جاباما
۴۵۱۸۱۸
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

صورت خود را با این روش‌ها چاق کنید

معمولا افراد دارای صورت استخوانی و لاغر علاقه دارند که کمی چاق شوند تا صورتشان چاق و تپل شود. در این مطلب روش هایی برای چاق شدن صورت آورده شده است.

وب‌سایت زیبامون: معمولا افراد دارای صورت استخوانی و لاغر علاقه دارند که کمی چاق شوند تا صورتشان چاق و تپل شود. با این روش‌ها می‌توانید بدون اضافه کردن وزن و چاق شدن اندامتان، صورت تپل و به اصطلاح پری داشته باشید.
صورت خود را با این روش‌ها چاق کنید

1. هر روز صبح یک قاشق عسل را در مقداری آب گرم حل کنید و بنوشید. همچنین کمی از آن را روی صورت خود بمالید و بگذارید بیست دقیقه بماند و بعد بشویید. عسل دارای آنتی اکسیدان است و یک مرطوب کننده‌ی پوست است که باعث می‌شود پوست، آب را به خود جذب کند و شاداب و تازه شود.

2. شیر نه تنها باعث افزایش سلامتی و استقامت بدن می‌شود بلکه با ویتامین‌ها، مواد معدنی، و پروتئینی که دارد باعث چاقی و مرطوب شدن پوست می‌شود. کافی است هر روز دو لیوان شیر کم چرب یا بدون چربی بنوشید و مقداری از شیر سرد را به مدت 15 دقیقه روی پوست خود ماساژ دهید تا برای همیشه صورت شفاف و سرحالی داشته باشید.

3. کربوهیدرات موجود در نان، برنج و ماکارونی برای چاق شدن صورت بسیار مفیدند. البته با مصرف زیاد آنها وزن بدنتان هم افزایش میابد، پس این روش برای کسانی که کلا لاغر هستند و تمایل به افزایش وزن دارند، مناسب است.

4. ماهی بخورید. ماهی امگا 3 دارد و برای چاقی صورت مفید است، همچنین می‌توانید از تن ماهی هم استفاده کنید. از غذاهای دیگری که برای پرشدن صورت توصیه می‌شود سیب زمینی به همراه تخم مرغ است. البته با مصرف این دو ماده‌ی غذایی بهتر است تمرین ورزشی هم داشته باشید.

5. آجیل بهترین ماده برای چاق کردن صورت می‌باشد به این شرط که از نوع خام و بدون نمک باشد. بادام کوهی، بادام زمینی، پسته، بادام هندی و انواع حبوبات دارای پروتئین می‌باشند که باعث چاقی صورت میشوند.

6. مقداری جوانه‌ی گندم را به همراه شیر میل کنید و از خمیر آن روی صورتتان استفاده کنید. یا اینکه پس از غذا یک قاشق جوانه‌ی گندم را در یک فنجان ماست کم چربی هم بزنید و نوش جان کنید. جوانه‌ی گندم به دلیل داشتن ویتامین B و E خواص زیادی در آبرسانی به سلول‌ها و افزایش آب میان بافتی آن‌ها دارد و به تپل شدن صورت کمک می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج