۴۵۲۲۵۳
۴ نظر
۵۰۲۴
۴ نظر
۵۰۲۴
پ

پیگیر موضوع تنبیه یک دانش‌ آموز در یاسوج

در چند روز اخیر خبری در فضای مجازی منتشر می‌شود مبنی بر این‌که «معلم چاروسایی با داغ کردن خط کش بر روی بخاری نفتی مدرسه ضمن تنبیه بدنی دانش‌آموز کلاس اول ابتدایی، دست او را سوزاند».

خبرگزاری ایسنا: در چند روز اخیر خبری در فضای مجازی منتشر می‌شود مبنی بر این‌که «معلم چاروسایی با داغ کردن خط کش بر روی بخاری نفتی مدرسه ضمن تنبیه بدنی دانش‌آموز کلاس اول ابتدایی، دست او را سوزاند».

«محمد شکوهی»، مدیر اداره آموزش و پروررش بخش چاروسا نیز در این‌باره به ایسنا گفت: معلم این دانش‌آموز در توضیحاتی به ما اعلام کرده که در حال انجام آزمایشی بودند و عمدی در این کار نبود. اما اولیای این دانش‌آموز می‌گویند که معلم عمداً فرزندمان را تنبیه کرده است.

وی افزود: این موضوع در حال ریشه‌یابی و تحقیق است تا مشخص شود علت و انگیزه این موضوع چه چیزی بوده است.

مدیر اداره آموزش و پروررش بخش چاروسا تصریح کرد: مراحل ارزیابی و تحقیقات ما در این‌باره در حال انجام است و در صورت صحت داشتن تنبیه دانش‌آموز ابتدایی شوتاوری، با معلم متخلف برخورد جدی و قانونی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هنوز به یقین کامل نرسیده‌ایم که تنبیه دانش‌آموز صحت دارد یا نه. به محض کامل شدن تحقیقات و در صورت مشخص شدن تخلف معلم، با او برخورد می‌شود.

روستای «شوتاور» از توابع بخش چاروسا در هفت کیلومتر شهر قلعه رئیسی، مرکز این بخش و ۸۰ کیلومتری دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احسان بابایی

      اون معلم های که عقده های روانیشونو با کتک زدن بچه ها خالی می کنن ... زورتون به بچه می رسه...احساس قدرت می کنین...الان فکر می کنین ۴ تا بچه رو کتک زدین خیلی پر ابهت و پر قدرتین.....

    • بدون نام

      از تک تک محصلان باید جداگانه بازجویی بشه

    • یاسوجی

      چوب معلم گل هرکه نخورخوله خوبش کردخوانوادش هم دنبال دیه هستن معلم باشاگرددشمنی ندارمجبورهم نیست دروغ بگه چرامعلمهای میبریدزیرسوال گناه دارن

    • امید

      واقعا که خیلی درد آوره ،قبلا یه معلمی شاید یه دانش آموزی را کتک میزد اما دیگه اون موقع گذشت.متاسفم برای چنین کسی که این حرکت زشت را انجام داد.متاسفم خیلی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج