۴۵۴۳۹۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

رونمایی از اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸۳۵

چند روز پیش خواندیم که کمپانی کوالکام در این نمایشگاه CES ۲۰۱۷ تمرکز خود را بر روی جدیدترین چیپست پرچمدار خود یعنی اسنپدراگون ۸۳۵ خواهد گذاشت و بالاخره میتوانیم شاهد جزئیات فنی این چیپست باشیم.

مجله سخت افزار: همان طور که میدانید نمایشگاه CES ۲۰۱۷ دو روز دیگر در لاس وگاس آغاز خواهد شد و مانند هر سال تمامی کمپانی های مطرح دنیای فناوری در این نمایشگاه حضور به عمل خواهند آورد. انتظارات از این نمایشگاه به عنوان یکی از بزرگترین گردهمایی های تولید کنندگان فعال در زمینه ی فناوری بسیار بالاست، بنابراین کمپانی ها سعی در به نمایش گذاشتن محصولات ویژه ای خواهند داشت.
رونمایی از اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون 835
چند روز پیش خواندیم که کمپانی کوالکام در این نمایشگاه تمرکز خود را بر روی جدیدترین چیپست پرچمدار خود یعنی اسنپدراگون 835 خواهد گذاشت و بالاخره میتوانیم شاهد جزئیات فنی این چیپست باشیم. گمانه زنی ها در مورد اینکه کدام سازنده اولین استفاده کننده از چیپست جدید کوالکام خواهد بود متناقض است اما اکنون ایسوس تیزری تبلیغاتی را در صفحه ی توئیتر خود به نمایش گذاشته است که دارای پیامی نسبتا روشن است.

بر اساس آخرین توئیتی که در صفحه ی توئیتر ایسوس منتشر شده است، ایسوس در نمایشگاه CES 2017 گوشی هوشمند جدیدی را از سری ZenFone معرفی خواهد کرد که به چیپست اسنپدراگون 835 مجهز خواهد بود. این دستگاه در مراسم اختصاصی Zennovation ایسوس که در روز 4 ژانویه ( چهارشنبه 15 دی ماه ) برگزار میشود رسما رونمایی خواهد شد. همان طور که در تصویر توئیت ایسوس مشاهده میکنید، به طور مستقیم نامی از اسنپدراگون 835 عنوان نشده است اما با توجه به عبارت " بهترین پردازنده ی جهان " و تصویر لوگوی کوالکام که درون یک جعبه قرار گرفته است میتوان ایمان داشت که منظور ایسوس همان اسنپدراگون 835 بوده است.

شوربختانه هیچ گونه اطلاعات دیگری در مورد مشخصات فنی گوشی معرفی نشده ی ایسوس در حال حاضر در دسترس نیست. اما بر اساس استفاده از اسنپدراگون 835 و احتمالا وجود دوربین اصلی دوگانه در این گوشی، میتوانیم اطمینان داشته باشیم که با یک گوشی رده بالا روبرو خواهیم بود که کاربران اندرویدی تشنه ی قدرت و سرعت را هدف خواهد گرفت. همان طور که گفته شد این دستگاه فردا به طور رسمی رونمایی خواهد شد بنابراین برای دیدار با گوشی جدید ایسوس نیازی نیست زمان زیادی صبر کنیم.
رونمایی از اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون 835
با توجه به سابقه ی گوشی های سری ذنفون ایسوس، انتظار داریم این گوشی در کنار مشخصات فنی بسیار خوب، دارای ویژگی های جدیدی نیز باشد و در آخر ایسوس این دستگاه را با قیمتی رقابتی روانه ی بازار کند. با اینکه نمیتوان ایسوس را یک تولید کننده ی اصلی در زمینه ی تولید گوشی های هوشمند خطاب کرد، اما این سازنده ی تایوانی در سال های اخیر با معرفی دستگاه هایی با ارزش خرید بالا توانسته است نظر بسیاری از کاربران را جلب کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج