۴۵۴۶۰۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پاسخ زیدان به شایعات جدایی خامس،په‌په و موراتا

سرمربی فرانسوی رئال مادرید در نشستی خبری پیش از آغاز رقابت های این تیم در سال جدید میلادی پاسخگوی سئوالات خبرنگاران بود.

وب سایت نود: زین الدین زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید بیشتر زمان این نشست خبری را به پاسخگویی در خصوص شایعات و اخبار منتشر شده در ارتباط با نقل و انتقالات بازیکنان تیمش اختصاص داد. زیدان بیشتر وقت خود را به ارائه توضیحاتی در خصوص سه بازیکنی که شایعات زیادی در خصوص جدایی آنها از رئال مادرید به گوش می رسد، اختصاص داد. این سه بازیکن خامس رودریگز، په­په و آلوارو موراتا بودند.

نشست خبری زیدان در حالی برگزار شد که این تیم روز چهارشنبه باید در اولین دیدار خود در سال ۲۰۱۷ در مرحله یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری به مصاف سویا برود. البته با شروع زمان نقل و انتقالات ژانویه، شایعات مربوط به جدایی ستاره های بزرگ سفیدپوشان مادریدی بیش از گذشته به گوش می رسد.

پاسخ زیدان به شایعات جدایی خامس،په‌په و موراتا

زیدان در خصوص وضعیت خامس رودریگز توضیح داد:

خامس بازیکن مهمی برای رئال مادرید است. من رابطه بسیار خوبی با خامس دارم همانطور که رابطه خوبی با سایر بازیکنانم دارم زیرا همه آنها بازیکنان مهمی هستند و ما هم می خواهیم در کنار یکدیگر با هم کار کنیم. وقتی شما فرصت بازی در یک فینال )(جام باشگاه های جهان) را نداشته باشی لحظه دشواری برای شما خواهد بود و طبیعی است که از این مسئله عصبانی شوید. درک می کنم که این مسئله بسیار سخت و دشوار است، اما این مسئله دیگر مربوط به گذشته می شود و ما می خواهیم همگی با هم نگاهمان رو به جلو و آینده باشد. ما در این باره با هم صحبت کرده ایم و به او گفته ام که او (خامس) بازیکن رئال مادرید است. او می خواهد در تیم ما بماند زیرا در بهترین باشگاه جهان حضور دارد. من هم از او می خواهم که اینجا بماند دیگر حرفی برای گفتن نمی ماند. ما به کار و تلاش خود ادامه خواهیم داد و این نکته بسیار مهمی برای ما خواهد بود.

پاسخ زیدان به شایعات جدایی خامس،په‌په و موراتا

این مربی فرانسوی در خصوص مدافع پرتغالی تیمش که صحبت هایی مبنی بر انتقال او به سوپر لیگ چین به گوش می رسد، و همچنین آلوارو موراتا که گفته می شود از شرایطش در مادرید راضی نیست و قصد دارد به یوونتوس برگردد، اینگونه گفت:

په ­په بازیکن مهمی برای تیم ماست که ده سال است در این باشگاه توپ می زند و در تاریخ سازی باشگاه حضور داشته است. وقتی که در مورد رفتن او به تیم های دیگر از من سئوال می کنید، خیلی این سئوال را دوست ندارم. دوست دارم از من سئوال شود که په­په می خواهد در کنار ما چه کارهایی انجام دهد و در مورد اهداف او از حالا تا انتهای راه از من بپرسید. در مورد شایعات مربوط به موراتا هم باید بگویم که هیچ یک از آنها به واقعیت نزدیک نیست. آلوارو از حضور در رئال مادرید بسیار خوشحال است، اینجا خانه اوست و او هم به خوبی در کنار ما کار می کند. او صد در صد در کنار ما خواهد بود. اینکه افرادی بیرون از این باشگاه چه چیزی می گویند اصلاً مهم نیست؛ به نظرم حرف های آنها اصلاً واقعیت ندارد، اما شما این حرفها را باید از خود آنها بپرسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج