۴۵۳۰۸۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

Clash Royale پایان خواهد داشت

بازی موبایل Clash Royale یکی از بهترین عنوان‌های موجود برای تبلت‌ها و تلفن‌های همراه هوشمند است که می‌توانید آن را تجربه کنید؛ اما اگر از این بازی خسته‌ شده‌اید و روند بدون پایان آن را دوست ندارید، سازندگان بازی برای شما فکرهایی در سر دارند.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: بازی موبایل Clash Royale یکی از بهترین عنوان‌های موجود برای تبلت‌ها و تلفن‌های همراه هوشمند است که می‌توانید آن را تجربه کنید؛ اما اگر از این بازی خسته‌ شده‌اید و روند بدون پایان آن را دوست ندارید، سازندگان بازی برای شما فکرهایی در سر دارند.
Clash Royale پایان خواهد داشت

این بازی به شکل چند نفره ساخته شده و در واقع نمی‌توان پایانی برای آن در نظر گرفت؛ موضوعی که باعث شده برخی بازیکنان دیگر نخواهند این بازی را ادامه دهند. به‌تازگی چند نفر از توسعه‌دهندگان این عنوان گفته‌اند که در حال کار روی سناریوی جدید برای پایان دادن به این بازی هستند.

سازندگان بازی گفته‌اند که می‌دانند گیمرها از روند تکراری بازی ناراضی هستند و به همین دلیل می‌خواهند این امکان را به وجود بیاورند که گیمرها بتوانند بازی را تمام کنند. در واقع برخی گیمرها زودتر از سایر بازیکن‌ها به تمام محتوای بازی دسترسی پیدا می‌کنند و این موضوع برای آن‌ها کسل کننده می‌شود که باید مسابقه‌های تکراری را پشت‌سر بگذارند.

شاید استودیوی سوپرسل قصد دارد برای بازی مضامینی عرضه کند که به ترتیب بخش‌های جدیدی در بازی ایجاد می‌کنند و هر کدام آن‌ها دارای یک سناریوی خاص و پایانی متفاوت هستند. کاری شبیه به مجموعه‌ی World of Warcraft که همیشه مضامین مختلفی برای آن عرضه می‌شود؛ اما هر کدام آن‌ها داستان خاص خودشان را دارند.

در حالی که این خبر می‌تواند برای کاربران این بازی خوشحال کننده باشد، هنوز مشخص نیست که این ویژگی کی منتشر می‌شود. به احتمال زیاد در سال آینده شاهد این قسمت خواهیم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج