۴۵۵۵۸۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

حضور بندیکت کامبربچ در «تور: راگناروک»

وب سایت رسمی هواداران دیزنی اعلام کرده که بازیگر «شرلوک» یک بار دیگر نقش دکتر استرنج را ایفا خواهد کرد.

روزنامه بانی فیلم : وب سایت رسمی هواداران دیزنی اعلام کرده که بازیگر «شرلوک» یک بار دیگر نقش دکتر استرنج را ایفا خواهد کرد.

به نقل از د رپ، بندیکت کامبربچ قرار است در جدیدترین فیلم استودیوی مارول یعنی «تور: راگناروک» هم حضور داشته باشد و دوباره نقش دکتر استرنج را ایفا کند.
حضور بندیکت کامبربچ در «تور: راگناروک»

وبسایت رسمی هواداران دیزنی که D۲۳ نام دارد، پیش نمایشی از تمام چیزهایی که هواداران می توانند در سال ۲۰۱۷ از دیزنی انتظار داشته باشند را روی سایت قرار دارد که در میان آن ها پروژه «راگناروک» هم قرار داشت. در این پست توصیف شده که چطور خدای تندر اسکاندیناوی با چهره هایی آشنا از دنیای سینماتیک مارول متحد می شود.

«راگناروک» که ماه نوامبر از راه می رسد، شخصیت های تور، هالک و دکتر استرنج را کنار هم می آورد تا به مقابله با آدم بدهای میان کهکشانی بپردازند.

کامبربچ مدتی پیش با «دکتر استرنج» روی پرده های سینما بود. در صحنه ای که بعد از تیتراژ پایانی فیلم به نمایش درآمد، نشان داده شد که تور به ملاقات استرینج می رود و از او درخواست کمک می کند. استرنج هم به خدای تندر قول می‌دهد به او کمک کند تا موقعیت لوکی، برادر خبیثش را پیدا کند تا این دو برادر بتوانند یک بار دیگر به خانه شان یعنی ازگارد بازگردند. گفته می شود تایکا وایتیتی که کارگردان فیلم «راگناروک» است مسئولیت فیلمبرداری آن صحنه جداگانه را بر عهده داشته است به این ترتیب کامبربچ از همین حالا با کارگردان فیلم هم آشنایی دارد.

در فیلم «راگناروک»، کریس همزورت نقش تور را بازی می کند و تام هیدلستون هم برادرش لوکی است. مارک روفالو در نقش هالک، ایدریس البا در نقش هایمدال، تسا تامپسون در نقش ولکایری، سر آنتونی هاپکینز در نقش اودین، کیست بلانشت در نقش هلا، جف گلدبلوم در نقش استاد بزرگ و کارل اربن در نقش اسکرج ظاهر می‌شوند. علاوه بر این، سم نیل بازیگر کارکشته «ژوراسیک پارک» هم به جمع آن ها اضافه می شود.

«تور: راگناروک» روز سوم نوامبر اکران می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج