جاباما
۴۵۱۸۹۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پایان ایده‌آل برای شرلوک از نظر سازنده سریال

گمانه‌زنی‌ها در روزهای اخیر پیرامون ماندگاری سریال Sherlock بر روی آنتن شبکه BBC افزایش یافته‌است.

وب سایت سینما گیمفا: گمانه‌زنی‌ها در روزهای اخیر پیرامون ماندگاری سریال Sherlock بر روی آنتن شبکه BBC افزایش یافته‌است. به هر حال ستارگان سریال، بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) و مارتین فریمن (Martin Freeman) از زمان شروع سریال شاهد تغییرات بسیاری در میزان محبوبیت خود بوده‌اند و حضور در فیلم‌هایی مانند The Hobbit و Doctor Strange تاثیر به‌سزایی در این تغییرات داشته‌است.
پایان ایده‌آل برای شرلوک از نظر سازنده سریال
چند وقت پیش جمله‌ای از طرف کامبربج در مورد فصل چهارم سریال مبنی بر «پایان یک دوره» باعث به وجود آمدن شایعاتی در مورد پایان این سریال شد که بعدها خود بازیگر با اشاره به اینکه «اگر شرایط فراهم باشد ساخت سریال را ادامه می‌دهیم» تمام شایعات به وجود آمده را رد کرد

به هر حال با تمام این حرف‌ها می‌دانیم که با اتمام فصل چهارم، فاصله بسیار زیادی با فصل پنجم در صورت وجود خواهیم داشت. با تمام مسائل به وجود آمده، طبیعی است برای بسیاری از طرفداران این سوال به وجود آید که سریال چگونه و چه زمانی به پایان خواهد رسید. در حال حاضر هیچ کدام از بازیگران یا سازندگان سریال پاسخی جدی به این سوال ندارند. اما این موضوع باعث نشده‌است که یکی از سازندگان سریال در مورد آن ایده‌پردازی نکند.
در مصاحبه اخیر با TV Line، مارک گتیس (Mark Gatiss) در مورد ایده خود برای پایان سریال گفت :

درست از همان ابتدا که ملاقات این دو (شرلوک و واتسون) با درام بسیاری همراه بود، با خود گفتیم که چقدر خوب می‌شود که پایان آنها نیز در همان سن و سالی باشد که باسیل راثبون و نایجل بروس (بازیگران قدیمی شرلوک و واتسون) کار خود را به پایان رساندند. این موضوع در صورت اعمال بر روی بندیکت و مارتین بسیار جالب خواهد بود. اینکه کار خود را در جوانی آغاز کردند و در دوران پیری به اتمام رساندند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج