۴۵۳۷۱۷
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

هشدار سازمان ملل درباره شیوع بیماری در دمشق

سازمان ملل متحد درباره شیوع بیماری در دمشق به علت قطع آب توسط تروریست‌ها ابراز نگرانی کرد.

شبکه العالم: سازمان ملل متحد اعلام کرد چهار میلیون نفر در دمشق از آب سالم برخوردار نیستند. این سازمان ابراز نگرانی کرد اقدام تروریست ها در قطع آب موجب شیوع بیماری در این شهر شود.

سازمان ملل متحد اعلام کرد چهار میلیون نفر در دمشق از آب شرب سالم محرومند و تاکید کرد زیربنای مخصوص انتقال آب به دمشق به صورت عمدی مورد هدف قرار گرفته است.

گروه های تروریستی مسلح برای دهمین روز پیاپی به قطع آب منبع "بردی" و "عین الفیجه" به دمشق ادامه دادند. خبرنگار این شبکه گزارش داد: این اشخاص که از آبی که به صورت دائمی به منازلشان منتقل می شد، بهره‌مند بودند امروز مجبورند برای ساعتهای طولانی در صف‌های طولانی بایستند تا مقدار اندکی آب آشامیدنی دریافت کنند چرا که گروه های تروریستی مسلح برای دهمین روز پیاپی آب منبع الفیجه و بردی را که به دمشق پایتخت سوریه منتقل می شود قطع کرده اند.

یک کودک سوری گفت: «آنها آب را به روی ما قطع کرده اند و اصلا به ساختمان ما آب نمی رسد، ما کودکان مجبوریم برای دریافت آب سالم مدتها منتظر بمانیم.»

پس از آنکه گروه های تروریستی آب شرب را با گازوئیل آلوده کردند و مسیر چشمه الفیجه را به فاضلاب متصل کردند، ساکنان دمشق پس از قطع آب شرب از منازلشان با مشکلات زیادی مواجه شدند و از ارتش سوریه و همپیمانان آن درخواست کردند منطقه وادی بردی را از وجود گروههای تروریستی پاک کنند.

یک شهروند سوری گفت: «از ارتش می خواهیم این تروریست ها را از بین ببرند تا آب سالم به ما برسد.»

سازمان ملل متحد در بیانیه دفتر هماهنگی امور بشردوستانه اعلام کرد چهار میلیون نفر در دمشق از آب آشامیدنی برخوردار نیستند و اضافه کرد زیربناهای مخصوص انتقال آب، به صورت عمدی مورد هدف قرار گرفته و تخریب شده است.

سازمان ملل متحد همچنین ابراز نگرانی کرد قطع آب، شیوع بیماریهایی که از طریق آبهای آلوده منتقل می شود به ویژه در بین کودکان را به دنبال داشته باشد.

گفتنی است گروههای تروریستی مسلح منابع آب الفیجه و بردی را که آب شرب حدود ۷۰ درصد ساکنان دمشق و مناطق اطراف آن را تامین می کند در کنترل خود دارند.

منبع آب بردی در منطقه وادی بردی در شمال غربی ریف دمشق قرار دارد و منبع الفیجه نیز در شهرک عین الفیجه در غرب دمشق واقع شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جنایتی جدید از سوی گروهک هایش تروریستی مورد حمایت آمریکا و سعودی و....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج