جاباما
۴۵۵۲۲۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اولین تیزر فیلم «مرداد» رونمایی شد

اولین تیزر فیلم سینمایی «مرداد» به تهیه کنندگی محمود فلاح و کارگردانی بهمن کامیار توسط میثم میرزایی ساخته شد.

خبرگزاری مهر: اولین تیزر فیلم سینمایی «مرداد» به تهیه کنندگی محمود فلاح و کارگردانی بهمن کامیار توسط میثم میرزایی ساخته شد.

اولین تیزر فیلم سینمایی «مرداد» که در هفته‌های گذشته نسخه ابتدایی آن برای حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به دبیرخانه ارسال شده بود، رونمایی شد.

«مرداد» را بهمن کامیار کارگردانی کرده و فیلمنامه آن را نیز خودش به نگارش درآورده است که به احتمال زیاد نخستین تجربه سینمایی این کارگردان فیلم اولی در جشنواره فجر به نمایش در می آید.

این فیلم اثری اجتماعی است که داستان آن روایتگر زندگی یک زوج جوان به نام‌های امیر و رویا است که پس از سال‌ها زندگی دچار مشکلات و اختلافاتی می‌شوند و در خلاصه داستان آن آمده است: چه مردادی شود بهمن کنار تو، من از غوغای ابر و آسمان می‌فهمم اینجایی... .

محمدرضا فروتن، رعنا آزادی ور، بهنوش بختیاری، بابک بهشاد، لیلی فرهادپور، پروین ملکی، علی گل زاده، عاطفه للهی، نیلوفر مولایی، اندیشه فولادوند و مهتاب کرامتی ترکیب بازیگران این اثر سینمایی را تشکیل داده‌اند.

عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از نویسنده و کارگردان: بهمن کامیار، تهیه‌کننده: محمود فلاح، سرمایه‌گذار: بهمن کامیار، مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی، مدیر تولید: سجاد رحیمی، فیلمبردار: شهرام نجاریان، مدیر صدابرداری: خسرو کیوانمهر، صدابردار: فرشید کیوانمهر، طراح گریم: محسن دارسنج، طراح صحنه و لباس: حجت اشتری، مدیر تدارکات: محمد ابراهیمی، مدیربرنامه ریزی: امین قوامی، دستیار اول کارگردان: آرمین آذری، دستیار دوم کارگردان و دستیار برنامه ریز: آوا بالاور، منشی صحنه: فرشته عروجی، مدیر تبلیغات: میثم میرزایی، عکاس: زهرا مصفا، تبلیغات مجازی: آریان امیرخان و مشاور رسانه‌ای و روابط عمومی: میثم محمدی.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
اولین تیزر فیلم «مرداد» رونمایی شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج