۴۵۴۶۸۸
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

علی‌اکبری: در فینال بدنم خالی کرد

نایب قهرمان رقابتهای رزمی MMA با بیان اینکه هدفش قهرمانی در این رقابت‌ها و رسیدن به کمربند بوده است گفت: بدلیل تحلیل نیروی بدنی و آسیب دیدگی نتوانستم در دیدار فینال به پیروزی برسم.

خبرگزاری ایسنا: امیر علی‌اکبری درباره کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های MMA در ژاپن، اظهار کرد: سطح مسابقات بسیار بالا بود و به سبب سه مبارزه طی دو روز بسیار تحت فشار قرار گرفتم. با هدف کسب عنوان قهرمانی به ژاپن رفتم اما متاسفانه در دیدار فینال مقابل حریف باتجربه کروات به دلیل مصدومیت و تحلیل قوای جسمی نتوانستم آنطور که باید مبارزه کنم و در نهایت شکست خوردم.

وی افزود: حریف فینالم سخت‌ترین رقیبم بود اما می‌توانستم در صورتیکه وقت بیشتری برای استراحت داشتم مقابل او به پیروزی برسم. خستگی و آسیب‌دیدگی از ناحیه پا باعث شد نتوانم فنون کشتی را روی او اجرا کنم. البته حریفم بسیار باتجربه بود و توانست در نهایت به پیروزی برسد. او پیش از مبارزه فینال تنها ۳۰ ثانیه مقابل حریفان به روی رینگ رفته بود در حالیکه من ۱۰ دقیقه مبارزه کرده بودم. همین موضوع باعث شد او خیلی سرحال‌تر از من به دیدار فینال پا بگذارد.

علی‌اکبری: در فینال بدنم خالی کرد

قهرمان سابق کشتی فرنگی جهان با بیان اینکه هدفش در خاک نشاندن حریف و استفاده از فنون کشتی در دیدار فینال بوده است، گفت: از آنجایی که این مبارز کروات قهرمان کیک بوکسینگ جهان بود و یکی از بوکسورهای حرفه‌ای دنیا محسوب می‌شود به دنبال این بودم که او را در خاک بنشانم و شکستش دهم اما در دیدار نیمه‌نهایی کشاله پایم به شدت آسیب دید و به همین دلیل نتوانستم برنامه‌هایم را پیاده کنم. مقابل او فقط باید مشت می‌زدم اما او زرنگی کرد و در حالیکه من به سمت او حمله کردم او نیز مشتش را پرتاب کرد که به فکم اثبات کرد و باعث شد تعادلم را از دست بدهم. به دلیل اینکه من رو به حمله بودم و او در مواجهه با حمله من مشت زد قدرت مشتش نیز دو برابر شد و باعث شد تعادلم را از دست بدهم.

علی‌اکبری در پاسخ به این سوال که آیا به کسب عنوان نایب قهرمانی در این رقابت‌ها راضی است یا خیر؟ گفت: حتی حریفم فکر هم نمی‌کرد بتواند در دیدار فینال مقابل من پیروز شود. او برای اولین بار طی ۱۰ سالی که مبارزه می‌کند بعد از پیروزی مقابل من از شدت خوشحالی گریه کرد که این موضوع برای مربیان و طرفدارانش هم عجیب بود. من خیلی زحمت کشیدم و با هدف اینکه به کمربند این مسابقات برسم به ژاپن رفتم اما مطمئنا این شکست باعث شد از این رقابت‌ها درس بگیرم.

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی جهان در پاسخ به این سوال که چرا علی رغم مصدومیت در دیدار فینال به روی رینگ رفته است گفت: سی هزار نفر تماشاچی در سالن مسابقات بودند تا این مبارزه را تماشا کنند ضمن اینکه میلیون‌ها بیننده تلویزیونی نیز منتظر دیدن این مبارزه بودند بنابراین نمی‌توانستم خیلی راحت از حضور در این مبارزه انصراف بدهم. البته مربیانم پیشنهاد دادند با توجه به مصدومیتم در دیدار فینال حاضر نشوم اما ترجیح دادم مقابل حریف به روی رینگ بروم.

علی‌اکبری: در فینال بدنم خالی کرد

علی اکبری با قدردانی از زحمات علیرضا استکی که چند ماهی است به عنوان مربی در کنارش قرار گرفته است خاطرنشان کرد: نزدیک ۱۰ ماه است با استکی کار می‌کنم و او در آشنایی هر چه بیشتر من با فنون بوکس و ریزه‌کاری آن نقش پررنگی داشته است که جا دارد بخاطر زحماتش از او تشکر کنم.

وی در ادامه گفتگو درباره برنامه‌های آینده خود، گفت: چند روزی استراحت می‌کنم و بعد از آن دوباره تمریناتم را از سر می‌گیرم. تا آخر سال ۲۰۱۷ با کمپانی رایزینگ (برگزار کننده مسابقات MMA ژاپن) قرارداد دارم و باید سه چهار مبارزه دیگر برای آنها به روی رینگ بروم. پس از آن نیز وارد رایزنی با مسئولان لیگ حرفه‌ای UFC خواهم شد.

علی‌اکبری در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند هم‌اینک با تجربه به کسب عنوان نایب قهرمانی در این مسابقات به لیگ UFC راه پیدا کند، گفت: برای اولین بار در جهان بود که یک ورزشکار MMA در دو روز سه مبارزه برگزار می‌کرد. با توجه به این موضوع من نتیجه خوبی گرفتم و مطمئنا شایستگی حضور در لیگ UFC را دارم اما فعلا ترجیح می‌دهم باتجربه‌تر شوم و پس از آن مقتدرانه وارد رقابت‌های UFC شوم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      باید بیشتر بوکس کار کنی تا موفق باشی

    • سعید

      پسر تو خارق العاده ای ، واقعا دمت گرم مثل شیر نر حمله میکنی و کوچکترین ترسی تو چشات نیست ،حال کردم شیر مرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج