۴۵۲۸۸۸
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

سعید آقاخانی با «جهت» در شبکه نسیم

برنامه‌ مستند «جهت» با نام قبلی «زنگ خطر» با موضوع پیشگیری از اعتیاد به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی جواد فرحانی، روزهای پایانی تولید را می‌گذراند.

روزنامه صبا: برنامه‌ مستند «جهت» با نام قبلی «زنگ خطر» با موضوع پیشگیری از اعتیاد به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی جواد فرحانی، روزهای پایانی تولید را می‌گذراند. فرحانی با اشاره به روند این برنامه به ما گفت: برنامه «جهت» در حال حاضر در مرحله صداگذاری و موسیقی است. ما قسمت‌های اولیه آن را آماده می‌کنیم که طی چند روز آینده آن را به تلویزیون تحویل دهیم. برنامه «جهت» در مرحله تدوین است باید کار را تمام کنیم و سپس درخصوص زمان پخش شبکه تصمیم می‌گیرد.
سعید آقاخانی با «جهت» در شبکه نسیم

این تهیه‌کننده با بیان این که از روند کار راضی بوده است گفت:‌ تابه‌حال از کلیت کار راضی بوده‌ام و آنچه می‌خواستم حاصل شد. من معتقدم برنامه «جهت» یک کار متفاوت در زمینه اعتیاد است و امیدواریم کار تاثیرگذاری بشود. تلویزیون خیلی به این مقوله به‌طور تخصصی نپرداخته و اصلا حتی مشابه آن برنامه‌ای نداشته‌ایم.

فرحانی همچنین از حضور فیلم سینمایی «شکرستان» در جشنواره فیلم فجر خبر داد و گفت: ما فیلم سینمایی«شکرستان» را به جشنواره رسانده‌ایم که برای اولین‌بار به‌صورت انیمیشن کات‌اوت است. تابه‌حال در ایران انیمیشن کات‌اوت نداشتیم و کسی در این زمینه کاری ارایه نکرده است. کات‌اوت یکی از روش‌های اولیه انیمیشن‌سازی است که به‌صورت نقاشی‌شده انجام می‌شود و به‌شکل فریم به فریم طرح‌ها را می‌کشند. اصولاً کات‌اوت کار سخت و زمان‌بری است و تعداد آثار کات‌اوت خیلی انگشت‌شمار است. حالا نمی‌دانم که در جشنواره فجر چه اتفاقی برایش بیفتد اما همزمان قرارداد اکران پخش فیلم سینمایی «شکرستان» در لبنان،‌ دوبی و ترکیه بسته شده است ولی باید ببینیم که هیات داوران جشنواره تا چه اندازه انیمیشن را می‌شناسند و چقدر به آن اهمیت می‌دهند.

وی ادامه داد: در کنار اثر ما چند انیمیشن دیگر هم هستند اما هیات انتخاب باید تصمیم بگیرد که انیمیشن‌ها چه جایگاهی به‌نسبت ما‌بقی فیلم‌ها دارند. انیمیشن‌های دیگر به‌صورت سه‌بعدی و چهاربعدی هستند اما کار ما به‌شکل کات‌اوت و کارتونی است و ساخت آن بیش از یک‌سال زمان برد. این کار به‌شکل قصه‌گویی است. برخلاف مجموعه «شکرستان» که همه رِند بودند در این انیمیشن سینمایی قهرمان وجود دارد و فرم کلاسیک آن رعایت شده است.

جواد فرحانی در پایان درباره مجموعه عروسکی «شکرستان» نیز گفت: این کار همچنان در مرحله تولید است و برای ایام عید آماده می‌شود اما از یک جایی به بعد تصمیم‌گیرنده تلویزیون است. موضوع مجموعه عروسکی«شکرستان» متناسب با عید نوروز خواهد بود و یا حداقل آیتم‌‌‌های مربوط به عید نوروز در این برنامه خواهیم داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج