معرفی ۴ خودروی هاچ بک بازار ایران
پیشرانه این خودروی چینی، ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ به حجم ۱۲۹۹ سیسی است که تحت لیسانس میتسوبیشی تولید میشود. علی رغم حجم موتور کم، همین ۱۶ سوپاپ بودن به شتاب گیری اولیه خوب آن کمک می کند.
پیشرانه این خودروی چینی، ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ به حجم ۱۲۹۹ سیسی است که تحت لیسانس میتسوبیشی تولید میشود. علی رغم حجم موتور کم، همین ۱۶ سوپاپ بودن به شتاب گیری اولیه خوب آن کمک می کند. امکانات مناسبی روی این خودرو نصب شدهاند که میتوان به ترمزهای ABS و EBD، کیسه هوای سرنشینان جلو، سنسور دنده عقب، سیستم صوتی با قابلیت پخش CD و MP۳ و رینگهای آلومینیومی اشاره کرد.
در تست فني اخير که مجله تخت گاز انجام داد ، قدرت ترمزگیری توجوی خیلی خوب و هندلینگ و کیفیت سواری متوسط ارزیابی شد. از نکات قابل توجه آن طراحی ساده نمای عقب ، بزرگ بودن ابعاد غربیلک فرمان، حذف آپشن مانیتور و GPS از روی این خودرو است. امتيازي که نسبت به ساير رقباي چيني براي جک توجوي رقم مي خورد، خدمات پس از فروش مطلوب کرمان خودرو است. باید شاهد رقابت این محصول با MVM۳۱۵ و پژو ۲۰۶ در بازار ایران باشیم. خصوصا این که قیمت های نزدیک به هم دارند وهمين انتخاب را کمی مشکل کرده است.
در تست فني اخير که مجله تخت گاز انجام داد ، قدرت ترمزگیری توجوی خیلی خوب و هندلینگ و کیفیت سواری متوسط ارزیابی شد. از نکات قابل توجه آن طراحی ساده نمای عقب ، بزرگ بودن ابعاد غربیلک فرمان، حذف آپشن مانیتور و GPS از روی این خودرو است. امتيازي که نسبت به ساير رقباي چيني براي جک توجوي رقم مي خورد، خدمات پس از فروش مطلوب کرمان خودرو است. باید شاهد رقابت این محصول با MVM۳۱۵ و پژو ۲۰۶ در بازار ایران باشیم. خصوصا این که قیمت های نزدیک به هم دارند وهمين انتخاب را کمی مشکل کرده است.
نام مدیران خودرو با خودروهای چینی گره خورده است. این بار نوبت به MVM315 می رسد که یک سر و گردن بهتر از سدان های قبلی این خودرو ساز است. در نمای عقب، مانند بامو سری 1 مدل 2005، چراغها، سپر و نمای عقب ساده و به دور از خلاقیت هستند اما معمولا این نوع طراحی برای خودروهای هاچبک بسیار مناسب است.چهره خشن و چراغ های بزرگ جلو به شما این حق انتخاب را می دهد که اگر از چهره خوب اما تکراری 206 خسته شده اید ، سراغ این محصول نوظهور بروید، البته با کمی تردید بابت چینی بودن آن!
نگاهی به داخل کابین می اندازیم ، نسبت به طرح خارجی آن اندکی بی مهری شده ، اما ظاهر غربیلک فرمان، صفحه کیلومتر و مجموعه نمایشگرها در سطحی ساده و قابل قبول قرار دارند.
نگاهی به داخل کابین می اندازیم ، نسبت به طرح خارجی آن اندکی بی مهری شده ، اما ظاهر غربیلک فرمان، صفحه کیلومتر و مجموعه نمایشگرها در سطحی ساده و قابل قبول قرار دارند.
هیوندای i۲۰ جایگزین مدل موفق Getz است که با تولید در کشورهای ترکیه و هند تنها در بازارهای خارجی هیوندای عرضه میشود.
در حال حاضر نمونه هاي مدل ۲۰۱۱ کارکرده آن به لحاظ قيمت با کيا پيکانتو صفر و ياريس کارکرده رقابت ميکند.
در حال حاضر نمونه هاي مدل ۲۰۱۱ کارکرده آن به لحاظ قيمت با کيا پيکانتو صفر و ياريس کارکرده رقابت ميکند.
اگر منصف باشيم مزدا ۲ چيزي از يک ۲۰۶ تيپ ۶ بيشتر ندارد، حتي از گيرباکس تيپ ترونيک هم خبري نيست!
مزدا 2 با امکانات محدود در اين بازه قيمتي با استقبال زيادي مواجه نشد و جاي خود را تقريبا به هيونداي i20 داده است. مزدا2 جهش قيمتي خود را با برادر بزرگترش يعني مزدا3 تنظيم کرده است.
مزدا 2 با امکانات محدود در اين بازه قيمتي با استقبال زيادي مواجه نشد و جاي خود را تقريبا به هيونداي i20 داده است. مزدا2 جهش قيمتي خود را با برادر بزرگترش يعني مزدا3 تنظيم کرده است.
پ
نظر کاربران
قشنگن ولى مزدا٢ برا خيابوناى ايران طراحى نشده زيرش همه جا ميخوره ه ه ه ه ...
واقعا نميدونم به دوستاني كه 76ميليون پول به مزدا 2 ميدن چي بگم .شما كمكم كنيد.
دوست عزیزازکی تاحالا ناچ بک ها.هاچ بک شدن
ﺍﺭﺷﯿﺎ ﺟﻮﻧﻪ