۴۵۵۲۶۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تولید سوخت از پسماند قهوه

آرتور کی قهوه ای می فروشد که می تواند به ماشین شما انرژی داده و خانه شما را گرم نگه دارد. این مرد ۲۴ ساله بنیان گذار و مدیرعامل bio-bean(لوبیای زیستی) در لندن است که پس ماند قهوه را به سوخت زیستی تبدیل می‌کند.

وب سایت کلیک: آرتور کی قهوه ای می فروشد که می تواند به ماشین شما انرژی داده و خانه شما را گرم نگه دارد. این مرد ۲۴ ساله بنیان گذار و مدیرعامل bio-bean (لوبیای زیستی) در لندن است که پس ماند قهوه را به سوخت زیستی تبدیل می‌کند.
تولید سوخت از پسماند قهوه

مواد اولیه آن را از صدها مکان مصرف قهوه ـ بلوک های اداری، کافه ها، کارخانه های تولید قهوه فوری ـ تهیه می‌کند که آن‌ها را به طور رایگان در اختیارش می گذارند، در عوض از شر مدیریت هزینه های زباله راحت می شوند.

زمانی که مواد اولیه وارد کارخانه بیوبینز می شوند، طی یک فرایند غربال گری و خشک کردن رطوبت آن حذف شده و سپس توسط یک پرس مکانیکی له شده و با حلال مخلوط می شوند.

سپس بیشتر بیومس به صورت ساچمه هایی فشرده تبدیل می شود که برای گرمایش خانه ها استفاده می شوند. بیو بینز همچنین بیودیزل مایع نیز برای خودروها و سایر بیوشیمیایی ها تهیه می کند. کی هنگام تحصیل معماری در دانشگاه ucl این ایده را طراحی کرد.

تولید سوخت از پسماند قهوه

وی توضیح می دهد "علاقه اصلی من در ابتدا گردآوری و بازیابی بود، نه سوخت های زیستی. من به این فکر می‌کردم که چطور شهرهای پایدار طراحی کنم و چگونه در آینده به این شهر سوخت برسانم."

او به دنبال زباله قهوه رفت زیرا مادهای برای تولید حرارت است و همچنین به این دلیل که گردآوری آن ساده است. وی می گوید "هر تن زباله قهوه، ماده اولیه فناوری بازیابی بیوبینز از تولید حدود ۶٫۸ تن گاز کربن دی اکسید جلوگیری می کند.

کارخانه بیوبینز می تواند حدود ۵۰،۰۰۰ تن زباله را در سال مصرف کند، اما سالانه در بریتانیا بیش از ۵۰،۰۰۰ تن زباله قهوه تولید می شود، از این رو کی مشغول گسترش عملکرد کارخانه است. در حال حاضر بیش از ایجاد انحصار جهانی و مشارکت، هدف ارتقای تولید سوخت مایع بیوبینز است. وی می گوید "این مساله در انحصار بریتانیا و قهوه ی آن نیست و دلیلی وجود ندارد در بخش های دیگر دنیا نیز این کار انجام نشود."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج