۴۵۳۵
۵ نظر
۵۰۳۳
۵ نظر
۵۰۳۳
پ

۱۰نکته درباره زنان؛ کامران تفتی

خانم ها عاشق نمی‌شوند، تصمیم می‌گیرند!

کامران تفتی با ایفای نقش بی‌نظیرش در سریال زیر هشت، به ما گفت که هنوز او را خوب نشناخته‌ایم و کامران می‌تواند یکی از بهترین‌ها باشد. نظرات او در مورد خانم‌ها بسیار جالب و خواندنی است.

خانم ها عاشق نمی‌شوند، تصمیم می‌گیرند!

خانم ها عاشق نمی‌شوند، تصمیم می‌گیرند!

این بار برای ۱۰ نکته راجع به خانم‌ها سراغ یکی از آقایانی رفتیم که با بازی درخشان خود در سریال زیر هشت، توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرد و چهره دیگری از بازیگری را به ما نشان داد. کامران تفتی با ایفای نقش بی‌نظیرش در این سریال، به ما گفت که هنوز او را خوب نشناخته‌ایم و کامران می‌تواند یکی از بهترین‌ها باشد. بد نیست بدانید کامران برخلاف بسیاری از جوان‌های امروزی بسیار سنتی، متعصب و اهل دل است. نظرات او در مورد خانم‌ها بسیار جالب و خواندنی است. او شاید یکی از معدود افرادی باشد که هنوز مثل پدرها و یا شاید پدربزرگ‌هایمان فکر می‌کند.


القصه...

زن‌ها عاشق نمی‌شوند، همیشه سعی می‌کنند مکمل باشند. عشق برای زن‌ تعریف احساسی ندارد، آنها با یک شرایط ویژه درونی، احساس می‌کنند مردی نیاز به تکامل و تکمیل شدن دارد. آن وقت است که وارد عمل می‌شوند و نقش یک سوپرهیرو را بازی می‌کنند. با وجود خستگی، شکست و یا حتی ضربه خوردن از پای نمی‌افتند و تمام سعی خود را برای کمک به آن فرد به کار می‌گیرند. این حس واقعا ستودنی است، به نظر من زن‌ها واقعا عاشق نمی‌شوند، فقط تصمیم می‌گیرند.


اول اینکه

رفتار خانم‌ها در هر لحظه چند زندگی دارد. بدین معنا که شما از یک رفتار نمی‌توانید به ماهیت تصمیم، نظر و یا ایده او پی ببرید.


دوم اینکه

زن‌ها تنها موجوداتی هستند که می‌توانند همزمان به چند چیز مختلف و چند راه مختلف فکر کنند. وقتی زنی می‌گوید برویم، یعنی به بیست و پنج راه مختلف فکر کرده است، اما مردها فقط به یک راه فکر می‌کنند.


سوما

خانم‌ها، اخلاقیات را در راستای رسیدن به اهداف خود دوست دارند و اخلاقیاتی برایشان پسندیده است که آنها را زودتر به هدفشان می‌رساند.


بعد

زن‌ها دوست دارند به تنهایی راه را برای رسیدن به هدف خود طی کنند، ولی وقتی به هدف رسیدند، ماحصل کار را تقسیم می‌کنند، اما آن وقت است که از یک موضع بالاتری به شما نگاه خواهند کرد.


جانم برایتان بگوید

آنها اصولا از افرادی که کمکشان می‌کنند، خوششان نمی‌آید، یا بهتر است دوست ندارند دیگران تصور کنند آنها درمانده هستند و نیاز به یاری کسی دارند.


سادسا

خانم‌ها اهداف خود را برای رسیدن به آرامش دوست دارند، به نظر من مهمترین دغدغه زندگی آنها آرامش است و این آرامش برای هر کدام از آنها، معنی و مفهومی خاص و منحصر به فرد خودش را دارد.


دیگر اینکه

یک نکته در اکثر خانم‌ها یکسان است و آن این است که متاسفانه آرامش خود را فدای کسانی می‌کنند که آرامش را از آنها می‌گیرند.


خلاصه

اگر قرار به جنگ باشد، به جنگی کسانی می‌روند که احساس می‌کنند در دستیابی به اهدافشان که همان آرامش است، نقشی ندارند. اصولا اهل جنگ نیستند، اما خدا نکند صبرشان لبریز شود و عصبانی شوند، آن وقت است که شمشیر را از رو می بندند.


در نهایت

در انتها فقط می‌توانم بگویم زن‌ها بهترین، پیچیده‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین موجودات خداوند هستند. همیشه باید به آنها احترام گذاشت، زیرا خداوند به بهترین شکل ممکن آنها را خلق کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Golnar,T

      Kheili aghaee ,aghaie Tafti

    • شاهين

      سلام، شرمنده اخيرا از يه زن كتك نخوردين؟!
      موافق حرفاتون نيستم، بنظرم تعداد زنايي كه تصميم ميگيرن خيلي كمه و اصولا منتظرن يكي پيدا بشه ب جاشون تصميم بگيره، البته خودم اصلا طرفدار اينجور زنا نيستم اما واقعيته.
      ممنون

    • داود

      بعضیا درسته اما اکثرا خیالاتیه
      من که کلا به این حرفا اعتقاد ندارم به تجربه و تحقیق در مورد شخصیت زن میگم

    • الهام

      با همش موافقم به خصوص این مطلب که خانم آرامش را فدای کسانی میکنند که آرامش را از آنها میگیرند واقعا همینطوره مرسی از کامران تفتی

    • سحر

      سلام لطفا امیر جعفری رو دعوت کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج