۴۵۵۰۳۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

علی‌اکبری: ژاپن من را به دنیای MMA معرفی کرد

نایب‌ قهرمان مسابقات جهانی MMA گفت: رقابت‌هایی که در ژاپن برگزار شد من را به دنیای این رشته معرفی کرد.

خبرگزاری فارس: رقابت‌های جهانی MMA در حالی به میزبانی کشور ژاپن طی چند روز گذشته پیگیری شد که امیر علی اکبری نماینده سابق تیم ملی کشتی فرنگی ایران که به تازگی وارد این رشته شده به فینال مسابقات راه یافت و در پایان این رقابت‌ها به عنوان نایب قهرمانی دست یافت که این افتخار بزرگی برای نماینده کشورمان بود.

امیر علی‌اکبری پس از کسب عنوان نایب‌ قهرمانی در مسابقات جهانی MMA که در کشور ژاپن برگزار شد، اظهار داشت: خوشحالم از اینکه سال ۲۰۱۶ را با موفقیت در این رشته به پایان رساندم. این عنوان برای من تمام شده و از امروز برای کسب بهترین نتایج در سال ۲۰۱۷ تلاش خواهم کرد.

وی در ادامه افزود: در طول این مدت در تورنمنت‌ها شرکت می‌کردم و حالا برنامه‌ریزی کرده‌ام تا در آینده در مسابقاتی شرکت کنم که تک مبارزه باشد. حالا باید به تجربیاتم اضافه کنم، چرا که احساس می‌کنم نیاز به تجربه بیشتری در این رشته دارم. با مبارزه کردن در مسابقاتی که تک رقابت است بیشتر می‌توانم ایرادهای خودم را پیدا کنم.


علی‌اکبری: ژاپن من را به دنیای MMA معرفی کرد

نایب‌ قهرمان مسابقات جهانی MMA در ادامه، عنوان کرد: قبل از اینکه در ژاپن مبارزه کنم، راهی تایلند شدم و در آنجا رقابت‌های خوبی داشتم. پیش از این دو بار در ژاپن مبارزه کرده بودم. این برای سومین بار بود که در ژاپن رقابت می‌کردم. خوشحالم از اینکه در ژاپن مزد زحماتم را کسب کردم؛ هر چند که اگر مصدومیت برایم رخ نمی‌داد، بهتر از این می‌توانستم خودم را نشان دهم.

علی‌اکبری در پاسخ به این رشته که گویا ژاپنی‌ها به این رشته علاقه زیادی دارند، گفت: واقعا ژاپنی‌ها علاقه بسیار زیادی به این رشته دارند. بیش از 30 هزار نفر در سالن این مسابقات حضور داشتند و از نزدیک این رقابت‌ها را تماشا می‌کردند. بلیت تماشای این رقابت‌ها بیش از 3 میلیون تومان بود. خوشحالم از اینکه خودم را به ژاپنی‌ها نشان دادم. این مسابقات من را به دنیای MMA معرفی کرد. پیش از این سه مبارزه کرده بودم که هیچکس شناختی از علی‌‌ اکبری نداشت اما در ژاپن 6 شبکه تلویزیونی به صورت مستقیم این رقابت‌ها را دنیا نشان می‌داد. فقط افسوس می‌خورم که در فینال مصدوم بودم و خستگی زیاد باعث شد مقابل حریفم شکست بخورم در غیر اینصورت می‌توانستم عنوان قهرمانی را کسب کنم.


علی‌اکبری: ژاپن من را به دنیای MMA معرفی کرد

وی در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارید یک مقدار در مبارزات بوکس باید بیشتر تجربه کسب کنید، گفت: دقیقا همینطور است. هر ورزشکاری یک تاکتیک خاصی دارد. در واقع هر کسی در مبارزات MMA با یک شگرد مبارزه می‌کند. من ۱۶ سال کشتی کار کردم و اولویت من در این مبارزات کشتی گرفتن بود و بعد از آن مقابل حریفانم بوکس کار می‌کردم. من نیاز به زمان دارم که مبارزه در بخش بوکس را قوی‌تر کنم. در بازی‌های ابتدایی بیشتر روی کشتی کار می‌کردم، اما هر چه رو به جلوتر می‌رویم از فنون بوکس در مبارزاتم بیشتر استفاده می‌کنم.

علی‌اکبری در ادامه، خاطرنشان کرد: من به زمان زیادی نیاز دارم و در واقع در این رشته تازه‌ کار هستم. من دو سال است در این رشته فعالیت می‌کنم و نمی‌توانم خودم را با کسی که ۲۰ سال در این رشته فعالیت کرده مقایسه کنم. این مسابقات جدای اینکه من را به دنیای این رشته معرفی کرد؛ این رشته را بیشتر در ایران برجسته کرد. مردم با این رشته در کشورمان بیشتر آشنا شدند. در این مسابقات که کاملا حرفه‌ای است می‌توانستم پاداش بیشتری دریافت کنم و حتی می‌توانستم اگر قهرمان شوم بیش از ۲.۵ میلیارد تومان پاداش دریافت کنم، اما نشد.


علی‌اکبری: ژاپن من را به دنیای MMA معرفی کرد

علی‌اکبری در پاسخ به این سوال که آیا پاداش دریافتی راضی کننده بود، گفت: سازمان ریزین یک قانون مشخصی دارد. برای ورزشکارانی که در این مسابقات شرکت می‌کنند، یک پاداش جداگانه‌ای پرداخت می‌کنند. برای هر مبارزه یک پاداش و برای کسب عنوان در این مسابقات پاداش ویژه‌ای به ورزشکار پرداخت می‌کند. من در این مسابقات پاداش خوبی را دریافت کردم. فقط اینطور می‌توانم بگویم در طول 10 سالی که به صورت حرفه‌ای کشتی گرفتم نتوانستم به این اندازه که در این دو سه روز پاداش گرفتم، پاداش دریافت کنم.

وی در پایان صحبت‌های خود با تشکر از کمک‌های علیرضا استکی گفت: در طول این مدت علیرضا استکی مربی بوکس من بود که تأثیر زیادی روی پیشرفت من داشت. او در این رقابت‌ها در موفقیت‌های من تأثیر زیادی داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج