۴۵۴۹۹۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

اشکانی: قصد بی احترامی به هیچکس را نداشتم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در واکنش به ایجاد سوء تفاهمات از اظهارات اخیرش گفت: احترام تمامی موسپیدان کشتی بر من واجب است و هدفم چیزی جز کمک به رشد و اعتلای کشتی نیست.

خبرگزاری مهر: علی اشکانی با بیان اینکه از زمان حضور در عرصه کشتی، همواره اخلاق و احترام به پیشکسوت را سرلوحه کار خود قرار داده، گفت: اگر مباحث فنی را مطرح کردم به هیچوجه قصد بی احترامی به پیشکسوتان کشتی را نداشتم و همواره سعی کردم به این بزرگان احترام بگذارم.

نایب قهرمان کشتی جهان تصریح کرد: از تمامی نقدهای سازنده برای پیشبرد اهداف تیم ملی استقبال می کنم، چراکه خود را کامل نمی‌دانم و در هدایت تیم ملی نیز حتما از نظرات اهل فن استفاده خواهم کرد.

وی در مورد نظرات شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی در خصوص عملکردش اظهار داشت: اصل وجود شورای فنی همین است و باید ضعف ها و کاستی ها را ببیند و بتواند آنرا برطرف کند. قطعا من هم با توجه به حضور سه ساله در تیم کشتی فرنگی نوجوانان و کار کردن با این عزیزان این مسایل را به خوبی درک می کنم.

سرمربی تیم ملی با اشاره به اینکه اظهاراتش باعث سوء تفاهم شده، گفت: اگر حاشیه ای به وجود آمده به دلیل آن بود که معتقد بودم در فرصت کوتاهی که در اختیارم بود، نمی توان ارزیابی دقیقی از عملکرد من داشت.

اشکانی تأکید کرد: معتقدم افرادی که در شورای فنی حضور دارند، از نفراتی هستند که کار فنی کرده و از دشواری های هدایت تیم ملی مطلع هستند و انتظار دارم با حمایت از من زمان، فرصت و بستر مناسب را برای انجام کار فراهم کنند.

وی افزود: قطعا حمایت قاطع شورای فنی از سرمربی تیم ملی می تواند بسیاری از مشکلات پیش رو را حل کند و اگر سرمربی مطمئن باشد یک حمایت مستحکم پشت سر اوست، می تواند با قدرت و جسارت بیشتری به کار خود ادامه دهد.

اشکانی در پایان خاطرنشان کرد: بار دیگر اعلام می کنم به عنوان عضوی کوچک از خانواده بزرگ کشتی فرنگی کشور، همانند یک سرباز در پی سربلندی و اعتلای تیم ملی هستم و از تمامی کسانی که می توانند در این راه به بنده کمک کنند، طلب همراهی و یاری می کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج