۴۵۳۰۱۹
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

چارلی شین می خواهد ترامپ را از قدرت کنار بزند

بازیگر پرحاشیه هالیوودی در توییتر خود به سناتور جمهوری خواه پیشنهاد داده در انتخابات بعدی با همکاری هم دونالد ترامپ را پایین بیاورند.

روزنامه بانی فیلم: بازیگر پرحاشیه هالیوودی در توییتر خود به سناتور جمهوری خواه پیشنهاد داده در انتخابات بعدی با همکاری هم دونالد ترامپ را پایین بیاورند.

به نقل از د رپ، چارلی شین بر این باور است که می تواند چهار سال دیگر با کمی کمک از سوی تد کروز، رییس جمهور منتخب ایالات متحده یعنی دونالد ترامپ را از مسند قدرت کنار بزند.
چارلی شین می خواهد ترامپ را از قدرت کنار بزند

این بازیگر به توییتر رفت تا از این سناتور اهل تگزاس دعوت کند در سال ۲۰۲۰ معاونش شود و نوشته «باحال بودن با تو، بردن با من!». شین نوشت: «یالا تد کروز، چهار سال دیگر می توانیم این یارو را کنار بزنیم!! باحال بودن با تو، بردن با من!! #شین و کروز برای ۲۰۲۰»

چند روز پیش و به فاصله کمی پس از مرگ کری فیشر و مادرش دبی رنولدز، چارلی شین ۵۱ ساله که در ماه نوامبر ۲۰۱۵ آشکار کرده بود اچ ‌آی‌وی مثبت است، به توییتر رفته بود تا برای ترامپ آرزوی مرگ کند. او نوشته بود: «خدای عزیز، لطفا نفر بعدی ترامپ باشد.»

به نظر نمی رسد اتحادی بین شین و کروز شکل بگیرد. کروز که نامزدی حزب جمهوری خواه برای ریاست جمهوری را به ترامپ باخت و مدتی بعد رسما حمایت خود را از او اعلام کرد، یکی از کسانی بود که از شین به خاطر این توییتش انتقاد کرده بود. او در توییتر خود نوشت: «خوشحالم که می بینم چارلی شین به جستجوی خدا پرداخته و از پند و اندرزهای بند اول از آیه ۲:۲ تیموتی پیروی می کند، اما فکر نمی کنم معنی آن آیه دقیقا همین بوده باشد…»

در طی رقابت دور اول حزب جمهوری خواه برای کسب کاندیداتوری این حزب، کروز یکی از بزرگترین رقبای ترامپ در عرصه‌ای شلوغ و پر از کاندیدا بود. آن موقع ترامپ به ظاهر همسر کروز توهین کرد و غیرمستقیم گفت پدر کروز به نحوی به ترور جان اف کندی مرتبط است. این باعث شد در اجتماع ملی حزب جمهوری خواه که در آن دیگر کاندیداها و چهره‌های کلیدی این حزب از کاندیدای منتخب حمایت می کنند، کروز از پشتیبانی از ترامپ سر باز بزند.

با این حال در نهایت کروز از ترامپ حمایت کرد و ملاقاتی که بین این دو در برج ترامپ صورت گرفت، باعث شد خیلی ها حدس بزنند او قرار است یکی از اعضای کابینه رییس جمهور منتخب و رقیب سابقش باشد.

شین احتمالا درباره شرکت کردن در انتخابات بعدی با کروز شوخی می کرد، اما اگر سال ۲۰۱۶ یک چیز به ما یاد داده باشد این است که آدم هرگز نمی داند رییس جمهور بعدی قرار است چه کسی باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمود

      البته اگه ايدزش خوب بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج