۴۵۳۳۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

آلبوم هایی که در سال ۹۱ منتشر نشدند!

سرنوشت بیش از ۱۰ آلبوم موسیقی پاپ که قرار بود امسال منتشر شوند هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

آلبوم هایی که در سال 91 منتشر نشدند!

تماشا: سرنوشت بیش از 10 آلبوم موسیقی پاپ که قرار بود امسال منتشر شوند هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

حمید حامی که تمامی آلبوم های خود را در ماه اردیبهشت (ماه تولد خودش) منتشر کرده است این بار نیز به احتمال فراوان آلبوم جدید خود را در این ماه منتشر خواهد کرد. این آلبوم (یک لحظه عاشق شو) نام دارد و هنرمندانی چون بابک صحرایی و نیکان در آن حضور دارند. «یک لحظه عاشق شو» با هزینه شخصی حامی جمع آوری شده است.

حمید عسگری نیز پس از آلبوم «کما 3» آلبومی را جمع آوری کرده و تا این لحظه نام «سرنوشت» را برای آن انتخاب کرده است ولی به گفته او به دلیل اعمال تغییراتی در ساختار آلبوم، امسال نیز شاهد انتشار این آلبوم نخواهیم بود.

آلبوم هایی که در سال 91 منتشر نشدند!

گروه سون نیز به طور حتم عجیب ترین آلبوم سال آینده را منتشر خواهد کرد. این گروه بیش از یک سال است که آلبومی با عنوان «دوستت دارم» را آماده انتشار دارد اما دلیل منتشر نشدن آن معلوم نیست.

نیمه اول سال آینده طرفداران این گروه موسیقی می توانند منتظر انتشار این آلبوم باشند. مهدی یراحی پس از انتشار آلبوم موفق «منورها کن» این بار آلبومی را برای انتشار آماده کرده است که می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

مونا برزویی و روزبه بمانی دو ترانه سرای مطرح کشورمان از جمله ترانه سرایان این آلبوم خواهند بود. مونا برزویی در این آلبوم ترانه ای تحت عنوان «امپراطور» دارد که به احتمال فراوان نام آلبوم نیز بر اساس نام این قطعه خواهد بود.

مهدی یغمایی نیز به دنبال انتشار اولین آلبوم خود است. نام این آلبوم «یک دنیا حرف» است. اختلاف نظر بین مهدی یغمایی و تهیه کننده آلبوم از جمله دلایل تاخیر در انتشار این آلبوم موسیقی است.

احسان غیبی آلبوم «خاطره انگیز» را در دست تولید دارد که چهره های نام آشنایی چون دکتر محمدرضا چراغعلی و کوشان حداد در این آلبوم حضور دارند. زمان احتمالی انتشار این آلبوم اردیبهشت ماه است و تهیه کننده آن مجید محسنی خواهد بود.

آلبوم هایی که در سال 91 منتشر نشدند!

بنیامین بهادری و گروه آریان نیز قرار بود امسال آلبوم های جدید خود را منتشر کنند که آلبوم گروه اریان به خاطر صادر نشدن مجوز و آلبوم بنیامین بنا به دلایلی نامعلوم امسال منتشر نخواهد شد. تهیه کننده این دو آلبوم هنوز زمان قطعی انتشارت این آلبوم ها را اعلام نکرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج