۴۵۳۰۷۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

محمود مشحون: باورمن کمک می خواهد

رئیس فدراسیون بسکتبال با بیان اینکه حضور در یک تیم باشگاهی در قرارداد باورمن قید نشده، گفت: در این قرارداد مشخص شده که اگر یکی از طرفین قرارداد نتوانست به تعهداتش عمل کند، چه می شود.

خبرگزاری مهر: محمود مشحون در رابطه با اقدامی که سرمربی تیم ملی بسکتبال برای انعقاد قرارداد با یک تیم باشگاهی در بوندس لیگا انجام داده است، اظهارداشت: باورمن هفته گذشته که قصد سفر به آلمان را داشت، هیچ حرف وصحبتی در این زمینه انجام داد. حتی فدراسیون بسکتبال طبق روال همیشه که به هنگام سفر، حقوق ماه آتی وی را زودتر پرداخت می کرد؛ نسبت به واریز حقوق این ماه او هم اقدام کرد و حتی بخشی پول ایرانی هم در اختیار داشت.

وی با یادآوری اینکه قرار بود باورمن چهارشنبه در تهران کلاس داشته باشد، خاطرنشان کرد: اما ظاهرا باورمن پس از بازگشت به آلمان متوجه مشکلی می شود که دختر کوچکش دچار آن شده است؛ دختر باورمن از وی درخواست داشته که در آلمان بماند و دیگر به ایران نیاید. در همین راستا درک باورمن ایمیلی عصر روز گذشته در اختیار فدراسیون قرار داد و طی آن ضمن تشریح موضوع، اعلام کرد که قصد دارد در آلمان و کنار خانواده اش بماند.

رئیس فدراسیون بسکتبال در عین حال تصریح کرد: البته باورمن در همین ایمیل اعلام کرده که همیشه در کنار تیم ملی ایران هستنم، ایران و ایرانی ها را دوست دارد و علاقه خاصی به تیم ملی کشورمان دارد. به یاد دارم روزی که با باورمن قرارداد می بستیم، گفتند باورمن در مسکو در مسکو در حال تمرین دادن یک تیم باشگاهی است در حالیکه او در فدراسیون نشسته بود و مشغول امضای قرارداد بود.

مشحون ادامه داد: خبرها با آنچه فدراسیون بسکتبال به طور رسمی روی سایت خود قرار داده، متفاوت است. ما با وی قراردادی چهار ساله داریم و در نامه ارسالی خواسته کمکش کنیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: در قرارداد منعقد شده میان فدراسیون بسکتبال و درک باورمن، هیچ موردی درباره حضور همزمان در یک تیم باشگاهی قید نشده است. در قرارداد او بندی وجود دارد که مشخص می کند هر زمان و به هر دلیلی یکی از طرفین قرارداد نتوانست به تعهداتش عمل کند، چه اتفاقی خواهد افتاد. همه چیز پابرجاست و او تأکید کرده حاضر است در مسابقات و یا هر موردی که لازم باشد در کنار بازیکنان باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج