۴۵۵۷۲۲
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

به وزارت ورزش شکایت می‌کنیم

فریادشیران: یک استقلالی برای ما جنجال ایجاد کرد

مدیر آکادمی نفت تهران معتقد است فردی که در بازی امیدهای نفت و دارایی نوین جنجال ایجاد کرد، از شکست استقلال مقابل نفت در جام حذفی ناراحت بود.

خبرگزاری تسنیم: روز گذشته (چهارشنبه) قرار بود تیم‌های امید نفت تهران و دارایی نوین در چارچوب رقابت‌های فوتبال امیدهای تهران به مصاف هم بروند، اما بهره‌بردار ورزشگاه شیرودی به نام مشایخی اعلام کرد که به دلیل بدهی باشگاه نفت اجازه نمی‌دهد بازی برگزار شود. مسئولان نفت به بهره‌بردار ورزشگاه اعلام کردند که پولش را از سازمان لیگ وصول کند، اما این شخص اجازه ورود بازیکنان نفت را به داخل زمین نداد.

ناصر فریادشیران مدیر آکادمی نفت تهران در خصوص این اتفاقات به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: در ابتدا از مدیران مجموعه ورزشی شهید شیرودی تشکر می‌کنم که از ابتدای فصل با ما همکاری داشتند. ما زمین شماره یک ورزشگاه شهید شیرودی را جهت تمرین و شماره دو را برای مسابقه گرفتیم. به ازای هر تمرین در ورزشگاه شهید شیرودی، مبلغ 350 هزار تومان پرداخت کنیم که 150 هزار تومان از حد معمول بیشتر است. طبق تفاهم‌ شفاهی که داشتیم، به ازای هر مسابقه باید مبلغ 400 هزار تومان پرداخت کنیم. هزینه زیادی برای تیم‌های آکادمی می‌شود و حدود 300 نفر در آکادمی فعالیت می‌کنند. در یک ماه گذشته آقایی به نام مشایخی که استقلالی است و خیلی ناراحت بود که نفت،‌ استقلال را در جام حذفی شکست داده بود، به دفتر باشگاه آمد و حرف‌هایی زد.

وی افزود: روز گذشته (چهارشنبه) اعلام شد که مسابقه برگزار خواهد شد. حریف ما خیلی راحت وارد ورزشگاه شد و در رختکن هم آماده بازی بودند اما ما که میزبان بودیم، در را روی‌مان قفل کرده بودند و مشایخی با کادر فنی و بازیکنان ما برخورد بدی داشت. مدیر ورزشگاه شیرودی و مسئولان دیگر هم به مشایخی گفتند اگر پول می‌خواهی، این راهش نیست. مانند این است که یک نفر خانه‌ای را اجاره کرده و به هر دلیلی نتوانسته پول اجاره را به صاحب‌خانه پرداخت کند. صاحب‌خانه باید اسباب و اثاثیه را بیرون بریزد؟ ما زمین شیرودی را اجاره کردیم و پولی پرداخت نکردیم، حالا اعضای تیم را به زمین راه نمی‌دهند.

رئیس آکادمی نفت تهران با بیان اینکه تنش ایجاد شده به گوش معاون وزیر ورزش و همچنین مدبر مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی رسید، تصریح کرد: مدبر که در مأموریت بود، دستور داد بازی باید برگزار شود. این همه هیاهو بخاطر یک جیمی جامپ که وسط آمد ایجاد شد که تاکنون در عمرم چنین چیزی ندیده بودم. او (مشایخی) دستور داد با تیغ موکت‌بُری و چاقو تور دروازه‌ها را پاره کنند. نمی‌دانم چرا حراست مجموعه ورزشی شهید شیرودی چیزی نگفت. چطور یک کارمند ساده داور را هُل می‌دهد و با کارگرانش وسط زمین می‌ایستد؟ یک نفر مگر چقدر قدرت دارد که در مسابقات امیدهای تهران به زمین می‌آید و چنین کارهایی می‌کند؟ حتی پرچم‌های کرنر را به انبار بردند و درِ آن را هم قفل کردند.

فریادشیران با اشاره به اینکه همه در ورزشگاه شیرودی آنجا انگشت به دهان مانده بودند که مشایخی (بهره‌بردار ورزشگاه شیرودی) چه می‌کند، ادامه داد: تیم دارایی نوین انتهای جدولی و احتمال سقوطش بسیار زیاد است. اگر در این بازی هم شکست می‌خوردند وضعیت بدی می‌گذرانند. متأسفانه نه احترام پیشکسوت، نه احترام تیم حریف که از شهرستان آمده بودند و نه احترام جوانانی که از پایین‌ترین نقاط تهران آمده بودند نگه نداشتند. از طریق باشگاه به هیئت فوتبال، کمیته انضباطی،‌ رئیس هیئت فوتبال استان و وزارت ورزش و جوانان شکایت خواهیم کرد. ما بدهکار هستیم، اما از سازمان لیگ هنوز طلب داریم. حتی نامه رسمی دادیم تا از طریق آقای بهاروند پول‌مان را بگیریم.

وی با تأکید دوباره بر همکاری ورزشگاه شهیدشیرودی با باشگاه نفت خاطرنشان کرد: این عمل غیراخلاقی که بی‌حرمتی به فوتبال بود، نباید فراموش شود و توسط رئیس شرکت اندیشه سبز انجام شد. مشایخی حتی من را تهدید کرد و قسم خورد که اجازه نمی‌دهم بازی برگزار شود. برای شرکت اندیشه سبز و مشایخی که مسئول این شرکت است متأسفم. مالکیت باشگاه نفت یعنی شرکت بهنام پیشرو هم که 17 میلیارد تومان باشگاه را خرید و نزدیک 12 میلیارد تومان برای باشگاه خرج کرده است،‌ چرا بدهی حدود 80 میلیون تومانی ورزشگاه شیرودی را پرداخت نمی‌کند؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دگ داری گنده تر از دهنت زر میزنی،ب تو چه ربطی داره طرف استقلالی بوده یا هرجایی

    • بدون نام

      پول ندادی دقورت‌ونیمت هم باقیه.برو پولتو بده .خودت مجانی برا نفت کار میکنی...

    • احمد

      دايي بجوري کيسه هاروسوزونده خخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج