۴۵۲۵۸۳
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

سنگ بزرگ تراکتور پیش پای پرسپولیس

دیروز و بعد از بن بست در راه جذب بازیکنان لیست اولیه برانکو گفته شد طاهری باز هم به باشگاه نرفت تا روند نقل و انتقالات همچنان کند و نگران کننده باشد.

ایران ورزشی: دیروز و بعد از بن بست در راه جذب بازیکنان لیست اولیه برانکو گفته شد طاهری باز هم به باشگاه نرفت تا روند نقل و انتقالات همچنان کند و نگران کننده باشد. با این حال ساعاتی بعد طاهری در باشگاه حاضرشد تا کارش را ادامه دهد. البته گفته می‌شود سرپرست باشگاه منتظر این است که وزارت ورزش مجوز امضای فعالیتش را صادر کند چرا که بدون حق امضا نمی‌تواند کاری در نقل و انتقالات انجام دهد. جالب اینکه دیروز چند هوادار جلوی باشگاه حضور پیدا کردند تا آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس برای ورود به نقل و انتقالات را جویا شوند و درباره فصل نقل و انتقالات در حال صحبت با یکدیگر بودند. محمود خوردبین هم در باشگاه حاضر شد و جلسه‌ای با طاهری برگزار کرد.اما جلسه نهایی بین طاهری و برانکو برگزار شد تا درباره لیست ثانویه برانکو و نفرات درخواستی اش بحث شود.

نه شجاع، نه پراهیچ، نه منشا

بعد از تایید ویسی مبنی بر اینکه اجازه جدایی به خلیل زاده را نمی‌دهد طاهری مدیرعامل باشگاه سپاهان برای چندمین بار تاکید کرد مدافع میانی مد نظ برانکو را به پرسپولیس نمی‌دهند.از سوی دیگر علی دایی هم آب پاکی را روی دست پرسپولیس ریخت و صراحتا اعلام کرد به ایگور پراهیچ هم اجازه جدایی نمی‌دهد تا احتمال جذب دو مدافع مد نظر برانکو به صفر برسد. همچنین جمعه شب شایعاتی در خصوص توافق با گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای پیکان شنیده شد و با دیدن هشتگ پرسپولیس در اینستاگرام او این شایعه قوت گرفت اما دیروز شیعی اعلام کرد مهاجم خارجی‌اش را به پرسپولیس نمی‌دهد و درصدد تمدید قرارداد اوست.

خرید مصلح قطعی شده

به نظر می‌رسد شایان مصلح را باید اولین خرید پرسپولیس در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر بدانیم.دفاع چپ خوش قد و قامتی که می‌تواند دغدغه پرسپولیسی‌ها را در این جناح به حداقل برساند. مصلح در سپیدرود رشت بازی می‌کرد و عملکرد او سبب شد تا برانکو به فکر جذبش بیفتد. مدافعی که رابطه خوبی با محمد انصاری هم دارد و می‌تواند یکی از پدیده‌های پرسپولیس در نیم فصل دوم باشد.

بازیکنی که طبع شاعرانه هم دارد و به همین موضوع معروف است. مصلح با توجه به کمک‌های ابتدای فصل هدایتی به این باشگاه، مشکلی برای پرسپولیسی شدن هم ندارد. از قرار معلوم هدایتی تقریبا ورود این بازیکن را به پرسپولیس تکمیل کرده تا کشف چند سال گذشته فرشاد پیوس پس از جلسه‌ای که چند هفته پیش با برانکو داشت را بتوان اولین خرید قطعی پرسپولیس در نیم فصل دانست.

شوک خبری در تبریز

قرار است امروز و یک روز بعد از بازی حذفی تراکتورسازی تبریز و ذوب آهن اصفهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، باشگاه پرسپولیس مذاکره نهایی اش را با سروش رفیعی ملی پوش تراکتورسازی انجام دهد. البته این مذاکرات با اما و اگر تازه‌ای روبه‌رو شده است.گفته می‌شود این اتفاق درحالی خواهد افتاد که علی اکبر طاهری مجوز کتبی ادامه همکاری‌اش را از وزارت ورزش بگیرد و در محل باشگاه حضور پیدا کند و چنانچه این اتفاق نیفتد مذاکرات هم به تعویق خواهد افتاد.

داستان سروش اما وقتی گره می‌خورد که بدانیم تراکتوری‌ها دوست ندارند او را به پرسپولیس بدهند. مدیران تراکتورسازی مشکلی با ترانسفر این بازیکن ندارند اما حالا که پای پرسپولیس به میان آمده به سروش گفته‌اند ۴ ماه اضافه خدمت دارد و کارت پایان خدمتش را نمی‌دهند.

نزدیکان تراکتورسازی معتقدند اگر قصد سروش ادامه بازی در خارج از کشور باشد این بحث خود به خود منتفی می‌شود اما در صورتی که این بازیکن بخواهد پیراهن پرسپولیس را بپوشد ماجرای اضافه خدمت به میان می‌آید تا رفیعی نتواند شاگرد برانکو شود.جالب اینکه تا دیروز صحبت این بود که از لیست اولیه مد نظر برانکو و نفرات سرشناس تنها جذب سروش رفیعی قطعی شده اما با این شایعه جذب او هم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • 0111

      کثیفت ترین ادمای روی زمین مسولان سوراختور هستن...از خوک هم کثیفت تر..مرگ بر امریکا

    • علی

      از این تراکتورها همه چی بر میاد!!!!!!

    • ث ریا

      این که همه دست به دست هم دادان تا باشگاه پرسپولیس در جذب بازیکن دچار مشکل بشه ،واینکه باشگاه تراکتور گفته درصورت اینکه سروش بخواهد لژیونر بشه سربازیش هم تمومه واگر بخواد برود باشگاه پرسپولیس اضافه خدمت میخوره اصلا کار درستی نیست ،واین نشان از این هست که دارن دست باشگاه پرسپولیس را خالی میکنن ،امیدوارم که این همه ظلم باعث سر شکستگی دشمن پرسپولیس بشه ،قهرمان میشیم انشالله

    • بدون نام

      خدا لعنتتون کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج