۴۵۴۲۹۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

طنز؛ کمپین «نه به انتشار عکس‌های اعضای داخلی بدن»

علی زراندوز در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

از کمپین «نه به انتشار عکس‌های اعضای داخلی بدن» در اینستا، تا بحران کمبود دبه در آمریکا!

بحران دبه در کشور آمریکا وارد فاز جدیدی شد. از چهل سال قبل که دولت آمریکا شروع به دبه درآوردن درباره برجام کرد، کارشناسان دبه آمریکا، هشدار داده بودند که با این روند استفاده بی‌رویه از دبه، به‌زودی کمبود دبه در آمریکا تبدیل به بحران می‌شود که شد!

در همین راستا، رییس کمیته دبه سنای آمریکا در بیانیه‌ای، اعلام کرد به خاطر این کمبود دبه در آمریکا، تحریم‌های تازه‌ای را علیه ایران وضع می‌نماید!

لازم به ذکر است که عده‌ای از طرفداران سیاست‌های سیاستمدارانِ تندرویِ آمریکا با تجمع مقابل سنای آمریکا، شعارِ «آزادی اندیشه، بدون دبه نمی‌شه!» را سر دادند!

گسترش بحران طلاق در کشور، تعجبِ کارشناسان، حاضران، ناظران و حتی غایبان را هم برانگیخت!

براساس آخرین آمار اعلام شده توسط وزارتِ طلاق و متارکه، طلاق در کشور با رشد نیم درصدی به جایی رسیده که در سال جاری، به ازای هر ۸ ازدواج، ۵/۸ طلاق ثبت می‌شود.

پس از اعلام این آمار یکی از خبرنگاران با سخنگوی این وزارتخانه تماس گرفت و پرسید: «آقا شرمنده... این نیم درصد طلاق اضافی از کجا میاد؟» و آقای سخنگو هم در پاسخ گفت: «اتفاقا ما هم اینجا در وزارتخانه تو همین فکر بودیم که شما تماس گرفتین!»

سخنگوی کمیته الک کردن رسانه‌های دیجیتال، در نشست خبری خود اعلام کرد کانال‌های کولری که بیش از ۵ نفر از باد خنک آن استفاده می‌کنند، باید احراز هویت شوند وگرنه فیلتر یا مسدود می‌شوند.

وی در پاسخ به این سوال که: «کانال کولر که دیگه کانال تلگرام نیست؟!» گفت: «بله... ولی متاسفانه اخیرا عده‌ای سودجو، فایل‌های صوتی‌شان را از طریق پخش کردن در کانال کولر به گوش بقیه می‌رسانند که لازم است نظارت لازم روی این کانال‌ها هم انجام شود!» سخنگوی کمیته الک کردن رسانه‌های دیجیتال، کانال‌های کولری که کلید قطع و وصلش دست پدر خانواده است را از اعمال این قانون معاف کرد!

کمپین «نه به انتشار عکس‌های اعضای داخلی بدن» در اینستاگرام، اعلام موجودیت کرد! این کمپین درست در زمانی آغاز می‌شود که مدتی است مُد شده برخی کاربران، عجقولی‌ها، پلنگ‌ها و حواصیل‌های فضای مجازی که دیگر از هر چی در بیرون داشتند عکس گرفتند، اقدام به انتشار عکس‌های رادیولوژی، آندوسکوپی و سایر «...سکوپی»‌های دیگر از اعضای داخلی‌شان نموده‌اند! در همین راستا خبر می‌رسد در فهرست چندش‌آورترین چیزهای جهان، بعد از کله‌پاچه، اینستاگرام برخی کاربران ایرانی هم حائز رتبه شده است!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج