۴۵۳۸۵۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

معرفی جدیدترین لپ تاپ های سری Gram الجی

لپ تاپ های امروزی در مقایسه با لپ تاپ هایی که تا چند سال پیش در بازار عرضه می شدند، بسیار باریک تر و زیباتر شده اند و البته به قدرت آنها هم اضافه شده است، بدون آنکه به وزن شان افزوده شود. در همین راستا، ال جی امروز سری جدیدی از لپ تاپ های باریک خود با عنوان LG Gram را معرفی کرده است.

وب سایت تک شات: لپ تاپ های امروزی در مقایسه با لپ تاپ هایی که تا چند سال پیش در بازار عرضه می شدند، بسیار باریک تر و زیباتر شده اند و البته به قدرت آنها هم اضافه شده است، بدون آنکه به وزن شان افزوده شود. در همین راستا، ال جی امروز سری جدیدی از لپ تاپ های باریک خود با عنوان LG Gram را معرفی کرده است.
معرفی جدیدترین لپ تاپ های سری Gram الجی

نخستین سری از لپ تاپ های ال جی Gram اواخر سال ۲۰۱۵ معرفی شدند، و هدف ال جی از معرفی آنها رقابت با مک بوک های باریک اپل بود. حال ال جی قصد دارد تا جدیدترین مدل از این لپ تاپ ها را در نمایشگاه CES ۲۰۱۷ رونمایی کند. این لپ تاپ نه تنها یکی از کم وزن ترین محصولات در نوع خود به شمار می رود، بلکه باتری آن کار شما را برای یک روز کامل راه می اندازد.

در واقع، تنها یکی از هشت مدل جدید این لپ تاپ ها دارای باتری با چنین قابلیتی است و آن هم مدل سیزده اینچی با پردازنده اینتل Core i۳ با باتری ۶۰ وات ساعتی است. مدل های بزرگتر با ۱۴ و ۱۵.۶ اینچ اندازه، با توجه به مشخصات قدرتمندتری که دارند به ترتیب ۲۳ و ۲۲ ساعت روشن باقی می مانند. این میزان در مقایسه با لپ تاپ هایی که امروزه در بازار رایج هستند عدد قابل توجهی به شمار می رود.

لپ تاپ های جدید ال جی All Day Gram نام دارد و انواع مختلفی از آنها عرضه می شود. به استثنای بزرگترین لپ تاپ با اندازه ۱۵.۶ اینچی، وزن باقی مدل ها از مدل های ۲۰۱۵ (حدود ۹۸۰ گرم) کمتر است. در حالی که مدل حرفه ای تر ۱۴ اینچی تنها ۹۷۰ گرم وزن دارد، مدل ۱۳.۳ اینچی با باتری یک روزه وزنی معادل ۹۴۰ گرم دارد. از آن بهتر، ال جی دو مدل از این لپ تاپ ها را با وزن ۸۳۰ گرم و ابعاد ۱۳.۳ اینچی و ۸۶۰ گرم و ۱۴ اینچ تولید کرده است.

صرف نظر از وزن و اندازه، همه هشت لپ تاپ جدید ال جی به پردازنده نسل هفتم اینتل و رم DDR۴ مجهز هستند. حافظه داخلی آنها از ۲۵۶ تا ۵۱۲ گیگابایت متغیر است. یکی از وجوه مشترک همه آنها تفکیک پذیری ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ است. قیمت آنها نیز از ۱۱۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار متغیر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج