۴۵۱۷۹۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ماجدی: مخالف صددرصد برکناری منصوریان هستم

میرشاد ماجدی، یکی از پیشکسوت‌های خوشنام و تحصیلکرده باشگاه استقلال درباره کلیت لیگ حرف‌هایی به زبان آورده است.

ایران ورزشی: میرشاد ماجدی، یکی از پیشکسوت‌های خوشنام و تحصیلکرده باشگاه استقلال درباره کلیت لیگ حرف‌هایی به زبان آورده است. ماجدی می‌گوید: «اگر بخواهیم تخصصی به بازی‌های نیم فصل اول نگاه کنیم باید بگویم که بازی‌ها کارایی لازم را نداشته و از لحاظ فنی نتوانسته انتظارات اهالی فوتبال را برآورده کند. بازی‌های لیگ نیاز به روش‌های جدید دارد تا بتواند علاقه‌مندان به فوتبال را جذب کرده و تماشاگر را به ورزشگاه بکشاند و متاسفانه ما در طول فصل به خاطر تعطیلی‌های لیگ تنها توانستیم در چهار هفته پایانی بازی‌های خوبی را از تیم‌ها شاهد باشیم؛ به خاطر اینکه تعطیلات پی در پی وجود نداشت، تیم‌ها بدون دغدغه و با آمادگی کامل به مصاف هم رفتند.»

ماجدی درباره وضعیت پرسپولیس هم این توضیحات را می‌دهد: «پرسپولیس روند خوبی در لیگ داشته و با توجه به اینکه از یک مدیریت و مربی خوب سود می‌برد، توانسته شروع خوبی داشته باشد و نتایج خوبی هم کسب کند. اگر پرسپولیس نتیجه گرفته است به خاطر درایت مدیر و دانش مربی و بعد ساق‌های بازیکنان بوده که به یک ترکیب ایده‌آل رسیده‌اند. اگر باشگاه پرسپولیس نتایج خوبی کسب کرده به خاطر حضور بزرگانی چون کاشانی، زادمهر، طاهری و دیگران بوده است که این مجموعه توانسته است یک تیم موفق را روانه میدان کند.»
سرپرست سابق استقلال در ادامه حرف‌هایش به وضعیت این تیم اشاره می‌کند: «در رابطه با پرسپولیس گفتم که فاکتور اصلی آنها عدم تغییرات بوده است اما در استقلال در کادر فنی، کادر مدیریتی و بازیکنان جابه‌جایی صورت گرفته و همین مساله باعث شده تا استقلال نتواند نتایج خوبی کسب کند. البته یک نکته را نباید فراموش کرد که نیمکت سرخابی‌ها داغ است و کسی می‌تواند روی آن بنشیند که از تجربه بالایی برخوردار باشد. البته تجربه فقط فنی نیست بلکه مدیریت کردن مدیران باشگاه، هواداران و شناخت خوب از مدیریت بحران در حین کار می‌تواند باعث موفقیت یک تیم شود و تفاوت استقلال و پرسپولیس در حال حاضر در همین است.»

از ماجدی درباره بحران بازیکن سالاری در استقلال پرسیده‌اند که او این پاسخ را داده است: «تا آنجا که من از کادر فنی استقلال شناخت دارم بعید می‌دانم بازیکن سالاری وجود داشته باشد یا کادر فنی به کسی باج بدهد. اگر هم باشد، به نظر من بسیار کمرنگ است و نمی‌تواند تاثیری در روند کادر فنی داشته باشد. در دوره‌ای که ما بازی می‌کردیم چنین چیزی وجود نداشت و حتی زمانی که من به‌عنوان سرپرست در کنار امیر قلعه‌نویی بودم او هرگز به هیچ بازیکنی اجازه چنین رفتارهای ناپسندی را نمی‌داد.»

غالب کارشناسان اعتقاد دارند که استقلال باید در بخش فنی تقویت شود و مربیانی کنار منصوریان قرار بگیرند اما ماجدی چنین اعتقادی ندارد: «به اعتقاد من اگر بخواهید حرفه‌ای به فوتبال ما نگاه کنید، باید وقتی سرمربی و کادر فنی اش را پذیرفتیم به او اختیار تام بدهیم تا خودش تمام مشکلات را با دستیارانش حل کند و مدیران به خودشان اجازه ندهند کسی را به کادر فنی تحمیل کنند. من به شدت مخالف برکناری منصوریان هستم. او باید کارش را با آرامش در استقلال ادامه دهد و ما باید ببینیم از او چه خواسته‌ایم که به این زودی بخواهیم او را برکنار کنیم. در اروپا اگر مربی‌ برکنار شود، یک مربی قوی‌تر جای او را خواهد گرفت اما آیا ما در فوتبال خودمان چنین چیزی را شاهد هستیم؟ باید به منصوریان فرصت داده و اجازه دهیم او در نیم فصل بازیکنان مورد نظرش را جذب کرده تا با قدرت نیم فصل دوم را آغاز کند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج