۴۵۵۴۶۹
۳۱ نظر
۵۰۲۳
۳۱ نظر
۵۰۲۳
پ

قاتل: دخترم مانع ازدواجم بود، کشتمش!

زن جوان بعد از جدایی از همسرش، دختر خردسالش را کشت چون خواستگارهایش به‌خاطر وجود بچه حاضر نبودند با او ازدواج کنند.

روزنامه شرق: زن جوان بعد از جدایی از همسرش، دختر خردسالش را کشت چون خواستگارهایش به‌خاطر وجود بچه حاضر نبودند با او ازدواج کنند.
دوم فروردین‌ماه سال جاری زن جوانی در محله خزانه تهران در تماسی با پلیس ١١٠ اعلام کرد دختر خردسالش فوت کرده است. پس از حضور پلیس در محل حادثه بیتا با ابراز ناراحتی و گریه گفت: معمولا وقت‌هایی که بیرون از خانه کارم زیاد طول نمی‌کشید، مریم را در خانه تنها می‌گذاشتم، این بار هم وقتی می‌خواستم برای خرید به مغازه بروم، مریم را با خودم نبردم؛ او مشغول بازی بود. بعد از اینکه کارم تمام شد، به خانه بازگشتم و دخترم را دیدم که روی زمین افتاده و جان خود را از دست داده است.
پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی مشخص شد مریم چهارساله با مرگ طبیعی جان خود را از دست نداده بلکه علت مرگ استفاده از قرص متادون بود. تحقیقات مأموران نشان داد بیتا و دخترش چند سالی بوده است که تنها زندگی می‌کردند. بيتا به خاطر اختلافاتی که با شوهرش داشته، از او جدا شده و بعد از این جدایی او با دخترش در یک آپارتمان زندگی می‌کرده‌اند. همچنین مشخص شد بیتا برای اینکه دوباره به زندگی‌اش سروسامانی بدهد، تصمیم به ازدواج داشته ‌است اما با وجود اینکه خواستگاران زیادی داشته و زن زیبایی بوده است، با هیچ‌کدام از آنها ازدواج نکرده است. بنابراین فرضیه مأموران درخصوص قتل دختر به دست مادر به خاطر مزاحمت برای ازدواج قوت گرفت.
این در حالی بود که پزشکی قانونی نیز اعلام کرد در خون مریم داروی متادون کشف شده ‌است و با این اظهارنظر بود که فرضیه مأموران قوت گرفت و بیتا برای بازجویی به اداره آگاهی احضار و در نهایت بازداشت شد.
او در ابتدا منکر به‌قتل‌رساندن دخترش بود اما وقتی با مدارک مأموران درباره علت مرگ مریم و سایر مدارک موجود روبه‌رو شد، لب به اعتراف گشود و گفت: مدت‌هاست از پدر مریم جدا شده‌ام و به‌تنهایی زندگی می‌کردم. سرپرستی مریم با من بود. از تنهایی خسته شده بودم و می‌خواستم دوباره ازدواج کنم. هر بار که خواستگاری برای من می‌آمد، وقتی متوجه می‌شد دخترم با من زندگی می‌کند، پا پس می‌کشید. این موضوع من را ناراحت می‌کرد اما دخترم آن‌قدر برایم مهم بود که تحمل کنم تا اینکه آخرین‌بار مردی به خواستگاری‌ام آمد و من هم به او گفتم دختری دارم و قبول کرد که دخترم هم با ما زندگی کند.
من فکر می‌کردم زندگی روی خوشی به من نشان داده است و بالاخره رنگ آرامش را می‌بینم. با آن مرد نامزد کرده و در تدارک عروسی بودیم که یک روز آمد و گفت دیگر نمی‌خواهد به این رابطه ادامه دهد. او گفت خیلی در مورد این موضوع فکر کرده‌ است و نمی‌تواند مریم را قبول کند. بعد از اینکه نامزدی ما به‌هم خورد، من ضربه روحی بدی خوردم و کارهایم دست خودم نبود، همیشه ناراحت بودم.
این زن ٣٠ساله روز حادثه را این‌طور توضیح داد: آن روز خیلی عصبانی بودم و علت تمام بدبختی‌ها و تنهایي‌ام را دخترم می‌دانستم برای همین تصمیم گرفتم او را بکشم، به او یک قرص متادون دادم و از خانه بیرون رفتم. دلم نیامد در خانه بمانم و شاهد مرگ فرزندم باشم، کمی بعد وقتی برگشتم، مریم جان خود را از دست داده بود؛ گریه کردم و بعدش با پلیس تماس گرفتم. بعد از اعترافات این زن و با توجه به مدارک موجود پرونده کیفرخواست علیه متهم صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده و روز گذشته جلسه رسیدگی به این پرونده در شعبه ١١ دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد. بعد از اینکه کیفرخواست علیه متهم خوانده شد، پدر مریم به عنوان ولی‌دم در جایگاه حضور پیدا کرد و گفت: من شکایتی ندارم و گذشت می‌کنم.
سپس متهم در جایگاه قرار گرفت او یک ‌بار دیگر گفته‌هایش را تکرار کرد و گفت: حال روحی درستي نداشتم و از کرده خودم پشیمان هستم. من دخترم را خیلی دوست داشتم و قبول دارم اشتباه کرده‌ام. با پایان جلسه رسیدگی هیأت قضات وارد شور شدند و متهم را با احتساب ایام بازداشت به حبس محکوم کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امین مطلق

      آخه چرا این خبرها رو میذارید اعصابه مارو داغون میکنید.....لعنت به همچنین مادرهایی

    • یک انسان

      خوب دیگه ! همه به خواسته خود رسیدن ! خانم بیتا میتواند ازدواج کند ! پدر بیتا هم از دست دخترش راحت شد ! همه به خواسته خود رسیدن ! بجز مریم بیچاره !!! خدا همه را به راه راست هدایت کند !

    • کرج 68

      بعضی ها واقعا لیاقت مادر بودن رو ندارن...

    • بهار

      بچه ای رو که خودت و به اختیار خودت به این دنیا آوردی چقدر راحت میگی علت همه بدبختی و تنهاییت اون طفل معصوم.
      امیدوارم بعد از این هیچ خیری از زندگی نبینی

    • بدون نام

      ... بر سر پدره کنن.اونم انگلی بوده مثل این زن شیطان صفت

    • بدون نام

      خدایا ،چرا باید این فرشتگان خدا در مسیر زندگی این چنین انسان های بی لیاقت قرار بگیرند.چطور دلت اومد برای رسیدن به دل خودت دخترت رو بکشی ؟!!!

    • نگین

      نمیدونم چه حکمتی داره کار خدا چرا به همچین ادمای پستی بچه میده چطور دلت اومد به جگر گوشت قرص متادون بدی به خاطر ازدواج مجدد مثلا با اولین ازدواجت به چی رسیدی بجز اینکه یه بچه رو بدبخت کردی

    • بدون نام

      من دیگه صحبتی ندارم.توف به این زندگی.

    • بدون نام

      لعنت بر این فرهنگ مردسالارانه ...............مقصر مادر مریم نبود ...مقصر فرهنگ مردسالارانه جامعه ما بود ....چطور یک دختر با مرد بچه دار ازدواج میکند ؟؟؟؟ پس چه اشکالی دارد اقایون هم با زن بچه دار ازدواج کنند؟؟؟ .... قاتل اصلی مریم اون اقایونی بودند که عرضه پدر بودن نداشتند وپا پس کشیدن وضربات روحی متوالی بر مادر مریم وارد کردند ... پدر مریم هم اینو خوب فهمید که حاضر به گذشت شد ..........
      لطفا سانسور نشود .

    • بدون نام

      من خودم یه بچه از همسر اولم دارم واسه اینکه بتونم بچم رو کنار خودم داشته باشم مجبور شدم بشم همسر دوم شوهرم.لعنت به اونایی که به زنهایی مثل ما میگن خونه خراب کن.ادم همیشه بین بد وبدتر بد رو انتخاب میکنه.الان اکثر مردهای مجرد وقتی به خاستگاری زن بچه دار میرن بچه رو قبول نمیکنن خوب این وسط تکلیف بچه بیگناه چیه.

    • مرمر

      پدرش چقدر خونسرد و ریلکس با موضوع کشته شدن دخترش برخورد کرد.
      کاملا مشخصه که پدر و مادره هردوتا قراره برن دنبال عشق و حال خودشون

    • پانیذا

      طفل معصوم،اینا فرشته های آسمونین،تیکه ایی ازبهشتن که خدا بهمون داده،من که همش میگم خدا بهشت تو این دنیا بهم داده

    • بدون نام

      . رفتی نامزد کردی چند وقتی کیف و حالشو کرد و بعد بچه معصوم رو بهونه کرد تو گرگ صفتم طفل معصوم و کشتی خدا لعنتت کنه انشالله روز خوش نبینی عوضی

    • ستایش

      داغون شدم به خاطرشوهر بچه اش کشت

    • بدون نام

      یعنی خدا ازش میگذره ؟توی ذهنتون مجسم کنید که به جیگر گوشتون قرص متادون دادین و داره جون میده .هیچکی از نیست که کمکش کنه..بچه خردسال که شوق زندگی و بزرگ شدن و هزار تا آرزو داره یواش یواش جون میده .اونقد عذاب میکشه درد میکشه تا بیحس میشه میمیره .این زن روانی بوده تعادل نداشته .ای خدا این دنیا چی بود آفریدی؟دل کوچیک ما طاقت شنیدن این چیزا را نداره

    • بدون نام

      امین عزیزم سلام پسرم ببخش منو حوادث شیرینی فروشی نیست !! پیوسته ازین خبرهاست که البته اگر بخانی وبدانی اگاه تر میشی بحرحال ببخش واما خانم 12.52 شما هم منو ببخش معولا زن باید در زندگی اول بخصوص اگر بچه داشت ودر مقابل باشوهری بود که نمیشد باهاش کنار بیاد بخاطر همین چیزا میگن بساز این بساز یعنی تو میخای طلاق بگیری وباز شوهر کنی وبچه را ببری ان مرد که هیچ عاژفه ای ببچه تو نداره صد تا یکی میشه شوهر محترم اون خانم که میگه هم خانه باسمم وهم رشا را مثل بچه های خودش که من نظر دادم باحتمال قوی از وضع مالی بسیار خوبی برخورداه همین مالی همیشه جلوی مردهای ما مشگل ایجاد وانها میزنن بدرو دیوار ومن عقیده دارم بهر ترتیب در کنار بچه باید زن ومرد گذشت وکنار بیان تا لطمه روحی نسژب بچه نشه شما هرچه هم بگین شوهر دومم پیغمبره اما من میگم هرگز پدر اصلی بچه نیست وبچه همیشه عقده داره نمیگه چون زورش نمیرسه وشما خانم محترم 11.50 احتمالا جوابت را دادم __ اما پیوسته من از ناسازگاریها درخانه ها میگم از نبودن وظیفه نسبت بهم میگم از نبود قانون شرح وظایف میگم و از گذشت برای ادمه زندگی چون تجربه تلخ دارم گاها ادمهای بی انصاف و ظالم هرچه دهنشون میاد نسیبم می کنن اما بشرفم فقط نظرم اینه من وافرادی مثل من فرق نمی کنه چه زن وچه مرد فنا شدیم شما اگاه باشید خوب مسله این خانم خواهشا شوهر را مذمت نکنید شوهر خوبی بوده این زن یاقی بوده که بالاخره شخصیتش را لو داد اون مرد اگر مرد بدی بود بهتری موقع انتقام اما باگذشتش مردی خودشو تمام کرد نگویید هوس بگویید مرد هرگز نمی تواند مثل مادر بچه را بزرگ کند بحر حال همیشه نظر من اینه سازش و ادامه بحرحال ما معصوم نیستیم خطا و گناه داریم طرف مقابل مرا وادار کند منهم خوب باشم نه انگه مرا عصبی و بکشد بسوی پلیدی و بد رفتاری

    • بدون نام

      لعنت بر همچین مادر خودخواهی

    • بدون نام

      خب بچه رو میدادی باباش
      میدادی پرورشگاه
      خدالعنتت کنه
      روانی
      چطور دلت اومده
      یکی در آرزوی بچه هست یکی مثل این...
      این قدر شوهر کردن برات مهم بوده
      اوووف که آدم مغزش سوت میکشه ....

    • بدون نام

      قابل توجه انهایی که پیوسته با کلمات من اشنا هستن میگم طلاق در ایران برای زن اول راهه نه اخرش ببینیند عشق مادری بکجا ختم شد

    • بدون نام

      پدر بزرگ خیر امواتت دست بردار خیلی بیکاری بخدا

    • پری

      خاک بر سرت کنن

    • عسل

      به نظرم پدر بچه نباید رضایت میداد وباید اون مادر که آدم نمیتونه اسم مادر روش بذاره قصاص میشد

    • بدون نام

      من بچم گریه کنه دق میکنم این .. طفل معصومو کشته چطوری آخه بی پدر
      اشکمو درآوردی بخدا

    • فرشته

      خدا به حق فاطمه زهرا لعنتش کنه من خودم مادرم نمیتونم حتی گریه بچه هامو ببینم چطوردلش اومد این کارو کرد

    • بدون نام

      هر چی میخاستم رو این مادر یه اسم حیوون انتخاب کنم دیدم بی احترامی به اون حیوونه خدا لعنت کنه

    • بدون نام

      بالاخره چهار روز این دنیا بسر میرسه و آفریدگار دانا هم دراین دنیا تقاصشو ازش میگیره هم اعتقاد ویقین داریم اون دنیا که همه باید بریم برای آدمهای ظالم در همه رده ها وشئون که در این دنیا به دیگر مخلوق خدا ظلم میکنند خدا میدونه چه عذابی در انتظارشونه.لعنت ا...علی القوم الظالمین. فسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون. صدق ا...لعلی العظیم.

    • بدون نام

      بخدا حالم بهم خورد بعضی ها چقدر پست فطرت هستند اینها ذاتشون خرابه

    • بدون نام

      بخدا حالم بهم خورد بعضی ها چقدر پست فطرت هستند اینها ذاتشون خرابه

    • بی نام

      خاک توسر هوس بازت کن که بچه معصوم کشتی باید دارش زد

    • بدون نام

      خدا ازت نگذره

    • مردم

      هیچ حیوانی و هیچ جانوری حاضر به کشتن فرزندش نیست این لعنتی شیطان صفت از نسل ابلیس و دراکولا بوده چه بهتر که این بچه ی بی گناه مرد و نفهمید از چنین موجوداتی به وجود اومده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج