۴۵۲۷۱۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

«مرگ» پخش یک مستند را جلو انداخت

بعد از مرگ «کری فیشر» و مادر او «دبی رینلودز» در فاصله‌ی کمتر از سه روز،‌ شبکه‌ی HBO زمان پخش مستندی را که درباره‌ی این خانواده‌ی هنرمند ساخته بود، جلو انداخت.

وب سایت فیلم نت نیوز: بعد از مرگ «کری فیشر» و مادر او «دبی رینلودز» در فاصله‌ی کمتر از سه روز،‌ شبکه‌ی HBO زمان پخش مستندی را که درباره‌ی این خانواده‌ی هنرمند ساخته بود، جلو انداخت.
«مرگ» پخش یک مستند را جلو انداخت

نورهای روشن: با حضور کری فیشر و دبی رینلودز (Bright Lights: Starring Carrie Fisher and Debbie Reynolds) مستندی است که رابطه‌ی بین مادر و دختر مشهور هالیوود را طی ۶۰ سال روایت می‌کند. این مستند ابتدا قرار بود در ماه مارس پخش شود،‌ اما حالا با مرگ ناگهانی هردوی آن‌ها، HBO تصمیم گرفته است که مستندش را زودتر پخش کند تا کسانی که در سوگ مرگ این دو ستاره‌ی هالیوودی هستند، بتوانند روایتی از زندگی‌شان را در ژانویه ببینند.

طبق گزارش‌هایی که منتشر شده است، این مستند روز شنبه هفتم ژانویه از شبکه‌ی HBO پخش خواهد شد. مستند نورهای روشن: با حضور کری فیشر و دبی رینلودز اولین بار در جشنواره‌ی کن امسال و جشنواره‌ی فیلم نیویورک به نمایش در‌آمد. این مستند را فیشر استیونز (کارگردان پیش از سیل/ Before the Flood) و الکسیس بلوم (تهیه‌کننده‌ی ما اسرار سرقت می‌کنیم: داستان ویکی‌لیکس/ We Steal Secrets: The Story of WikiLeaks) کارگردانی کرده‌اند.

نورهای روشن بیش از یک سال قبل ساخته شده است و رابطه‌ی کاری و شخصی رینولدز و فیشر را در زمان‌های خوب و بد زندگی آن‌ها روایت می‌کند. با توجه به این که هم فیشر و هم رینولدز شخصیت‌های رُک و بی‌پرده‌ای داشته‌اند، به نظر می‌رسد این مستند فیلمی عمیقاً صمیمانه باشد.

این حرکت HBO ممکن است از نظر برخی زننده و فرصت‌طلبانه باشد. اما طرفداران این دو بازیگر از زمان انتشار خبر درگذشت‌شان بی‌وقفه به دنبال اطلاعات مختلفی از این دو هستند و تصمیم شبکه مبنی بر پخش زودتر این مستند، بیش از این که فرصت طلبانه باشد، به نوعی ادای دین به این دو بازیگر است.

علاوه بر این HBO قرار استم مستند یک‌نفره‌ی کری فیشر یعنی Wishful Drinking هم مجدداً پخش کند که در آن فیشر به تعریف خاطراتش از دوران بازیگری، مصاحبه‌ها و تجربیات عجیبی که در هالیوود داشته می‌پرداخت. این مستند اول ژانویه پخش خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج