۴۵۵۵۸۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اعلام نامزدهای انجمن نویسندگان سینمای آمریکا

نامزدهای شصت‌ونهمین دوره جوایز سینمایی انجمن نویسندگان آمریکا برای تجلیل از بهترین فیلمنامه‌های سال معرفی شدند.

خبرگزاری ایسنا: نامزدهای شصت‌ونهمین دوره جوایز سینمایی انجمن نویسندگان آمریکا برای تجلیل از بهترین فیلمنامه‌های سال معرفی شدند.

به نقل از ورایتی، نامزدهای جوایز انجمن نویسندگان آمریکا در حالی اعلام شد که که در میان شگفتی «ریت ریس» و «پل ورنیک» برای فیلم ابرقهرمانی «ددپول» به عنوان یکی از نامزدهای بهترین فیلمنامه‌ اقتباسی سال انتخاب شدند.
اعلام نامزدهای انجمن نویسندگان سینمای آمریکا

در شاخه بهترین فیلمنامه اقتباسی سال فیلم‌های «وورد» (اریک هیسر)، «حصارها» (آگوست ویلسون)، «چهره‌های پنهان» (الیسون شرودر و تئودور ملفی) و «حیوانات شب‌رو» (تام فورد) نامزد کسب جایزه شناخته شدند.

حضور فیلم «ددپول» در میان نامزدهای بهترین فیلم‌نامه اقتباسی جوایز انجمن نویسندگان سینمای آمریکا مهمترین اتفاق اعلام نامزدها بود، گرچه در سال ۲۰۱۵ نیز فیلمنامه «نگهبانان کهکشان» نوشته «جیمز گان» و «نیکل پرلمن» نامزد این رویداد سینمایی شد.

اما فیلم «سکوت» با فیلمنامه اقتباسی از «مارتین اسکورسیزی» و «جی کاکس» بر خلاف پیش‌بینی‌ها به جمع نامزدهای جوایز انجمن نویسندگان راه نیافت. ساخته «ساکو.رسیزی» پیش از این توانسته بود جایزه بهترین فیلمنامه اقتباسی را از جوایز هیئت ملی نقد امریکا از ان خودد کرده بود.

اما در بخش بهترین فیلمنامه اصلی جوایز انجمن نویسندگان آمریکا در سال ۲۰۱۷ نیز فیلم‌های «لالا لند» با فیلمنامه‌ای از «دمین شزل»، «اگر سنگ از آسمان ببارد» (تیلور شرایدن)، «دوست داشتن» (جف نیکلز)، «منچستر کنار دریا» (کنت لونرگان)) و «مهتاب» (بری جنکینز) نامد کسب جایزه معرفی شدند.

در بخش بهترین فیلمنامه مستند نیز «روزهای صفر» نوشته «الکس گیبنی»، «فزرماندهی و کنترل» نوشته «رابرت کنر» و «اریک شلاسر» و «نویسنده: داستان جی.تی لروی» با فیلمنامه‌ای از «جف فرزیگ» نامزد کسب جایزه هستند.

سال گذشته فیلم «کسر بزرگ» جایزه بهترین فیلمنامه اقتباسی و «اسپاتلایت» جایزه بهترین فیلمنامه اصلی را از جوایز انجمن نویسندگان آمریکا (WGA) دریافت کردند.

برندگان شصت‌ونهمین دوره جوایز انجمن نویسندگان امریکا روز ۱۹ فوریه و طی دو مراسم همزمان در نیویورک و لس‌آنجلس معرفی می‌شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج