۴۵۲۲۲
۴ نظر
۵۲۳۴
۴ نظر
۵۲۳۴
پ

رژیم غذایی و ورزشی به سبک سوپراستارها

حالا که نزدیک عید نوروز است، احتمالا خیلی از شما به تکاپو افتاده اید تا کمی لاغر شوید، وزنتان را متعادل و تناسب اندام پیدا کنید.عجیب و غریب ترین رژیم های غذایی ستارگان هالیوود را برای شما آوردیم تا هم استفاده کنید و هم حتی بخندید!

رژیم غذایی و ورزشی به سبک سوپراستارها

تماشا: حالا که نزدیک عید نوروز است، احتمالا خیلی از شما به تکاپو افتاده اید تا کمی لاغر شوید، وزنتان را متعادل و تناسب اندام پیدا کنید.

در ادامه عجیب و غریب ترین رژیم های غذایی ستارگان هالیوود را برای شما آوردیم تا هم استفاده کنید و هم حتی بخندید!


رژیم غذایی و ورزشی به سبک سوپراستارها

لئوناردو دی کاپریو: بازویی که اسکار ندید

این ستاره، رژیم غذایی مبتنی بر غذاهای ارگانیک و سالم دارد و البته هیچ وقت برنامه ورزشی اش را پشت گوش نمی اندازد. برنامه ورزشی او مبتنی بر ترکیبی از تمرینات قدرتی و استقامتی با تمرکز بیشتر روی اندام هاست. حاصل کار، بازی بی نظیر دی کاپریو در فیلم «تلقین» کریستوفر نولان بود که به شکل عجیبی توسط اعضای آکادمی اسکار نادیده گرفته شد!


هیو جکمن: سفیده تخم مرغ

جکمن 5 بار در هفته روزی یک ساعت و نیم ورزش می کند. تمرینات او بیشتر بر مبنای دویدن روی تردمیل و کار با دستگاه شبیه ساز قایقرانی و پارو زدن است. رژیم غذایی او مثل بسیاری از ورزشکاران حرفه ای بیشتر بر محور خوردن مواد غذایی پروتئینی با حجم بالاست و چه ماده غاذایی پروتئینی بهتر از سفیده تخم مرغ. برنامه جکمن به این صورت است که هر روز ساعت 4 صبح از خواب بیدار می شود و چند سفیده تخم مرغ خام ممی خورد. سپس هر 3 ساعت یک بار باز هم سفیده تخم مرغ می خورد.


کیتی هولمز: دونده با کلم بروکلی!

با اینکه بعد از جدایی از تام کروز و داستان های حضانت سوری، فرزندشان، احتمالا او نیازی به رژیم غذایی ندارد اما برنامه خورد و خوراک جالب او خیلی مورد توجه قرار گرفته است. رژیم او شامل سوپ هویج برای صبحانه و کلم بروکلی خام برای ناهار و شام است. البته او دویدن در پارک را هر روز تجربه می کند.


رژیم غذایی و ورزشی به سبک سوپراستارها

کیدمن: تخم مرغ و دیگر هیچ

با اینکه این روزها او زیادی لاغر شده و خیلی از نشریات پاپاراتزی از این ماجرا گله دارند اما رژیم غذایی خانم کیدمن همچنان جزو رژیم های غذایی محبوب خانم هاست. کیدمن، رژیم سخت تخ مرغ آب پز دارد. او یک تخم مرغ آب پز برای صبحانه و ۲ تخم مرغ آب پز برای شام میل می کند.


تام کروز: امگا 3 حمایتت می کنیم

اصولا کروز به این معروف است که علاقه ای به کم کردن وزن ندارد. او در برنامه غذایی خود فیبر زیادی را گنجانده و شام را دیروقت نمی خورد و غذاهای دریایی و حاوی امگا 3 زیاد مصرف می کند.


رژیم غذایی و ورزشی به سبک سوپراستارها

آنجلینا جولی: صبحانه ماهی داریم!

او بعد از آنکه فرزندان دوقلوی خود را به روش سزارین به دنیا آورد، حتی یک دقیقه از رژیم گرفتن غفلت نکرد. او حتی قبل از تولد فرزندانش هم ماهی سالمون در وعده صبحانه مصرف می کرد و بعد از زایمان نیز غذای اصلی روزانه او ماهی سالمون، سبزی های گریل شده، پنیر سفید کم چرب و میوه های تازه بود. البته او از مولتی ویتامین ها غافل نمی ماند. او این برنامه غذایی را از بعد از زایمانش تاکنون حفظ کرده است.


جانی دپ: چای سبز، عینک آبی!

راز خوش تیپی دپ، تلفیق رژیم غذایی کم سدیم با برنامه های ورزشی است. او عاشق کار کردن با دمبل است و از توپ های بزرگ ورزشی برای انجام حرکات متنوع استفاده می کند. همچنین به طور منظم روی تردمیل می دود. جانی از برنامه خاصی در تغذیه پیروی می کند که کم کالری، کم چربی و کم سدیم است، ضمن آنکه میوه هایی مانند کیوی، آناناس، توت فرنگی و بلوبری را به مقدار زیاد مصرف می کند.

او همچنین تن ماهی کم روغن، سینه مرغ کبابی و تخم مرغ آب پز را در برنامه تغذیه خود گنجانده است. البته روش خاصی به نام رژیم عینک آبی را هم دنبال می کند. در این روش او با زدن عینک آبی به چشم خودمانع افزایش اشتهایش با دیدن وسوسه های بصری می شود که پایه علمی دارد و از رژیم های خاص رایج در چین است!

در کنار همه اینها باید به نوشیدن مقدار زیادی چای سبز در برنامه غذایی دپ اشاره کرد که از آن به عنوان مکملی برای کاهش وزن استفاده می کند.


رژیم غذایی و ورزشی به سبک سوپراستارها

جنیفر لوپز: خداحافظی با شکلات

او بعد از به دنیا آوردن فرزندان دوقلویش، ۲۳ کیلوگرم اضافه وزن پیدا کرد اما ۷ ماه بعد وزن او دقیقا مثل قبل از بارداری اش بود. به گفته خودش، تنها رمز موفقیت او ورزش است. او طی این مدت حداقل روزی ۳ ساعت ورزش متناوب داشت.

در ضمن رژیم غذایی او سال هاست که رژیم مشهور «کم قند» است. او در طول روز میزان مصرف کالری دریافتی اش از ۱۴۰۰ فراتر نمی رود و مصرف هر نوع شکلات، شیرینی یا حتی میوه های خشک برایش ممنوع است.


دنیل کریگ: دو نوع میوه

او از ساعت 2 بعدازظهر به بعد دیگر کربوهیدرات های ساده مثل شکر یا قند نمی خورد. در ضمن از ساعت 5 عصر به بعد هم کربوهیدرات نشاسته ای مثل سیب زمینی، نان یا برنج نمی خورد. او روزانه 2 لیتر آب و دو نوع میوه مختلف می خورد.

برنامه غذایی او از 3 وعده غذای اصلی و دو میان وعده تشکیل می شد. صبحانه او معمولا شامل 2 عدد تخم مرغ و 2 عدد نان و ناهار و شام گوشت قرمز یا ماهی به اضافه سبزی پخته شده.


بقیه ستاره ها و رژیم هایشان

ستارگان دیگر هم هر کدام بالاخره برای برنامه غذایی خود ادایی دارند! بخوانید:

مگان فاکس: او نوشیدن یک لیوان سرکه سیب و آب قبل از هر وعده غذایی را فراموش نمی کند.

جنیفر آنیستون: او وعده شام و صبحانه را با یک لیوان آب مرکبات تازه رد می کند.

بیانسه: آب، شربت افرا و فلفل قرمز، برنامه غذایی او را تشکیل می دهند.

رژیم غذایی و ورزشی به سبک سوپراستارها

جسیکا آلبا: او که عاشق فست فود بوده صرفا رژیم غذایی خود را به خوردن پیتزای سبزیجات و نوشابه رژیمی محدود کرده است. از سوی دیگر او خوردن انواع و اقسام پنیر و غذاهای چینی شامل برنج سفید، مرغ پخته، تخم مرغ و سوپ را به برنامه خود اضافه کرده.

کریستین بیل: هر وعده غذایی او از یک بخش چربی سالم (مثل روغن زیتون)، ۲ بخش پروتئین و ۳ بخش کربوهیدرات تشکیل شده است. بخش پروتئینی بیشتر بر مبنای مرغ، ماهی (بیشتر ماهی سالمون)، تخم مرغ و بوقلمون است. بیل از خوردن قند و شکر خودداری کرده و سبزی های خام و پخته در برنامه غذایی اش حضور دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      صبحانه : کره و خامه و مربا و عسل + نون بربری
      نهار : خورش قورمه سبزی با کته فرداعلا یا خورش بادمجون اگه گردو گیرمون اومد فسنجون با ماست و خیار و سالاد فصل و یه پارچ دوغ خنک یا نوشابه
      عصر : شیرینی خامه ای با چای یا قهوه و شیر و شکر
      شام : با خانواده دسته جمعی میریم رستوران و یا فست فودی .....بستگی به اول یا آخرماه داره که چی بخوریم ....

    • بدون نام

      ها ها ها ها دوست عزيز بسيار لذت بردم از كامنتتون
      من هم با نظر شما موافقم
      مگه ادم چند سال زندس
      به نظرمن هيچ لذتي مثل غذا خوردن نيست

    • Masome

      دوست عزيز آدم هر چند سال زندس بايد حواسش به خورد و خوراكش باشه ،بله هيچي بهتر از غذا خوردن نيست ولي غذا بايد خوب و مناسب باشه عزيزم
      البته خودمم سعي ميكنم رعايت غذا خوردنم رو داشته باشم ولي ديگه خدايي نميشه انكار كنم من با شكمم اصلا رو در واسي ندارم

    • بدون نام

      سلام دوست عزیز راست میگی مگه آدم چند سال زندست که بخواد چیزی نخوره ولی بهتر که رعایت کنه که مریض نشه بدبختی بکشه هی این بیمارستان اون بیمارستان بر و پول قرص و دارو بده بعد بمیره بعد همون چند سالی که میگی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج