۴۵۲۷۱۱
۱۵ نظر
۵۰۱۱
۱۵ نظر
۵۰۱۱
پ

پشت پرده بدهی میلیاردی پسر فوتبالیست معروف

معاون وزیر جهاد کشاورزی جزئیات بدهی ۲۵ میلیاردی پسر فوتبالیست مشهور بابت خرید ترهینی برنج از دولت و به مزایده گذاشتن ویلای این بدهکار را تشریح کرد.

خبرگزاری ایسنا: معاون وزیر جهاد کشاورزی جزئیات بدهی ۲۵ میلیاردی پسر فوتبالیست مشهور بابت خرید ترهینی برنج از دولت و به مزایده گذاشتن ویلای این بدهکار را تشریح کرد.

طی سال جاری پرونده بدهی ۲۵ میلیاردی پسر فوتبالیست مشهور و اسبق تیم ملی در رسانه‌ها مطرح شد که این چهره فوتبالی از دولت و وزارت جهاد کشاورزی در سال ۱۳۹۳ حدود ۲۵ میلیارد تومان برنج به صورت ترهینی و از طریق به رهن گذاشتن ویلای خود در لواسان خریداری کرده و فروخته بود اما همچنان پول دولت را بابت خرید و فروش این برنج‌ها پرداخت نکرده است.

علی قنبری، مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی در این باره به ایسنا، گفت: در دولت گذشته برنج مانند دیگر محصولات کشاورزی به دلیل آنکه واردات آن در اختیار وزارت جهاد کشاورزی نبود، بدون توجه به نیاز و احتساب تولید داخلی وارد شد اما با توجه به وجود مازاد بیش از حد آن تصمیم گرفته شد که براساس قانون بودجه سال ۱۳۹۳ این محموله‌ها را با انتشار فراخوانی به صورت ترهینی به متقاضیان بفروشیم و براین اساس هر متقاضی ملکی را برای خرید این برنج‌ها به رهن گذاشت.

وی افزود: براین اساس به اندازه ۷۰ درصد ارزش واقعی ملک به رهن گذاشته شده به آنها برنج فروختیم و در این میان عده‌ای به وعده‌شان عمل کردند و عده‌ای دیگر علی‌رغم فروش محصول، هنوز بهای آن را به دولت پرداخت نکرده‌اند و علت آن را نداشتن نقدینگی برای تامین اعتبار آن اعلام کردند. به همین دلیل ملک به رهن گذاشته پسر این فوتبالیست معروف را به همراه دیگر بدهکاران به اجرا گذاشتیم و در حال مزایده و فروش آن برای تامین مطالبات دولت هستیم.

هیچ برنج تاریخ مصرف گذشته و آلوده‌ای وجود ندارد

معاون وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: هیچ برنج تاریخ مصرف گذشته و آلوده‌ای وجود ندارد، چرا که همه این محموله‌ها با تایید دستگاه‌های نظارتی مانند وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان غذا و دارو به کشور وارد می‌شوند.

قنبری اظهار کرد: تاریخ مصرف بهینه برنج دو سال است که البته اگر در شرایط مناسب نگهداری شود، قرص‌گذاری صورت گیرد و در معرض آلودگی نباشد می‌توان تا چهار سال برنج را قابل مصرف انسانی ذخیره کرد که در این صورت باید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان غذا و دارو تست و آزمایش‌های متعددی روی محموله‌های برنج دوساله انجام دهند تا بتوانند برای تمدید تاریخ مصرف بهینه آن رای مثبت یا منفی را صادر کنند.

هم‌اکنون بیش از دو ماه از این اتفاق می گذرد اما علی‌رغم هشدارهای وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر به اجرا گذاشتن سند ملکی رهنی این فرد بدهکار، هنوز طلب دولت پرداخت‌ نشده است و به گفته حسن عباسی معروفان - معاون شرکت بازرگانی دولتی ایران - طی هفته گذشته ویلای پسر این فوتبالیست بدهکار واقع در لواسان که پیش از این سندش به عنوان تضمین به رهن دولت گذاشته شده بود، به مزایده گذاشته شد تا با فروش آن، طلب دولت از این محل پرداخت شود که البته مشخص نیست چرا تاکنون این ملک رهنی فروخته نشده یا دولت به عنوان طلب‌کار نتوانسته آن را به پول تبدیل کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حاج مرتضی

      فوتبالیست معروف مگرشماهاسیرایی ندارید فکرمیکنید تاکی عمر میکنید عمرنوح 900 سال بودتمام شد چقدر شماها که خودتان رابزرگ حساب میکنیدکوچک وحقیرهستیدنه فقط شما امثال شمادراین مملکت فراوانند خدابه دادتان برسد شماهایی که مدام دم ازخدا ودین ودیانت میزنید بعد به صغیروکبیرهم رحم نمیکنید انقدر درحقه بازی حرفه ای شده اید که سر شیطان راهم کلاه گشادی میگذاریدنه فقط شماتنها همه شماهامثل نجومیها صندوقچیها دکلیها وووووووو....فکرنکنم هیچ دشمنی بتواند این چنین نامردی بکند این دیگرخنجراز پشت نیست این موشک شهاب ازپشت زدن برپیکراین انقلاب عزیزاست ننگتان بادشرم کنید

    • بدون نام

      مرفحین بی درد...
      ویلای lمیلیاردی لواسان، گور خوابی.... به کچا چنین شتابان

    • هادی

      اخه چقدر پارتی بازی.چقدر.مطمن این پسره بلد نیس
      25 میلیارد رو بنویسه ولی به اعتبار باباش توی این سن کم ......

    • کیان

      برای چپاول مردم چه لغاتی ابداع میشه " ترهینی" !!!
      منم داشتم فکر میکردم که نویسنده متن غلط املایی داشته, خخخخ

    • بدون نام

      ویلای 1 میلیاردی وثیقه ترهین 25 میلیاردی!!! راستی معنی "رانت" چیه؟؟!!

    • صبا

      اینم آقازاده از جنس فوتبالی،بدبخت آدمهای عادی وگمنام که آقازاده به دنیا نیومدندو مجبورند جور دزدیها ورانت خواریهای آقازاده هارو بپردازند

    • حمزه

      وقتی یک وزیری معاونی رئیسی از واژه فلان چیز وجود ندارد استفاده میکنه من صد در صد مطمئنم میشم اون مورد تکذیب حتماً و بدون شک وجود داره.یاد حرف استاندار تهران افتادم که گفته بود بعید میدانم در تهران بی خانمان وجود داشته باشد.

    • حمید

      یکسال پیش بابایمحمد آقا گفت تا دینار آخر پرداخت می کنیم.صدها و شاید هزارون نفر هستند که با رانت براحتی حقوق این ملت بیچاره را بالا کشیده اند و پرداخت هم نمی کنند،آن وقت مردم عادی برای گرفتن یک وام دو الی سه میلیونی باید دو کارمند رسمی پشتوانه و تضمین برای برگشت این مبلغ ناچیز باشند.شماها شبانه روز دارید به ما توهین می کنید و فکر می کنید مردم خوب را از بد تشخیص نمی دهند.

    • بدون نام

      مدتی قبل رسانه ها وشبکه های مجازی با صراحت اعلام کردند فرد مورد نظر .... است . چرا لقمه را دور سر می چرخا نید .

    • بدون نام

      حتی اسمشم نمیگن خالا اگه ی بدبختی مثل پنج میلیون وام گرفتم دوروز دیر میریزم ده بار زتگ میزنن بیست وپنج میلیارد تمام گور خابها وبی خانمانها ر ا میشه صاحب خونه کردن اقای رییس مملکت کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      بابا که قرار بود بدهی گل پسرش و بده...چی شد؟

    • فافا

      اون پدر تو مصاحبه هاش از زمین و زمان طلب داره .. حالا هم رانت خواری دلبندش به اعتبار پدرش . راستی ویلاش چقدر میرزیده که وثیقه ۲۵ میلیارد شده .یا رب رو مدار که گدا معتبر شود

    • مهدی

      اقای پروین از شما بعیده

      پاسخ ها

      • احمد

        از اینکه اسمش را گفتی متشکرم. ببینید یک توپ بی ارزش برای بعضی ها چقدر راه جهنم را کوتاه میکند.

    • فلانی

      پسرنوح بابدان بنشست خاندان نبوتش گم شد
      شاعر این بیت هم نباید اسم نوح رامیاورد،بایدمینوشت پسرپیغمبرمعروف !!!....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج