۴۵۵۰۱۸
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

سامسونگ تلویزیون‌های QLED ۴K را معرفی کرد

شرکت سامسونگ سری جدید تلویزیون‌های QLED ۴K خود را در نمایشگاه CES ۲۰۱۷ به نمایش گذاشت. این سری از تلویزیون‌های سامسونگ با بهبود میزان روشنایی، رنگ و البته دریافت بهینه‌سازی‌های دیگر در مقایسه با سری SUHD سال گذشته، پیش روی بازدیدکنندگان قرار گرفته‌اند.

وب سایت فارنت - حسن کریمی: شرکت سامسونگ سری جدید تلویزیون‌های QLED ۴K خود را در نمایشگاه CES ۲۰۱۷ به نمایش گذاشت. این سری از تلویزیون‌های سامسونگ با بهبود میزان روشنایی، رنگ و البته دریافت بهینه‌سازی‌های دیگر در مقایسه با سری SUHD سال گذشته، پیش روی بازدیدکنندگان قرار گرفته‌اند.
سامسونگ تلویزیون‌های QLED 4K را معرفی کرد

این اقدام سامسونگ را باید راهکاری برای ارائه محصولی با قابلیت‌های سطح بالا در جهت رقابت با نمونه‌های OLED حاضر در بازار به حساب آورد. در قلب تلویزیون‌های QLED (شامل Q۹، Q۸ و Q۷)، از تکنولوژی کوانتوم دات استفاده شده است. این تکنولوژی امکان نمایش طیف وسیع‌تری از رنگ‌ها را برای تلویزیون امکان‌پذیر می سازد. سامسونگ مدعی شده تلویزیون‌های QLED امکان نمایش ۹۹ درصد از فضای رنگی DCI-P۳ را خواهند داشت و می‌توانند بدون توجه به میزان روشنایی، حجم کاملی از رنگ‌ها را به نمایش بگذارند. این در حالی است که تا پیش از این، با افزایش میزان روشنایی صفحه‌نمایش، عملا دقت رنگ‌ها در این محصولات کاهش می‌یافت.

مدل‌های QLED جدید بیشینه روشنایی ۱۵۰۰ و ۲۰۰۰ نیت را پیش روی کاربران قرار خواهند داد. این در حالی است که در مدل‌های SUHD سال گذشته، این مقدار در نهایت به ۱۰۰۰ نیت می رسید. با این تفاسیر، نقاط روشن صفحه‌نمایش، به‌ویژه در استفاده از محتویات HDR، به‌طور برجسته‌تری نمایش داده خواهند شد. استفاده از تکنولوژی کوانتوم داتس هم امکان تولید رنگ‌های سیاه‌تر را فراهم خواهد ساخت.
سامسونگ تلویزیون‌های QLED 4K را معرفی کرد

در کنار بهینه‌سازی‌های صفحه‌نمایش، سامسونگ به‌روزرسانی‌های کاربردی دیگری را هم مورد توجه قرار داده است. تمامی تلویزیون‌های QLED از یک کابل فیبر نوری جدید بهره می‌برند که برای تنوع بیشتر ورودی، به جعبه‌ای مخصوص متصل می‌شوند. سامسونگ براکت دیواری ویژه‌ای را هم برای سری جدید QLED طراحی کرده که امکان نصب آسان و البته بدون فاصله تلویزیون از دیوار را فراهم می‌کند. سامسونگ مدعی شده این براکت جدید، امکان تنظیم خودکار موقعیت تلویزیون را برای جلوگیری از انحراف آن به سمت پایین یا بالا خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج