۴۵۳۵۷۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پلیس برای راهنماهای خانم استثناء قائل شد

رییس هیات‌مدیره جامعه راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی از توافق با پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا برای حل مشکل راهنمایان خانم در استفاده از وسایل نقلیه عمومی خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رییس هیات‌مدیره جامعه راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی از توافق با پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا برای حل مشکل راهنمایان خانم در استفاده از وسایل نقلیه عمومی خبر داد.
مسعود عبداللهی با اشاره به جلساتی که در راستای برقراری تعامل با سازمان‌های مختلف به منظور حل مشکلات تورها و راهنمایان تور از یک سال پیش آغاز شده، گفت: در یک سال گذشته با ناجا برای حل مشکلات تورها جلسه‌های متعددی برگزار شده که طبق آخرین توافق صورت گرفته با پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا، دستورالعملی مبنی بر مستثنی کردن بانوان راهنما از طرح ممنوعیت استفاده از صندلی‌های اول و دوم وسایل نقلیه عمومی (اتوبوس ها)، صادر شده است.

وی اظهار کرد: اجرای دستورالعمل ممنوعیت استفاده‌ی بانوان از صندلی‌های ردیف اول و دوم وسایل نقلیه عمومی، تا کنون چالش‌های زیادی را برای بانوان راهنما و رانندگان وسایل نقلیه تورهای گردشگری ایجاد کرده بود که علاوه‌بر تعلیق موقت تور، برای برخی گردشگران خارجی نیز سبب سوءتفاهم شده بود.

عبداللهی افزود: از طرفی بعضی از راهنمایان خارجیِ همراهِ این تورهای گردشگری، خانم هستند که چنین برخوردهایی سبب استرس در آن اشخاص و انتقال به گردشگر و در نهایت، اختلال در تور می‌شد. این مورد درباره راننده‌ی وسایل نقلیه نیز مصداق است که گزارش‌های آن در اختیار ناجا قرار گرفته است.

به موجب این دستورالعمل رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا، جامعه‌ی راهنمایان گردشگری در صورت تکرار برخوردهای قبلی و تخلف در اجرای دستورالعمل جدید، گزارش‌های مکتوب را باید به موقع به کارشناسان پلیس ارائه دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج