۴۵۱۹۰۳
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

قیمت موبایل های نوکیا غافلگیرتان می کند

اخبار حاکی از آن‌ است که Nokia با کمک HMD در سال آینده میلادی ۵ گوشی روانه بازار می‌کند. اولین گوشی Nokia D۱C نام دارد احتمالا در کنفرانس MWC بارسلونا رونمایی می‌شود و بقیه گوشی‌ها در بازه‌های زمانی چندماهه در طول سال ۲۰۱۷ معرفی می‌شوند.

وب سایت جی اس ام: اخبار حاکی از آن‌ است که Nokia با کمک HMD در سال آینده میلادی ۵ گوشی روانه بازار می‌کند. اولین گوشی Nokia D۱C نام دارد احتمالا در کنفرانس MWC بارسلونا رونمایی می‌شود و بقیه گوشی‌ها در بازه‌های زمانی چندماهه در طول سال ۲۰۱۷ معرفی می‌شوند.

قیمت موبایل های نوکیا غافلگیرتان می کند

کمپانی اچ‌ام‌دی گلوبال از ۲۰۱۶ تا ۱۰ سال دیگر مجوز استفاده از برند نوکیا را روی گوشی‌هایش دارد. این کمپانی مدتی پیش به‌ طور رسمی اعلام کرد که در MWC ۲۰۱۷، (کنگره جهانی موبایل)، حضور دارد و حداقل از یک محصول جدید رونمایی ‌می‌کند.

با توجه به شایعات، اولین گوشی نوکیا که به وسیله کمپانی فنلادی اچ‌ام‌دی عرضه می‌شود، گوشی Nokia D۱C نام دارد که حدود یک سالی است شایعات زیادی درباره آن شنیده‌ایم. با این وجود به نظر می‌رسد که این کمپانی با همکاری شرکای تایوانی خود، تنها برای رونمایی از یک گوشی اندرویدی برنامه‌ریزی نکرده‌اند بلکه قرار است چهار مدل گوشی هوشمند جدید را در سال آینده میلادی به بازار عرضه کنند.

به ادعای منابع معتبر، دومین و سومین موج رونمایی از گوشی‌های نوکیا در سه ماهه دوم و سوم سال آینده از راه می‌رسند. شایعات حاکی از آن است که سایز صفحه نمایش گوشی‌ها بین ۵ تا ۵٫۷ اینچ متغیر بوده و دارای وضوح QHD (۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل) یا FHD (p۱۰۸۰) هستند. اچ‌ام‌دی تولید صفحه نمایش گوشی‌های جدیدش را به شرکت‌هایی نظیر LG Display، Century Technology و Innolux سفارش داده است. ظاهرا در این میان شرکت FIH Mobile هم به عنوان شریک تجاری با آن‌ها همکاری می‌کند.

قیمت موبایل های نوکیا غافلگیرتان می کند

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم D۱C اولین گوشی هوشمندی است که سال آینده از سوی اچ‌ام‌دی و با برند نوکیا رونمایی می‌شود. طبق معمول این گوشی هم در دو نسخه روانه بازار می‌شود که وجه تمایز آن‌ها، ظرفیت حافظه داخلی و اندازه صفحه نمایش است. گران‌ترین نسخه این گوشی با نمایشگر ۵٫۵ اینچی فول‌اچ‌دی و رم ۳ گیگابایتی با قیمت ۲۰۰ دلار به فروش می‌رسد؛ این در حالیست که نسخه ارزان‌تر با نمایشگر ۵ اینچی و رم ۲ گیگابایتی فقط ۱۵۰ دلار قیمت دارد.

قیمت موبایل های نوکیا غافلگیرتان می کند

در حالی که انتظار می‌رود هر پنج گوشی نوکیا به صورت جهانی عرضه شوند، قیمت آن‌ها احتمالا بسته به کشور مورد نظر و هزینه حمل و نقل اندکی متغیر است. نظر شما درباره این گوشی چیست؟ با توجه به این‌که با این قیمت‌ها هر دو گوشی نوکیا کمتر از یک میلیون تومان هستند آیا علاقه‌ای به خرید آن‌ها دارید؟ به نظر شما نوکیا با استفاده از نام بلندآوازه‌اش در دنیای اندروید هم موفق می‌شود؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تا شرکت های چینی هستن نوکیا و اچ تی سی دیگه مثل سابق نیستن

    • بدون نام

      نوکیا بهترین مارکه..

    • پسرخوب

      نوکیا چه مارک اشغالی

    • نوکیا

      عاشق نوکیاو ویندوزفونم

    • بدون نام

      نوکیا بهترین گوشیست

    • نوید

      نوکیا گوشیی خوبیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج