۴۵۳۹۹۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خواندنی‌های آماری ساندرلند - لیورپول

لیورپول در هفته بیستم مقابل ساندرلند یک تساوی بی موقع را متحمل شد تا موجب شادمانی هواداران چلسی شود. نگاهی متفاوت خواهیم داشت به این بازی از دریچه آمار و ارقام

وبسایت نود: در روزی که داور دو پنالتی برای ساندرلند گرفت و یک پنالتی هم نگرفت، قرمزها به یک امتیاز مسابقه قناعت کردند. جرمین دفو هر دو گل ساندرلند را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. دنیل استوریج در این بازی برای اولین بار از اوایل اکتبر وارد ترکیب اصلی لیورپول شد و یک گل به ثمر رساند. مرد اول این میدان سادیو مانه بود که یک گل زد و یک پنالتی را تقدیم ساندرلند کرد. در صحنه گل سادیو مانه، هم وطن وی یعنی پاپی جیلوبوجی آفساید را پر کرد تا مانه گل دوم لیورپول را بزند.

خواندنی‌های آماری ساندرلند - لیورپول

تعویض جیمز میلنر در بین دو نیمه در حالی که مصدومیتی نیز در کار نبود، یک تصمیم عجیب است که توسط یورگن کلوپ اتخاذ شد. مصدومیت استوریج و تعویض وی نگرانی هواداران لیورپول را به همراه داشت.

ساندرلند طی ۵ بازی خانگی اخیر مقابل لیورپول پیروز نشده است. در هر ۳ سفر اخیر لیورپول به ورزشگاه لایت، بازیکن های تازه وارد باشگاه برای قرمزها گلزنی کردند. لازار مارکوویچ و کریستین بنتکه در دو فصل گذشته و سادیو مانه در این فصل

خواندنی‌های آماری ساندرلند - لیورپول

دیوید مویس طی ۱۷ رویارویی با لیورپول در لیگ برتر به عنوان مربی، فقط یک بار پیروز شده که مربوط به دربی مرسی ساید در سال ۲۰۱۰ است. اورتون پس از آن بازی هرگز نتوانست لیورپول را شکست بدهد.

لیورپول از ژانویه ۲۰۱۵ تاکنون نتوانسته در ۳ بازی پیاپی بیرون خانه پیروز شود. ساندرلند از سال ۲۰۱۲ تاکنون نتوانسته لیورپول را در ورزشگاه لایت شکست بدهد.

خواندنی‌های آماری ساندرلند - لیورپول

از ۱۹ گل زده تیم ساندرلند در فصل جاری، ۱۱ گل توسط جرمین دفو به ثمر رسیده در حالی که بهترین گلزن های ساندرلند پس از دفو یعنی فان هولت و آنیچبه فقط ۳ گل زده اند.

جرمین دفو در ۱۳۱ مسابقه متفاوت لیگ برتر گلزنی کرده و از این حیث فقط ۴ بازیکن دیگر هستند که در تعداد بیشتری از مسابقات در نقش گلزن ظاهر شده اند؛ وین رونی، فرانک لمپارد، اندی کول و آلن شیرر به ترتیب در ۱۴۷، ۱۴۹، ۱۴۹ و ۱۹۰ مسابقه متفاوت گلزنی کرده اند.

جرمین دفو پس از وین رونی، فرانک لمپارد و آلن شیرر چهارمین بازیکنی است که طی ۱۰ فصل متفاوت لیگ برتر، بیش از ۱۰ گل زده است.

خواندنی‌های آماری ساندرلند - لیورپول

حضور دیدیه اندونگ، جک رادوِل و دونالد لاو در ترکیب اصلی گربه های سیاه از مهم ترین تصمیمات دیوید مویس بود. بازگشت امره جان به ترکیب اصلی و حضور دنیل استوریج به جای جردن هندرسون مصدوم از مهم ترین تصمیمات یورگن کلوپ در این بازی محسوب می شد.

خواندنی‌های آماری ساندرلند - لیورپول

۷۱% مالکیت توپ برای لیورپول، ۱۹۹ پاس سالم برای ساندرلند و ۶۰۵ پاس سالم برای لیورپول

جالب این که لیورپول در این بازی ۱۵ شوت داخل چارچوب زد! ویتو مانونه دروازه بان ساندرلند ۱۳ مهار توپ را انجام داد!

خواندنی‌های آماری ساندرلند - لیورپول

۳۴ توپ بلند دقیق برای لیورپول در مقابل فقط ۱۳ برای ساندرلند، ۲۲ سانتر برای لیورپول و فقط ۶ سانتر برای ساندرلند نشان می دهد که شاگردان کلوپ در این بازی علاقه زیادی به بازی هوایی داشتند.

بیشترین تعداد پاس سالم در این بازی؛ امره جان، آدام لالانا و راگنار کلاوان به ترتیب با ۸۲، ۷۸ و ۷۰ پاس سالم

خواندنی‌های آماری ساندرلند - لیورپول

پس از وست بروم در آوریل سال ۲۰۱۱، ساندرلند اولین تیمی است که دو ضربه پنالتی را طی جریان بازی مقابل لیورپول تبدیل به گل می کند.

دنیل استوریج پس از ۱۲ بازی پیاپی بدون گل، در هر دو بازی اخیر گل زده است.

خواندنی‌های آماری ساندرلند - لیورپول

سادیو مانه در ۵ گل تیمش طی ۷ بازی اخیر لیگ برتر تأثیر مستقیم داشته است. (۳ گل و ۲ پاس گل)

خواندنی‌های آماری ساندرلند - لیورپول

دیوید مویس می گوید که اگر او نیز همچون یورگن کلوپ یک آلمانی بود، رسانه ها با احترام بیشتری از وی یاد می کردند! یورگن کلوپ نیز به داور معترض بود و اعتقاد داشت که اگر خطا روی جرمین دفو گرفته نمی شد، گل دوم ساندرلند به ثمر نمی رسید.

خواندنی‌های آماری ساندرلند - لیورپول

کلیه آمار و ارقام از وبسایت رسمی مسابقات، opta و squawka مورد بهره برداری قرار گرفته اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج