۴۵۴۶۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رونالدو: امیدوارم فرگوسن همیشه ببازد!

رونالدو، اسطوره فوتبال برزیل و ستاره سابق رئال مادرید به حرف های سر الکس فرگوسن، سرمربی منچستریونایتد که پیش از بازی هفته پیش تیمش با رئال مادرید در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان زده بود واکنش تندی نشان داد.

رونالدو: امیدوارم فرگوسن همیشه ببازد!
تماشا: رونالدو، اسطوره فوتبال برزیل و ستاره سابق رئال مادرید به حرف های سر الکس فرگوسن، سرمربی منچستریونایتد که پیش از بازی هفته پیش تیمش با رئال مادرید در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان زده بود واکنش تندی نشان داد.

به گزارش روزنامه انگلیسی «دیلی اکسپرس»، فرگوسن قبل از اینکه تیمش متحمل شکست ۲- یک مقابل رئال مادرید در بازی برگشت در ورزشگاه «اولدترافورد» شود، وقتی می خواست بزرگی کریستیانو رونالدو را یادآور شود، او را با رونالدوی برزیلی که شماره ۹ رئال مادرید را می پوشید مقایسه کرده بود: «اگر رونالدو را با آن چاقه و پیره مقایسه کنیم، کریستیانو بهتر است. او یک ورزشکار بزرگ است. هیچ وقت هیچ بازی را از دست نمی دهد چون فیزیک خارق العاده ای دارد. پاهای او عالی هستند به همین خاطر هم سرعت زیادی دارد و هم در هوا خیلی خوب کار می کند.»

فرگوسن در حالی رونالدوی برزیلی را به خاطر مصدومیت هایش و غیبتش در بسیاری از بازی ها ضعیف تر از کریس رونالدو خوانده بود که در آخرین رویارویی منچستریونایتد و رئال مادرید، پیش از امسال، رونالدوی برزیلی با هت تریک در «اولدترافورد» جلوی چشمان فرگوسن باعث صعود رئال مادرید و حذف «شیاطین سرخ» شده بود.

آن بازی که در فصل ۲۰۰۳-۲۰۰۲ برگزار شد را منچستریونایتد ۴-۳ برد اما ۳ گلی که رونالدو به فابین بارتز، دروازه بان وقت یونایتد زد باعث شد مادریدی ها به خاطر گل زده بیشتر در خانه حریف به دور بعد برسند. رونالدوی برزیلی هم که بعد از پیروزی رئال مادریدمقابل منچستریونایتد سر از پا نمی شناخت، در مصاحبه ای درباره فرگوسن گفت: «رئال مادرید دهان او را بست. او باید به من احترام بیشتری نشان می داد.

کاری که او کرد با عنوان «سِر» که به او داده اند نمی خواند. یک مربی حرفه ای با سال ها تجربه مانند او، نباید اینقدر بی احترامی کند. ما به عقیده او احترام می گذاریم. من انتظار ندارم از نظر همه آدم های دنیا بهترین بازیکن باشم. من از کارهایی که در دوران بازی ام کرده ام خیلی راضی ام. همان دورانی که بهترین بازیکن جهان بودم. مجبور نیستم درباره اینکه چطور به نظر می رسیدم حرف بزنم اما از این بی احترامی کامل ناراحتم.»

او که سابقه بازی برای آیندهوون، بارسلونا، اینتر و میلان را هم دارد و ۳ بار جایزه بهترین بازیکن سال فیفا را دریافت کرده در پایان حرف هایش گفت: «حرف دیگری که به او بزنم ندارم به جز اینکه آرزو کنم تیمش همیشه ببازد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج