۴۵۲۰۴۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

پنل AMOLED آیفون ۸ را فقط سامسونگ می‌سازد

یکی از عادات همیشگی اپل این است که ساخت قطعات مختلف مورد نیاز برای آی‌فون را به چند سازنده می‌سپارد اما ظاهرا سال ۲۰۱۷ یک استثنا در این رویه خواهد داشت. گزارش‌ها نشان می‌دهند که سامسونگ تنها تولید کننده پنل امولد مورد نیاز برای یکی از مدل‌های آیفون ۸ با سایزهای ۴.۷، ۵.۵ و ۵.۸ اینچی خواهد بود.

وب سایت آی تی رسان - امید بکتاش: یکی از عادات همیشگی اپل این است که ساخت قطعات مختلف مورد نیاز برای آی‌فون را به چند سازنده می‌سپارد اما ظاهرا سال ۲۰۱۷ یک استثنا در این رویه خواهد داشت. گزارش‌ها نشان می‌دهند که سامسونگ تنها تولید کننده پنل امولد مورد نیاز برای یکی از مدل‌های آیفون ۸ با سایزهای ۴.۷، ۵.۵ و ۵.۸ اینچی خواهد بود.
پنل AMOLED آیفون 8 را فقط سامسونگ می‌سازد

سامسونگ دیسپلی، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان صفحات نمایشگر در دنیا است و به طور حتم بخشی از محصولات این کمپانی هر ساله در آی‌فون‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ اما به تازگی یک منبع تایوانی اعلام کرده است که این کمپانی سال آینده میلادی به تنهایی ساخت پنل‌های امولد مورد نیاز اپل برای نسخه ۵.۸ اینچی آیفون ۸ را عهده‌دار است.

بنابر اعلام این منبع تایوانی، سامسونگ ماهانه ۲۰ میلیون پنل امولد را برای اپل خواهد ساخت. هم‌چنین گفته می‌شود دو مدل دیگر آی‌فون ۸ از پنل‌های TFT-LCD استفاده خواهند کرد اما هر سه مدل در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه می‌شوند. پیش بینی می‌شود تعداد پنل‌های امولد تولیدی برای آی‌فون ۵.۸ اینچی، به ۷۰ میلیون واحد برسد. شایان ذکر است که دیگر اعضا زنجیره تامین قطعات آی‌فون تولیدات خود را در حجم کم از ماه مارس ۲۰۱۷ آغاز خواهند کرد و افزایش تولید در ماه مه و ژوئن انجام خواهد گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج