جاباما
۴۵۴۳۸۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

طنز؛ بیانیه دوم جمعی از تاسف‌خوران ضد دولت

مهرشاد مرتضوى در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

ضمن عرض سلام و تاسف برای دولت یازدهم، در همین ابتدای نامه یادآور می‌شویم که نامه قبلی را در شرایط استرس‌زای نوسان قیمت دلار نوشته بودیم و حوصله کافی برای ادیت‌اش نداشتیم. وگرنه مطمئن باشید انتقادات تندتری را متوجه شما می‌کردیم.

متاسفانه صداوسیما باز هم طرفداری آشکار خود از دولت را نشان داد و در اقدامی غم‌انگیز، به ريیس‌جمهور مملکت که صرفا یک مقام اجرایی معمولی است، اجازه داد به صورت مستقیم با آقای حیدری (نماد مردم) سخن بگوید. شما در این مصاحبه گفتید «مگر هر کاری دولت در این مدت باقی‌مانده انجام دهد انتخاباتی است؟» آیا گازرسانی، برق‌رسانی و سایر رسانایی‌ها در این شرایط، مصداق تخلف انتخاباتی نیست؟ تازه این ماجرا مربوط به الان نمی‌شود، شما سه سال است که فعالیت‌های انتخاباتی‌تان را شروع کرده‌اید! چرا به جای این کارها، در کمال تواضع و به دور از شلوغ‌کاری نمی‌روید سهام عدالت پخش کنید؟ تازه در آخر حرف‌های‌تان هم گفتید درباره انتخابات چیزی نمی‌گویید که استفاده از افعال معکوس خودش مشخص می‌کند می‌خواستید بیشتر از این درباره انتخابات صحبت کنید.

همچنین گفتید «فکر نمی‌کنم هیچ جای دنیا این طور باشد که ريیس‌جمهور بنشیند و دانشجویان هر طور می‌خواهند نقد کنند و گاهی هم از حد و مرز جلو بروند.» اتفاقا پیش از شما ريیس‌جمهوری داشتیم که دانشجویان نقدش می‌کردند و داد می‌کشیدند و شلوغ‌کاری راه می‌انداختند. اما ريیس‌جمهور در کمال آرامش می‌نشست و گوش می‌داد و آخرش هم پنجره را می‌بست! آن سعه صدر و ظرفیت نقدپذیری کجا رفته؟

در کمال تاسف و تاثر، صحبت‌های شما ادامه پیدا کرد و تاکید کردید که استفاده از شبکه‌های اجتماعی حق مردم است. اما چرا از حقوق بقیه چشم‌پوشی کردید؟ آیا کمیته فیلترینگ حق ندارد به هر شکل و هر مقداری که می‌خواهد شبکه‌های اجتماعی را محدود کند؟ این کار شما نادیده گرفتن حق برخی گروه‌های زحمتکش و پرتلاش نیست؟ در ادامه گفتید که ما نباید کنسرت‌هایی که برگزار می‌شود را دچار مشکل کنیم. این مساله هم مصداق بارز سیاه‌نمایی است. به این صورت که روی یک لغو ساده، اسم ایجاد مشکل می‌گذارید و به رضایت مردم از لغو کنسرت‌ها خدشه وارد می‌سازید!

شما همچنین حقوق‌های نامتعارف (همان نجومی خودمان) را منحصر به دولت ندانستید و آن را به سایر دستگاه‌ها و نهادها نسبت دادید. در حالی که سایر دستگاه‌ها این مبالغ را به اسم «بودجه» و «مزایا» دریافت می‌کنند و بنابراین خبری از حقوق نجومی در آن‌ها نیست.

به همین جهت، ضمن ابراز تاسف مجدد به خاطر صحبت کردن شما روی آنتن زنده، از صداوسیما می‌خواهیم ۲۰ دقیقه هم به آقای احمدی‌نژاد فرصت دفاع بدهند. مهم نیست دفاع از چی، فقط ۲۰ دقیقه صحبت کنند دلمان باز شود. همچنین اگر این دفعه خواستید صحبت کنید، لطفا یک سالن کنسرت را به عنوان لوکیشن انتخاب کنید و از چند روز جلوتر اعلام بفرمایید تا موجبات تجمع و در صورت امکان لغو این سخنرانی توسط نیروهای منتقد و دلسوز فراهم شود.

دوستدار استیضاح تک‌تک وزرای شما

دلواقهر، دلوااشک و سایر ناراحتان

رشد اقتصادی سال جاری
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج