جاباما
۴۵۲۷۷۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

رندر ویدئویی گوشی Moto X ۲۰۱۷ منتشر شد

به‌تازگی اکانت توییتر مشهور OnLeaks@ ویدئویی را با توجه به مشخصات دستگاه و همچنین اطلاعات CAD درز کرده آن رندر کرده است که به خوبی Moto X ۲۰۱۷ را به تصویر می‌کشد. با وجود این‌که نام گوشی هنوز تأیید نشده اما می‌توانید به شباهت آن به سری موتو زد پی‌ببرید.

وب سایت فارنت - علی ارغوان: با وجود این‌که لنوو شرکت موتورولا را خریداری کرده اما تولید سری موتو ایکس متوقف نشده و این شرکت قصد دارد نسخه ۲۰۱۷ آن را نیز عرضه کند.
رندر ویدئویی گوشی Moto X 2017 منتشر شد

به‌تازگی اکانت توییتر مشهور OnLeaks@ ویدئویی را با توجه به مشخصات دستگاه و همچنین اطلاعات CAD درز کرده آن رندر کرده است که به خوبی Moto X 2017 را به تصویر می‌کشد. با وجود این‌که نام گوشی هنوز تأیید نشده اما می‌توانید به شباهت آن به سری موتو زد پی‌ببرید. با توجه به خمیدگی پشت دستگاه احتمالاً در این گوشی خبری از ماژول‌های مختلف Moto Mods نخواهد بود و همچنین به نظر می‌رسد یکی از مشخصه‌های اصلی سری موتو ایکس یعنی شخصی‌سازی در این گوشی وجود نداشته باشد.

موتو ایکس همواره به عنوان یک گوشی با قابلیت شخصی‌سازی بالا از رنگ دکمه‌ها و بدنه گرفته تا جنس قاب پشتی از چرم یا چوب شناخته می‌شد اما با یکپارچه فلزی شدن گوشی چنین قابلیت‌هایی وجود نخواهد داشت. در مشخصات درز کرده همچنین دو نکته عجیب هم وجود دارد. اول این‌که این گوشی به‌جای USB Type-C از microUSB استفاده می‌کند و دیگر این‌که برخلاف Moto Z درگاه هدفون حذف نشده است. علاوه بر این حسگر اثر انگشت گوشی هم شکل متداول‌تری نسبت به مربع در گوشی‌های دیگر موتورولا داشته و به نظر می‌رسد ضخامت گوشی هم قابل توجه (8.4 تا 9.5 میلی‌متر) است. گفته می‌شود صفحه‌نمایش این گوشی 5.2 اینچی بوده و در آن خبری از بلندگوهای استریو در جلوی گوشی نیز نخواهد بود.

موتورولا ممکن است به‌زودی این محصول را در نمایشگاه CES 2017 رونمایی کند هرچند که احتمال معرفی آن در MWC اسفندماه بیشتر است.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید:
رندر ویدئویی گوشی Moto X 2017 منتشر شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج