۴۵۲۷۰۹
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

تقدیر از جی جی آبرامز با جایزه «ادی طلایی»

انجمن تدوینگران سینمای امریکا (ACE) از اهدای جایزه «ادی طلایی» به جی جی آبرامز نویسنده و کارگردان امریکایی و سازنده هفتمین فیلم «جنگ‌های ستاره‌ای»، به عنوان بهترین فیلمساز سال خبر داد.

وب سایت آی ‌سینما: انجمن تدوینگران سینمای امریکا (ACE) از اهدای جایزه «ادی طلایی» به جی جی آبرامز نویسنده و کارگردان امریکایی و سازنده هفتمین فیلم «جنگ‌های ستاره‌ای»، به عنوان بهترین فیلمساز سال خبر داد. در بخشی از بیانیه این انجمن آمده: «جی جی آبرامز جزو آن هنرمندان کمیابی است که بیش از ۲۰ سال، امضای خود را در سینما و تلویزیون به جا گذاشته است.» در شصت و هفتمین مراسم اهدای جوایز سالانه این انجمن که در تاریخ ۲۷ ژانویه برگزار می‌شود، از برندگان امسال تقدیر خواهد شد.
تقدیر از جی جی آبرامز با جایزه «ادی طلایی»

به گزارش «هالیوود ریپورتر»، در ادامه بیانیه انجمن تدوینگران سینمای امریکا آمده است: «جی جی (آبرامز) به واسطه شیوه خلاقانه و منحصربه‌فرد داستان‌گویی خود، سینماروهای سراسر دنیا را سرگرم و خوشحال کرده است.»

این انجمن همچنین با اشاره به تولیدات و ساخته‌های معروف این سینماگر چه در مقام کارگردان و چه در مقام تهیه‌کننده، یادآور شده: «او چه یک مجموعه سینمایی پرطرفدار را از نو بازسازی و چه اثری پیشگامانه و به کلی جدید را به مخاطب عرضه کند - از «پیشتازان فضا» و «جنگ‌های ستاره‌ای» گرفته تا سریال‌های «گمشدگان» و «وست‌ورلد» و ... - نام او مترادف با هیچ‌چیز نیست جز سرگرمی هوش‌ربا. او یکی از هیجان‌انگیزترین قصه‌گوهای حال حاضر صنعت سینمای ما به شمار می‌رود و تقدیر از کارنامه حرفه‌ای او تا اینجا، باعث افتخار است.»

فهرست کامل نامزدهای جوایز ادی ۲۰۱۷ تا سه روز دیگر (سوم ژانویه) اعلام می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج