۴۵۵۵۴۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

رونمایی از سری جدید گوشی های میان رده ال جی

ال جی امروز جدیدترین نسل از اسمارت فون های میان رده خود را در CES ۲۰۱۷ معرفی کرد که شامل نسخه های جدیدی از سری K و LG Stylus ۳ می شود. تمامی این مدل های جدید نسبت به نسخه های پیشین سری استایلوس و K ، ارتقا یافته اند.

وب سایت تک شات: ال جی امروز جدیدترین نسل از اسمارت فون های میان رده خود را در CES ۲۰۱۷ معرفی کرد که شامل نسخه های جدیدی از سری K و LG Stylus ۳ می شود. تمامی این مدل های جدید نسبت به نسخه های پیشین سری استایلوس و K ، ارتقا یافته اند و در مدل های ۲۰۱۷ از دوربین های پیشرفته تر و باتری های بزرگ تر استفاده شده و در مدل های بالاتر این سری همچنین سنسورهای اثرانگشت تعبیه شده است.
رونمایی از سری جدید گوشی های میان رده ال جی

Stylus ۳ احتمالا قدرتمندترین محصول میان رده ال جی است که از پردازنده هشت هسته ای با سرعت کلاک ۱.۵ گیگاهرتز، ۳ گیگابایت رم و یک نمایشگر ۵.۷ اینچی و همانطور که از نام این محصول بر می آید، ویژگی هایی مبتنی بر استفاده از استایلوس برخوردار است. علاوه بر این، استایلوس ۳ به دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز است و یک باتری قابل تعویض ۳۲۰۰ میلی آمپر ساعتی انرژی لازم برای این اسمارت فون را تامین می کند.

سری ۲۰۱۷ K در چهار مدل عرضه می شود: K۱۰، K۸، K۴ و K۳. پیشرفته ترین مشخصات در مدل K۱۰ دیده می شود که نمایشگری ۵.۳ اینچی، لنز سلفی زاویه باز ۱۲۰ درجه، دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی، سنسور اثر انگشت، قاب فلزی و نمایشگری تا حدی خمیده دارد. اما با تمام این مشخصات، باز هم یک گوشی میان رده است، یعنی بدنه گوشی از جنس پلاستیک ارزان و سبک ساخته شده که با مواد به کار رفته در بدنه پرچمداران ال جی بسیار متفاوت است.
رونمایی از سری جدید گوشی های میان رده ال جی

مشخصات در سایر مدل های این سری به تدریج به رده های پایین تر تنزل می کند و نمایشگر K۸ و K۴ پنج اینچی است و از پردازنده کندتر و سخت افزار ضعیف تری برخوردارند. K۳ نیز از نمایشگر ۴.۵ اینچی برخوردار است و در پایین ترین رده سری K قرار می گیرد. K۱۰ وK۸ از سیستم عامل اندروید نوقا و مدل های K۴ و K۳ از نسخه مارشمالو بهره می برند.

ال جی در خصوص قیمت و زمان عرضه این محصولات اطلاعاتی ارایه نداده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج