جاباما
۴۵۲۱۴۸
۲۱ نظر
۵۰۰۵
۲۱ نظر
۵۰۰۵
پ

راز قبوض نجومی گاز کشف شد

قبوض جدید ارسال شده گاز با بند جدیدی همراه است که اعلام می‌کند:« مشترک گرامی با توجه به مصوبه قانون بودجه سال ۹۵، تعرفه فروش گازبهای خانگی از تاریخ ۹۵/۰۷/۰۳ الی تاریخ ۹۵/۰۸/۰۳ براساس نرخ مصوب ۱۵۰۰ ریال به ازای هر متر مکعب گاز محاسبه می شود.

خبرگزاری فارس: مدتی است برخی از مصرف کنندگان گاز در بخش خانگی از افزایش یکباره قیمت گاز بها گلایه مند هستند و اعلام می کنند قبض گازی که در گذشته برایشان به رنگ سبز می آمد و قیمت کمی را بابت گاز پرداخت می کردند در قبوض جدید به یکباره چندبرابر شده است.

این در حالی است که در انتهای قبوض جدید گاز بندی اضافه شده که می‌گوید: « مشترک گرامی با توجه به مصوبه قانون بودجه سال ۹۵، تعرفه فروش گازبهای خانگی از تاریخ ۰۳/۰۷/۹۵ الی تاریخ ۳۰/۰۸/۹۵ براساس نرخ مصوب ۱۵۰۰ ریال به ازای هر متر مکعب گاز محاسبه می گردد».

پیگیری خبرنگار فارس حاکی از ان است که ظاهرا با ابلاغیه هیئت دولت قیمت هر متر مکعب گاز در بخش خانگی و تجاری در مدت ابتدای فروردین ماه تا پایان آبان ماه که پیشتر براساس جدول و پلکان مصرف تعیین می شد از تاریخ ۳ مهر ماه سال ۹۵ با نرخ ثابت هر متر مکعب ۱۵۰ تومان محاسبه می شود.

مدیرشرکت گاز استان تهران در همین رابطه به خبرنگار فارس گفت: همه بخشهای مصرف کننده گاز مانند صنایع، نیروگاه ها، پتروشیمی ها و غیره قیمت گاز بهایی که پرداخت می کردند ثابت بود اما با این ابلاغیه هیئت دولت بخش خانگی و تجاری نیز نرخ گاز بهایشان در مدت ۸ ماه گرم سال نیز ثابت و در مدت ۴ ماه سرد سال یعنی از بتدای آذرماه تا پایان اسفند ماه براساس پلکان تعیین خواهد شد و مشترکین باید گاز بهای خود را براساس فرمول پرداخت کنند.

وی با اشاره به اینکه اگرچه در قبوض تاریخ سوم مهر ماه مندرج شده است اما از ابتدای فروردین ماه سال جاری لازم الاجرا است که در تاریخ مهرماه اجرایی شده است.

این مقام مسؤول تصریح کرد: این موضوع مختص به تمام مصرف کنندگان گاز در کل کشور است و تنها شامل استان تهران نمی شود.

این گزارش حاکی است ظاهرا این تصمیم به دلیل کاهش مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری در مدت گرم سال اخذ شده است.

به گزارش خبرنگار فارس قیمت گاز در فصل سرد سال در ۴ اقلیم و ۱۲ پله تعیین می شود که حداقل قیمت به ازای هر متر مکعب گاز ۴۱ تومان و حد اکثر قیمت نیز ۴۸۳ تومان تعیین شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پول ضرر پيمان كرنست رو از ملت مي گيرند دولت تدبير واميد

      پاسخ ها

      • hamid

        بدون نام عزیز از این بخشنامه چنین برداشت می‌شود که دولتمردان کشور بر این باورند که ملت ایران بعضا از گاز بجای مواد غذایی استفاده می کنند و بعضا هم در این تناولات خودشان زیاده روی میکنند و همین باعث می شود که مصرف بیش از انتظارشان بالا برود...

      • بدون نام

        بالاخره باید جیب بی تهشون پر بشه دیگه

    • بدون نام

      یجوری تیترزدی فکرکردم چی کشف کردیم!!!!

    • بدون نام

      عرضه داری منتشرکن مدیرسانسورکن اخبارداغ

    • اران

      بدبخت شدیم

    • خلالی

      چرا جناب روحانی راجب این موضوعات چیزی نمیگه.
      البته حق داره همه چیز دنیا تقصیر دولت قبل است

    • بدون نام

      اینا جیب مردمو جای خزانه بانک گرفتن

    • بدون نام

      دزدان

    • بازنشسته

      خدا لعنت کند کسانی راکه باعث این همه گرانی شدن وتعدادیی ار پدران این سرزمین باید شرمنده زن وبچه باشند!!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      گاز را مفت و مجانی و زیرقیمت به عراق و افغانستان و کشورهای دیگر میدهید اونوقت برای مردم خودمون به چندین برابر قیمت میفروشید درست مثل پراید بی کیفیت که چهار برابر قیمت به مردم میدهید.

    • majid

      گاز بد هست جیززز هست جییییز

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گاز هم مثل یارانه چیز بدیست

    • رضا عبداللهی

      سلام، لطفاً راز قبوض نجومی آب را نیز پیدا کنید.

    • علی کرمانشاه

      تو جاده اهواز با شعله هایی به عظمت کوه دماوند از آتش شعله های گاز که صدها شعله است و چندین سال است که بیهوده میسوزد و بین اهواز و آبادان را مثل روز روشن و نمیشود از یکهزار متری آن عبور کرد که گرمای آن آدم را آتش میزند مقدار گازی که میسوزد بیشتر از مصرف نصف کشور است بقراری زیاد میباشد که نمیشود آن را کنترل کرد حالا این دولت بی کفایت که فقط به فکر آباد کردن کشورهای خارجی و ویران کردن و گران فروشی به ملت است حتی لیاقت آن را ندارد که آقای زنگنه پس از چند دوره وزارت بر روی نفت آن را مهار و لااقل به مردم برساند ولی میلیاردها دلار به ترکمنستان باج میدهد و از ترکمنستان گاز وارد میکند مگر این عنصر ملی نیست چرا نرخ کشوری که حتی زره ای ندارد با مردم محاصبه میکنند چه کسی باید جلو اجحاف وزارت نفت و زنگنه را بگیرد که به ملت خود رحم نمیکند .....

    • عباس گلدوست

      ترا به خدا محرومین را محرومتر نکنید با یک میلیون حقوق دولت دست در جیب ما نکند .

    • بدون نام

      فعلا بهتر از آینده هستیم

    • مهدی

      مقدار مصرف هر متر مکعب که در قبوض مشخص است شما برو کشف کن من که در شهر دارم زندگی می کنم چرا باید عوارض گاز رسانی روستایی به عهده من باشه مگر یارانه ماهیانه عوارض روستایی داخلش دیده شده

    • shirjang

      مدیران یا دزدان خانگی

    • بدون نام

      انوقت مقامات میگویند تورم تک رقمی شده ومردم دارند زندگی میکنند ومشکلی نیست من نمیدانم اگر نرخ تورم تک رقمی شده پس چرا ما حس نمیکنیم ودرامدمان نهایتا تا دهم ماه به پایان میرسد. اولین گران فروش خوددولت است

    • بدون نام

      راز کشف شد؟ یعنی توجیه قابل قبولیه دیگه؟ بالاخره نجومی ها ناراحت شدن باید تاوانش رو ملت بدن دیگه؟ یا برجام رو سفت نگرفتید حالا فهمیدید کلاه سرتون رفته ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج