۴۵۳۰۵۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تلویزیون های OLED با یک ساختار جدید

یکی از مشکلات نسبی تلویزیون های مبتنی بر پنل های OLED، شدت روشنایی است. تلویزیون های OLED تولید شده در سال ۲۰۱۵ قادر به ایجاد شدت روشنایی حدود ۴۰۰ نیت بودند و مدل های ۲۰۱۶ نیز به ۷۰۰ نیت نزدیک شدند.

مجله سخت افزار: یکی از مشکلات نسبی تلویزیون های مبتنی بر پنل های OLED، شدت روشنایی است. تلویزیون های OLED تولید شده در سال ۲۰۱۵ قادر به ایجاد شدت روشنایی حدود ۴۰۰ نیت بودند و مدل های ۲۰۱۶ نیز به ۷۰۰ نیت نزدیک شدند. با این وجود شرط دریافت نشان UHD رسیدن روشنایی به ۱۰۰۰ نیت است. شرکت LG.Display یکی از زیرشاخه های ال جی الکترونیک، در رابطه با تلویزیون های OLED ۲۰۱۷ سخن گفته است.
تلویزیون های OLED با یک ساختار جدید
این شرکت که به تولید پنل های OLED می پردازد، از یک ساختار جدید در این پنل ها خبر داده است. ساختار اصلی پنل های مورد بحث از 2 به 3 لایه ارتقاء پیدا کرده است. بدین وسیله قدرت روشنایی در این نمایشگرها به 1000 نیت نزدیک گشته و تا 20% افزایش پیدا خواهد کرد. تلویزیون های LCD در حال حاضر می توانند حتی تا بیش از 1000 نیت پیش بروند.
تلویزیون های OLED با یک ساختار جدید

در سال ۲۰۱۶ سونی تلویزیون های سری ZD۹ را معرفی کرد که شدت روشنایی آن ۱۶۰۰ الی ۱۸۰۰ نیت است. عمده تلویزیون های LCD موجود از حداقل ۳۰۰ الی ۱۲۰۰ نیت را پوشش می دهند. این ساختار ۳ لایه می تواند بهبود بهره وری در کنار مصرف مناسب انرژی را به همراه داشته باشد.
در سال ۲۰۱۵ پاناسونیک نخستین تلویزیون OLED خود را معرفی کرد؛ فیلیپس، لنوو و TCL نیز تا کنون تلویزیون هایی مبتنی بر OLED را معرفی کرده اند که همگی از پنل های OLED کمپانی LG بهره می برند. در نتیجه رفع موانع و مشکلات این پنل ها برای شرکت LG.Display در الویت قرار دارد. این تلویزیون ها در نمایشگاه CES ۲۰۱۷ رونمایی خواهند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج