۴۵۵۱۸۵
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

طنز؛ چهل سال بعد

علی زراندوز در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

از غش کردن رامبدکهنسال در خندوانه تا گم شدن دوباره دلیل گرانی ارز!

میانگین سنی استفاده از تلفن همراه هوشمند در میان کودکان، به دو دقیقه بعد از تولد کاهش پیدا کرد و همین امر، نگرانی کارشناسان تربیتی را به شدت برانگیخت! گفتنی است این اتفاق زمانی رخ داد که یک نوزاد پسر، چند دقیقه پس از تولد، به پرستاری که او را سر و ته گرفته بود که بزند پشتش گفت: «آبجی یواش! گونی سیب زمینی نیست که! راستی کارت تموم شد، بپر گوشی موبایل بابام رو ازش بگیر برام بیار. رمز وای فای بیمارستان رو هم بگو. اگه دیر اکانت کلش بسازم و تو اینستا و فیس‌بوک عضو بشم، بقیه بچه‌هایی که تو راهن و دارن به دنیا میان، هم فالوئرهامو بُر می‌زنن، هم چند تا مرحله ازم جلو می‌افتن و شاخ می‌شن! بعد هم زیاد دور نشو. کارم تموم شد، صدات می‌کنم یه سلفیِ من و پرستارم همین الان یهویی با هم بگیریم!»

براساس آخرین آمار اعلام شده، سرانه خرید کتاب در میان ایرانیان، از تمام ملت‌های دنیا بیشتر است. سخنگوی وزارت کتاب و جزوه، این خبر را در میان خبرنگاران بیان کرد و بلافاصله پس از آن هم اعلام کرد افزایش قیمت کاغذ و طبیعتا کتاب، باعث بالارفتن نرخ کتاب‌های پایه در بازار شده است. ایشان نرخ کتاب‌های پایه را برای امروز این چنین اعلام کرد:

دیوان حافظ (طرح جلد قدیم): ده میلیون و پانصد هزار تومان.

دیوان حافظ (طرح جلد جدید): یازده میلیون تومان.

گلستان سعدی: شش میلیون و دویست و پنجاه هزار تومان.

گزیده گلستان سعدی در قطع جیبی: دو میلیون و نهصد هزار تومان.

و هر گرم از مثنوی معنوی: یک میلیون و صد هزار تومان.

لازم به ذکر است که از چند سال قبل، با تمام شدن ذخایر جنگل و کاغذ جهان و ایران، کاغذ از طلا هم ارزشمندتر شده و این روزها ایرانی‌ها به امید گران‌تر شدن کاغذ در روزهای آینده، به خرید و نگهداری کتاب مشغول شده‌اند و صرافی‌ها هم تغییر کاربری داده و کتاب‌فروشی شده‌اند!

دلیل گرانی ناگهانی ارز در چهل سال قبل پیدا شد! رییس کل بانک مرکزی این خبر را در حضور خبرنگاران اعلام کرد و خبرنگاران بی‌صبرانه ساکت شدند تا این دلیل را مشاهده کنند. رییس کل بانک مرکزی ابتدا جیب‌هایش را گشت، سپس زیرِ میزِ محل کنفرانس خبری را گشت و بعد هم داد تک تک خبرنگاران را بگردند ولی دلیل خاصی پیدا نشد. نامبرده با گفتن این جمله که: «صد دفعه گفتم میاین اینجا به دلایل گرانی چیزی دست نزنید... دلتون خنک شده دوباره گم شد؟» با عصبانیت به اتاق خودش رفت و در را هم پشت سرش کوبید به هم!

رامبد کهنسال (جوان سابق!) در برنامه دیشب خندوانه آن قدر خندید که بی‌هوش شد. او در حالی راهی بیمارستان می‌شد که با ناله از حضار پرسید: «من چطورم؟» و حضار هم یک صدا گفتند: «عالی!» تهیه‌کننده خندوانه دلیل این اتفاق را بانمک بودن بیش از حد این برنامه دانست و گفت: «رامبد الان 40 ساله به خاطر ازدیادِ نمکِ برنامه، با فشار خون و بیماری‌های عروقی دست و پنجه نرم می‌کنه، ولی حاضر نیست ذره‌ای از نمک برنامه کم کنه!»

در همین راستا شایعه شده که جدایی 40 سال قبل جناب خان از این برنامه، در راستای کنترل نمک برنامه و عدم تاثیر منفی نمک بالا روی سلامتی مخاطبان انجام شده است!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نیما

      یوووهاهاهاهاهاهاهاه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج