جاباما
۴۵۲۲۵۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

از سیلوستر استالونه و نیکول کیدمن تا مت دیمن

ستاره‌های معروف در میان معرفی‌کنندگان گلدن گلوب

سیلوستر استالونه، نیکول کیدمن، بری لارسن و مت دیمن از جمله ستاره‌های سرشناسی هستند که برای معرفی برندگان جوایز گلدن گلوب ۲۰۱۷ روی صحنه خواهند رفت.

وب سایت آی ‌سینما: سیلوستر استالونه، نیکول کیدمن، بری لارسن و مت دیمن از جمله ستاره‌های سرشناسی هستند که برای معرفی برندگان جوایز گلدن گلوب ۲۰۱۷ روی صحنه خواهند رفت. جزییات مربوط به این که چه کسی کدام جایزه را اهدا خواهد کرد هنوز منتشر نشده است. هفتاد و چهارمین مراسم اهدای جوایز سالانه گلدن گلوب که از سوی انجمن مطبوعات خارجی هالیوود برگزار می‌شود، در تاریخ هشتم ژانویه (بامداد دوشنبه ۲۰ دی) با اجرای جیمی فالون مجری معروف شبکه «ان بی سی» به شکل زنده روی آنتن می‌رود.
ستاره‌های معروف در میان معرفی‌کنندگان گلدن گلوب

به گزارش «ددلاین»، از میان دیگر چهره‌های معروفی که برای معرفی برندگان جوایز امسال روی صحنه می‌روند می‌توان به درو بریمور، لارا درن و جفری دین مورگان اشاره کرد. بریمور بازیگر ۴۱ ساله امریکایی تا امروز سه بار نامزد جایزه گلدن گلوب شده و در سال ۲۰۰۹، جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی زن را برای بازی در سریال تلویزیونی «باغ‌های خاکستری» از آن خود کرد.

لارا درن که جزو چهره‌های قدیمی گلدن گلوب به شمار می‌رود، هم برای کارهای سینمایی و هم برای نقش‌هایی که در تلویزیون ایفا کرده، نامزد جایزه گلدن گلوب شده است. او جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی زن را برای بازی در درام سینمایی «رز پریشان» (۱۹۹۲) به دست آورد. او همچنین تاکنون چهار مرتبه برای کارهای تلویزیونی‌اش نامزد شده که در سه دهه مختلف این جایزه را با خود به خانه برده است.

جفری دین مورگان که برای بازی در نقش «نیگان» در سریال پربیننده «مردگان متحرک» بیش از پیش به شهرت رسیده، هنوز موفق به ثبت نامزدی گلدن گلوب در کارنامه حرفه‌ای خود نشده است. با این حال، مورگان برای ایفای همین نقش، موفق به دریافت جایزه انتخاب منتقدان به عنوان بهترین هنرپیشه مهمان در سریال درام شده است.

سایر چهره‌های معروفی که در تاریخ هشتم ژانویه برای اعلام نام برگزیدگان روی صحنه خواهند رفت، عبارتند از: آنا کندریک، استیو کارل، وایولا دیویس، سی‌ینا میلر، مندی مور، دیه‌گو لونا، گلدی هاون، تیموتی اولفانت، کریس پاین، ادی ردمین، زوئی سالدانا، امی شومر، جاستین ترو، سوفیا ورگارا و ریز ویترسپون.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج