جاباما
۴۵۲۳۰۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

جدیدترین جنگنده ساخت بوئینگ به پرواز درآمد

شرکت آمریکایی بوئینگ به تازگی آزمایش جدیدترین جنگنده خود با نام T-X را پشت سر گذاشته است. این جنگنده تک موتوره برای انجام امور آموزشی به خلبانان ساخته شده است.

وب سایت تک شات: شرکت آمریکایی بوئینگ به تازگی آزمایش جدیدترین جنگنده خود با نام T-X را پشت سر گذاشته است. این جنگنده تک موتوره برای انجام امور آموزشی به خلبانان ساخته شده است.
جدیدترین جنگنده ساخت بوئینگ به پرواز درآمد

استیون اشمیت، خلبانی که پرواز آزمایشی با T-X را انجام داد در این باره گفته "این جنگنده تمام انتظاراتی که از آن داشتیم را برآورده کرده است. طراحی آن عالی است و قابلیت هندلینگ آن بی نقص است. کابین خلبان بسیار جادار و قابل تغییر است و به این ترتیب، دسترسی به همه چیز آسان است."

به گفته بوئینگ، این آزمایش ۵۵ دقیقه به طول انجامیده است. طی این آزمایش، T-X به ارتفاع سه هزار متری از سطح زمین و سرعت ۴۲۷ کیلومتر بر ساعت رسیده است.

بوئینگ اکنون سرگرم بررسی داده های حاصل از این آزمایش است و پس از آن، زمان پرواز بعدی را تعیین می کند. قرار است این جنگنده در اختیار نیروی هوایی ارتش آمریکا قرار گرفته و به منظور آموزش خلبانان تازه وارد بکار گرفته شود. پیش بینی شده ۳۵۰ فروند از این جنگنده تولید و به ارتش آمریکا فروخته شود.

این در حالی است که چند شرکت دیگر به ارتش آمریکا پیشنهاد کرده اند تغییراتی را در جنگنده آموزشی کنونی این کشور که T-۳۸ Talon نام دارد و در سال ۱۹۵۹ ساخته شده ایجاد کرده و آن را به روز رسانی کنند. برخی دیگر شرکت ها نیز طرح های جایگزینی برای T-X ارائه کرده اند که سوخت کمتری مصرف می کند. بوئینگ گفته از اظهارنظر درباره طرح های شرکت های رقیب خودداری می کند.

بوئینگ گفته تاکنون دو فروند از این جنگنده تولید کرده و آماده است در صورت برنده شدن در مناقصه، تولید انبوه آن را آغاز کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج