۴۵۴۸۴۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ایسر سخت‌ترین لپ تاپ جهان را معرفی کرد

در حالی که لپ‌تاپ‌های مبتنی بر ویندوز انتخاب محبوب‌تری هستند، اما کروم‌بوک‌ها به سرعت در حال کسب اعتبار میان کاربران اند. دلیلش هم این است که نه تنها کروم‌بوک‌ها قیمت به مراتب ارزان‌تری دارند، بلکه به تازگی این سیستم‌عامل توانایی اجرای برنامه‌های اندروید را نیز به دست آورده است.

وب سایت گجت نیوز - آرمین ذوالفقار: در حالی که لپ‌تاپ‌های مبتنی بر ویندوز انتخاب محبوب‌تری هستند، اما کروم‌بوک‌ها به سرعت در حال کسب اعتبار میان کاربران اند. دلیلش هم این است که نه تنها کروم‌بوک‌ها قیمت به مراتب ارزان‌تری دارند، بلکه به تازگی این سیستم‌عامل توانایی اجرای برنامه‌های اندروید را نیز به دست آورده است. ایسر نیز از قافله عقب نمانده و CES ۲۰۱۷ فرصتی شد تا کروم‌بوک ۱۱ N۷ را بادوام بالا برای دانشجویان معرفی کند.
ایسر سخت‌ترین لپ تاپ جهان را معرفی کرد

اگر شما برای خرید یک کروم‌بوک جدید به بازار بروید، احتمالا با چیزی در قالب کروم بوک ۱۱ N۷ مواجه می‌شوید. این مدل آخرین محصول شرکت ایسر است که در حد و اندازه‌ی استانداردها نظامی ارائه‌شده است.
ایسر سخت‌ترین لپ تاپ جهان را معرفی کرد

کروم‌بوک کروم بوک ۱۱ N۷ سرسخت‌ترین کروم بوک دنیاست، به‌طوری که حتی اگر از دست کاربر هم به زمین بخورد، آسیبی نخواهد دید. ایسر ادعا می‌کند اگر کروم بوک این شرکت از فاصله ۱.۲ متری به زمین بخورد، اتفاقی برای آن نخواهد افتاد. این موضوع باعث شده تا کروم بوک ایسر با کسب استانداردهای نظامی US MIL-STD ۸۱۰G جزو دسته محصولات نظامی قرار بگیرد.
ایسر سخت‌ترین لپ تاپ جهان را معرفی کرد

کروم‌بوک ۱۱ N۷ایسر اصلی‌ترین کاربران کروم بوک جدید خود را معلم‌ها و دانش جویان عنوان کرده و بر همین اساس، محصول ایسر قادر است تا ۱۲ ساعت شارژ دهی ارائه کند. این لپ‌تاپ ۱.۳ کیلوگرم وزن و ۲.۲ سانتی‌متر ضخامت دارد.
ایسر سخت‌ترین لپ تاپ جهان را معرفی کرد

مشخصات فنی این لپ‌تاپ شامل پردازنده‌ی دو هسته‌ای سلرون اینتل، ۴ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی می‌شود. این دستگاه از یک صفحه‌نمایش ۱۱.۶ اینچی برای تعامل با کاربران استفاده می‌کند. لپ‌تاپ ایسر در طول ماه فوریه وارد بازار شمال آمریکا و یک ماه بعد وارد بازارهای اروپا و سایر نقاط خواهد شد.
ایسر سخت‌ترین لپ تاپ جهان را معرفی کرد
ایسر سخت‌ترین لپ تاپ جهان را معرفی کرد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج