۴۵۳۴۸۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سیانوژن مُرد، Lineage OS متولد شد

در هفته های پایانی سال ۲۰۱۶ میلادی بود که اعلام شد کمپانی سیانوژن به کار خود پایان خواهد داد و به این ترتیب CyanogenMod یا همان رام های اختصاصی اندروید که توسط این شرکت عرضه می شدند نیز از این پس پشتیبانی نخواهند شد.

مجله سخت افزار: در هفته های پایانی سال ۲۰۱۶ میلادی بود که اعلام شد کمپانی سیانوژن به کار خود پایان خواهد داد و به این ترتیب CyanogenMod یا همان رام های اختصاصی اندروید که توسط این شرکت عرضه می شدند نیز از این پس پشتیبانی نخواهند شد. با این حال یکی از مزایای پلتفرم های متن باز آن است که همه کاربران متخصص می توانند با بهبود و بهینه سازی نسخه های جدیدتری از آنها را تولید کرده و در اختیار کاربران قرار دهند.
سیانوژن مُرد، Lineage OS متولد شد

این درست همان داستانیست که برای سیانوژن نیز رخ داده. به گزارش Android Police از سال ۲۰۱۷ میلادی سیستم عامل جدیدی با نام Lineage OS به جای سیانوژن توسعه داده خواهد شد. امروز این شرکت به صورت رسمی فعالیت خود را تایید کرد و لوگویی که از آن استفاده خواهد کرد را نیز در معرض دید عموم قرار داد.
نام گذاری Lineage نیز به همین ترتیب صورت گرفته و نشان می دهد که این پلتفرم قصد دارد همان مسیری که سیانوژن تا کنون پیموده را ادامه دهد. هنوز اطلاعات خاصی از برنامه کاری Lineage OS منتشر نشده اما به نظر می رسد در ماه های آینده اطلاعات بیشتری از آن و زمان بندی ارائه سیستم عامل های بعدی منتشر شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج