۴۵۳۲۳۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

استاد با یک کامبک رؤیایی، شاگرد را مات کرد؛

خواندنی‌های آماری منچستریونایتد - میدلزبورو

منچستر یونایتد یک برد ارزشمند را مقابل میدلزبورو در هفته نوزدهم به دست آورد. نگاهی متفاوت به بازی منچستر یونایتد و میدلزبورو از دریچه آمار و ارقام

وبسایت نود: منچستر یونایتد در روز جشن تولد ۷۵ سالگی سر الکس فرگوسن توانست بهترین هدیه ممکن در آستانه سال نو را به هواداران خویش در ورزشگاه اولدترافورد تقدیم کرده و یک برد فرگوسنی را جشن بگیرد. شیاطین سرخ در حالی که تا دقیقه ۸۵ از میدلزبورو با حساب ۱-۰ عقب بودند، ظرف ۲ دقیقه ۲ گل توسط آنتونی مارسیال و پل پوگبا زدند تا همگان را به یاد یونایتد در دوران زمامداری سر الکس فرگوسن بیندازند. زلاتان ابراهیموویچ در این بازی گل نزد اما یک پاس گل داد و یک گل مردود را درون دروازه میدلزبورو قرار داد که با تصمیم اشتباه داور، پذیرفته نشد. تقابل ژوزه مورینیو و آیتور کارانکا که ۳ سال در رئال مادرید با یکدیگر همکار بودند، از نکات بارز این بازی محسوب می شود.

خواندنی‌های آماری منچستریونایتد - میدلزبورو

منچستر یونایتد از سال ۲۰۰۵ تاکنون و طی ۸ تقابل اخیر با میدلزبورو در لیگ برتر شکست نخورده است. میدلزبورو در تاریخ لیگ برتر توانسته طی ۳ بازی متفاوت در ورزشگاه اولدترافورد، ۳ گل به منچستر یونایتد بزند در حالی که هیچ تیم دیگر به جز آنها، چلسی و منچستر سیتی به این مهم نائل نشده و حتی شاگردان آیتور کارانکا در فصل گذشته توانستند در همین ورزشگاه، تیم یونایتد را از جام اتحادیه حذف کنند. بورو در این بازی هم تا دقیقه ۸۵ تیم پیروز میدان بود اما فوتبال ۹۰ دقیقه است و نه ۸۵ دقیقه.

خواندنی‌های آماری منچستریونایتد - میدلزبورو

منچستر یونایتد در این بازی برای اولین بار از سال ۲۰۱۱ به بعد، در آخرین مسابقه سال میلادی نتوانست دروازه اش را بسته نگهدارد و گرنت لیدبیتر اجازه کلین شیت را به یاران مورینیو نداد. میدلزبورو نیز برای اولین بار از سال ۲۰۰۹، آخرین مسابقه سال میلادی را با شکست به پایان رساند.

منچستر یونایتد برای اولین بار از آوریل ۲۰۱۵ توانست در ۵ بازی پیاپی لیگ برتر پیروز شود. میدلزبورو طی ۲۳ بازی اخیر بیرون خانه در لیگ برتر پیروز نشده است.

خواندنی‌های آماری منچستریونایتد - میدلزبورو

زلاتان در این بازی موفق به گلزنی نشد اما یک پاس گل داد. او پس از ناکامی طی ۶ بازی متوالی لیگ، هم اکنون در ۸ بازی اخیر لیگ برتر توانسته در ۱۱ گل تیمش نقش مستقیم ایفا کند. (۸ گل و ۳ پاس گل)

خواندنی‌های آماری منچستریونایتد - میدلزبورو

از ۲۰ گل اخیر میدلزبورو به منچستر یونایتد در لیگ برتر، فقط دو گل توسط بازیکن های انگلیسی به ثمر رسیده اند. گرنت لیدبیتر در این بازی توانست پس از ۱۲ سال، به عنوان یک بازیکن انگلیسی میدلزبورو دروازه منچستر یونایتد را باز کند. آخرین بازیکن انگلیسی که با پیراهن میدلزبورو به منچستر یونایتد گل زد، استیوارت داونینگ در سال ۲۰۰۴ بود. لیدبیتر برای اولین بار از مارس ۲۰۰۹ و دقیقاً بگوییم ۲۴۸۹ روز در لیگ برتر گل زد. تنها ۷ بازیکن دیگر وجود دارند که چنین فاصله زمانی بین گلزنی آنها در بازی های لیگ برتر ایجاد شده است.

خواندنی‌های آماری منچستریونایتد - میدلزبورو

حضور مروان فلینی و آنتونی مارسیال در ترکیب اصلی منچستر یونایتد از نکات بارز این بازی بود. مارسیال نمایش خوبی داشت ولی اوج هنر مورینیو در نیمه دوم، به میدان فرستادن خوان ماتا و مارکوس رشفورد بود که کاملاً جریان بازی را به سود منچستر یونایتد تغییر داد.

نیمکت نشینی گاستون رامیرز و کریستین استوانی در میدلزبورو جالب توجه بود. گرنت لیدبیتر در نخستین حضور خود در ترکیب اصلی میدلزبورو، موفق به گلزنی شد. تقابل فابیو بازیکن برزیلی میدلزبورو با تیم سابق خود و بازگشت وی به اولدترافورد از اتفاقات مهم این بازی بود. آلوارو نگردو در این بازی یک پاس گل داد.

خواندنی‌های آماری منچستریونایتد - میدلزبورو

۶۶% مالکیت توپ برای منچستر یونایتد، ۵۳۲ پاس سالم برای یونایتد و ۲۱۴ پاس سالم برای میدلزبورو

منچستر یونایتد ۱۲ شوت داخل چارچوب زد در حالی که تعداد شوت های داخل چارچوب میدلزبورو ۲ بود. ویکتور والدس دروازه بان بورو ۱۰ مهار توپ داشت در حالی که داوید دخیا هموطن و همتای وی فقط یک بار مجبور به واکنش شد.

خواندنی‌های آماری منچستریونایتد - میدلزبورو

بیشترین تعداد پاس سالم در این بازی؛ آندر هررا، پل پوگبا و آنتونیو والنسیا به ترتیب با ۱۰۸، ۶۹ و ۶۲ پاس

برناردو، کالوم چمبرز، جرج فرند و بن گیبسون ۴ مدافع میدلزبورو در این بازی مجموعاً ۳۲ دفع توپ، ۵ تکل موفق و ۱۶ دوئل موفق داشتند.

خواندنی‌های آماری منچستریونایتد - میدلزبورو

۳۰ شوت نخست منچستر یونایتد در این بازی تبدیل به گل نشد ولی ۲ شوت آخر شیاطین سرخ، ۲ گل را برای آنها به همراه داشت! فاصله زمانی بین گل های اول و دوم یونایتد فقط ۸۶ ثانیه بود.

آیتور کارانکا معتقد است که میدلزبورو می تواند با هر تیمی در لیگ برتر رقابت کند. او می گوید که مورینیو برای قهرمانی لیگ در باشگاه منچستر یونایتد حضور یافته و در این تیم موفق خواهد شد. ژوزه مورینیو نیز از آیتور کارانکا به عنوان «برادر» یاد کرده و شکست تیم او را مایه تأسف دانست.

خواندنی‌های آماری منچستریونایتد - میدلزبورو

کلیه آمار و ارقام از وبسایت رسمی مسابقات، opta و squawka مورد بهره برداری قرار گرفته اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج