۴۵۲۶۹۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بازی Super Street Fighter ۵ منتشر نمی‌ شود

بازی Street Fighter ۵ که سال گذشته برای دو پلتفرم پی‌ سی و پلی‌ استیشن ۴ عرضه شد با نقد و بررسی‌ های منفی منتقدان رو‌به‌رو شد. عدم دریافت نمرات مناسب و نقد و بررسی‌ های نه‌ چندان مثبت همگی باعث شدند تا این بازی فروش خوبی را تجربه نکند.

وب سایت تک شات: بازی Street Fighter ۵ که سال گذشته برای دو پلتفرم پی‌ سی و پلی‌ استیشن ۴ عرضه شد با نقد و بررسی‌ های منفی منتقدان رو‌به‌رو شد. عدم دریافت نمرات مناسب و نقد و بررسی‌ های نه‌ چندان مثبت همگی باعث شدند تا این بازی فروش خوبی را تجربه نکند.
بازی Super Street Fighter 5 منتشر نمی‌ شود

فروش نامناسب این بازی باعث شد تا استودیوی سازنده اعلام کند که نسخه‌ی فرعی جدیدی برای این بازی در دست تولید نیست. حالا بار دیگر کپ‌کام تاکید کرده که عنوان فرعی Super Street Fighter ۵ برای این بازی منتشر نمی‌شود.

از زمان عرضه‌ی نسخه‌ی دوم این بازی، نسخه‌های فرعی زیادی برای این فرانچایز توسط کپ‌کام تولید و به انتشار رسیده است. نمونه‌ی بارزی از نسخه‌ های فرعی بازی Street Fighter را می‌توان در نسخه‌ی چهارم بازی مشاهده کرد به طوری که پس از آن، کپ‌کام اعلام کرد که در نسخه‌ی پنجم نباید انتظار انتشار نسخه‌ی فرعی دیگری داشته باشیم.

این استودیو برای نسخه‌ی پنجم این بازی سیزن‌پس قرار داد بدین صورت که کاربران با خرید آن به شخصیت‌ های جدید دست پیدا می‌کنند. البته تنها راه دست‌یابی به شخصیت‌های جدید سیزن‌پس بازی نیست چرا که می‌توان با کسب لول هم به شخصیت‌ های جدید Street Fighter رسید.

همان‌طور که اشاره کردیم، بازی Street Fighter ۵ نتوانست نظر مثبت منتقدان را جلب کند و همین مسئله باعث فروش نه‌چندان مناسب این بازی شده است. با این حال، فروش نامناسب این بازی باعث نشده تا کپ‌کام نظر خود را مبنی بر عرضه‌ی نسخه‌ی فرعی جدید تغییر دهد:

در صورتی که طرفداران این بازی، نسخه‌ی پنجم آن را هم‌ اکنون خریداری کنند نیازی به نگرانی در مورد نسخه‌ی فرعی جدید و بیهوده شدن خرید قبلی خود نخواهند داشت. کاربران می‌ توانند برای باز کردن شخصیت‌های جدید از سیزن‌پس بازی استفاده کنند یا در خود بازی با بالا رفتن لول به تمامی شخصیت‌ها دست پیدا کنند.

ما همچنان به قول خود پایبند خواهیم ماند. هیچ‌گونه‌ نسخه‌ی فرعی جدیدی در دست تولید نیست و در صورتی که ایده‌های جدیدی به ذهن‌مان برسد آن را به صورت کاملا رایگان با به‌روزرسانی‌های متعدد به بازی اضافه می‌کنیم.

احتمالا این خبر برای طرفداران بازی Street Fighter خبری بسیار خوشحال کننده باشد. کپ‌کام برای سیزن‌پس این بازی عملکرد قابل‌قبولی را از خود نشان نداده چرا که برای باز کردن شخصیت‌های جدید در بازی بدون سیزن‌پس به لول‌های بسیار بالایی نیاز خواهید داشت. خوش‌بختانه به نظر می‌رسد این رویه به زودی دستخوش تغییراتی مثبت شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج