۴۵۳۹۸۰
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد دلاری کره جنوبی در کویت

رسانه های کویت از توافق مشترک این کشور برای توسعه همکاری های تجاری و اقتصادی با کره جنوبی و جذب سرمایه جهت افزایش آن به بیش از ۳۰ میلیارد دلار خبر دادند.

خبرگزاری ایرنا: رسانه های کویت از توافق مشترک این کشور برای توسعه همکاری های تجاری و اقتصادی با کره جنوبی و جذب سرمایه جهت افزایش آن به بیش از ۳۰ میلیارد دلار خبر دادند.
دولت کره جنوبی برای تقویت همکاری های اقتصادی در سطح منطقه و دستیابی به بازاری بکر در کشورهای حوزه خلیج فارس، طی سالهای اخیر مشارکت گسترده ای را در بخش سرمایه گذاری و تجاری کویت داشته و در حال حاضر پروژه هایی به ارزش 30 میلیارد دلار در کویت اجرا می کند.
به نوشته نشریه الانباء وزارت امور خارجه کره جنوبی نیز با ارائه گزارشی در این زمینه تاکید کرده است که در حال حاضر 15 شرکت تجاری کره ای در اقتصاد کویت فعال هستند و تنها طی سال 2016 پروژه هایی به ارزش 3 میلیارد و 300 میلیون دلار در اقتصاد کویت اجرا شده است.

کویت نیز که همواره کره جنوبی را جزو شرکای اصلی اقتصادی خود تلقی می کند تعامل با سئول در بخش های نفت و پتروشیمی را به صورت قابل ملاحظه ای افزایش داده است .

دولت کویت پیشتر از سرمایه گذاری 870میلیون دلاری در صنعت پتروشیمی کره جنوبی خبر داد. کویت که کره جنوبی را از مشتریان ثابت خود در صنعت نفت می بینند٬ یک کارخانه بزرگ تولید 'پروپلین' را در نزدیکی شهر سئول و با سرمایه گذاری 870 میلیون دلار احداث کرده است.

مقام های کویتی گفته اند که این کارخانه تازه راه اندازی شده٬ سالیانه ٦٠٠ هزار تن پروپلین تولید خواهد کرد و قرار است بخشی از محصول آن نیز به چین صادر شود تا به نوعی کویت تعامل تجاری گسترده تری را در بخش پتروشیمی با چین داشته باشد.

شرکت صنایع پتروشیمی کویت که یکی از نهادهای فعال این کشور در بخش پتروشیمی است٬ به تازگی یک کارخانه پتروشیمی را نیز در آمریکا تاسیس کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      نمیدانم چرا هبچ کشوری حاضرنیست بیاد اینجا سرمایه گذاری کنه تا کمی از مشکلات اشتغال جوانان کم شود .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج