۴۵۵۷۶۲
۱ نظر
۵۰۲۵
۱ نظر
۵۰۲۵
پ

«تولدت مبارک» برای ستاره ها: از «استن لی» تا «آنتونی هاپکینز»

طی هفته ای که گذشت بسیاری از ستاره ها زادروزشان را جشن گرفتند: ازدنزل واشینگتن بگیرید تا آنتونی هاپکینز. در اینجا نگاهی به نکات و حقایق جالب زندگی ستاره هایی که در هفته پیش به دنیا آمدند می اندازیم.

برترین ها: طی هفته ای که گذشت بسیاری از ستاره ها زادروزشان را جشن گرفتند: ازدنزل واشینگتن بگیرید تا آنتونی هاپکینز. در اینجا نگاهی به نکات و حقایق جالب زندگی ستاره هایی که در هفته پیش به دنیا آمدند می اندازیم.
دنزل واشینگتن ۶۲ ساله شد
دنزل هیز واشینگتن جی. آر. (Denzel Washington) زاده ۲۸ دسامبر ۱۹۵۴، بازیگر، کارگردان و تهیه کننده آمریکایی است که تابحال سه جایزه گلدن گلوب، یک جایزه تونی و دو جایزه اسکار گرفته است که یکی جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد در نقش مکمل برای فیلم درام جنگی تاریخی «افتخار» (۱۹۸۹) و دیگری جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم جنایی مهیج «روز تعلیم» (۲۰۰۱) در نقش یک پلیس فاسد بودند. در سال ۲۰۱۶ واشینگتن جایزه دستاورد یک عمر سسیل بی. دیمیل را در هفتاد و سومین مراسم جوایز گلدن گلوب دریافت نمود.
«تولدت مبارک» برای ستاره ها: از «استن لی» تا «آنتونی هاپکینز»

از دهه هشتاد تاکنون واشینگتن تحسین فراوانی برای کارهایی که انجام داده دریافت نموده است؛ از جمله نقش آفرینی هایش با کاراکترهایی مانند استیو بیکو، فعال آفریقایی ضد آپارتاید، در فیلم «آزادی را فریاد کن» (۱۹۸۷)، مالکوم ایکس، وزیر مسلمان و فعال حقوق بشر در فیلم «مالکوم ایکس» (۱۹۹۲)، روبین "توفان" کارتر بوکسور در فیلم «توفان» (۱۹۹۹)، هرمان بون مربی فوتبال در فیلم «تایتنز را به یاد آور» (۲۰۰۰)، ملوین بی. تولسون شاعر و مربی در فیلم «مناظره‌کنندگان بزرگ» (۲۰۰۷) و فرانک لوکاس سرکرده قاچاقچیان در فیلم «گانگستر آمریکایی» (۲۰۰۷). وی بازیگر اصلی فیلم های تهیه شده توسط جری بروکهایمر بوده و با کارگردانانی مانند اسپایک لی، آنتوان فوکوآ و تونی اسکات مرحوم همکاری مداوم داشته است.
«تولدت مبارک» برای ستاره ها: از «استن لی» تا «آنتونی هاپکینز»

در سال ۲۰۰۲ واشینگتن برای اولین بار کارگردانی را با فیلم زندگی‌نامه ای «آنتوان فیشر» تجربه کرد. دومین تلاش او در کارگردانی فیلم «مناظره‌کنندگان بزرگ» بود که در سال ۲۰۰۷ منتشر شد. سومین تلاشش نیز فیلم سینمایی «حصارها» بود که با بازی خودش و وایولا دیویس در روز شانزدهم دسامبر ۲۰۱۶ روی پرده سینماها رفت. پروژه دیگرش در سال ۲۰۱۶ فیلم سینمایی «هفت دلاور» بود.

روز 25 ژوئن 1983 دنزل با پائولتا پیرسون ازدواج کرد که این دو اولین بار در فیلم تلویزیونی «ویلما» با هم آشنا شده بودند. این زوج چهار فرزند به نام های جان دیوید متولد 1984 فوتبالیست سابق، کاتیا متولد 1986 و فارغ التحصیل رشته هنر از دانشگاه ییل، و دوقلوهای اولیویا و مالکوم متولد 1991 دارند. دنزل و پائولتا در سال 1995 مراسم عروسی دومی در آفریقای جنوبی برگزار کردند و دوباره پیوندشان را جشن گرفتند. دارایی خالص دنزل واشینگتن 140 میلیون دلار برآورد شده است.
«تولدت مبارک» برای ستاره ها: از «استن لی» تا «آنتونی هاپکینز»

استن لی ۹۴ ساله شد

استنلی مارتین لیبر یا استن لی (Stan Lee) زاده 28 دسامبر 1922، نویسنده کتاب های کمیک، ویراستار، ناشر، تهیه کننده، مجری تلویزیونی، بازیگر و مدیرکل و رئیس هیئت مدیره سابق مارول کامیکس و اهل نیویورک سیتی آمریکا است. با همکاری هنرمندان متعدد دیگری همچون جک کیربی و استیو دیتکو، وی کاراکترهایی مانند مرد عنکبوتی، هالک، دکتر استرنج، چهار شگفت انگیز، مرد آهنی، بی‌باک، ثور، مردان ایکس و بسیاری از کاراکترهای تخیلی دیگر را خلق کرد و دنیایی پر از ابرقهرمانان برای کتاب های کمیک به وجود آورد. وی سازمان سانسور صنعت کمیک را به چالش کشید و مقامات مسئول وضع قوانین کمیک ها را مجبور کرد که سیاست هایشان را اصلاح کنند و در نتیجه باعث شد که مارول کمیکس از بخش کوچکی از یک شرکت انتشاراتی به یک کمپانی مولتی مدیای عظیم گسترش یابد.
«تولدت مبارک» برای ستاره ها: از «استن لی» تا «آنتونی هاپکینز»

استن در سال 1994 وارد تالار مشاهیر ویل آیزنر اوارد از صنعت کتاب های کمیک شد و در سال 1995 نیز وارد تالار مشاهیر جک کیربی شد. وی در سال 2008 مدال ملی هنر را به دست آورد. خود او می گوید که سه ابرقهرمانی که دوست دارد با آنها بگردد، مرد آهنی، دکتر استرنج و سیلور سرفر هستند.

استنلی مارتین در نیویورک سیتی و از پدر و مادری به نام های سلیا و جک لیبر که مهاجرین رومانیایی بودند به دنیا آمد. از آنجائیکه بخشی از کودکی اش در دوران رکود بزرگ گذشت، استنلی و برادر کوچکش لری، شاهد بودند که چطور والدین شان به سختی تلاش می کنند تا چرخ های زندگی را بچرخانند. استنلی که بعدها نام خانوادگی اش را به "لی" کوتاه کرد تا نویسندگی را ادامه دهد، در سال ۱۹۳۹ به عنوان دستیار دفتری در تایملی کمیکس استخدام شد و اوایل دهه چهل به عنوان دبیر موقت در آنجا کار کرد. وی در طول جنگ جهانی دوم در ارتش خدمت می کرد و به عنوان نویسنده و رسام مشغول به کار بود.

اوایل دهه شصت رئیسش از او خواست تا یک سریال برای مارول کمیکس (نام جدید تایملی کمیکس) خلق کند که بتواند رقیبی برای سریال موفق دی سی کمیکس با عنوان «لیگ عدالت آمریکا» باشد. لی که در نویسندگی از نویسندگانی مانند سر آرتور کونان دویل و ژول ورن تأثیر گرفته بود، با حمایت و تشویق همسرش جوآن، ابرقهرمانان متعارف و عادی درست می کرد. پس از آن با کمک هنرمند و خالقی مانند جک کیربی، در سال 1961 «چهار شگفت انگیز» به دنیا آمدند. خیلی زود کاراکترهای دیگر مارول مانند هالک، مرد عنکبوتی، دکتر استرنج، بی‌باک و مردان ایکس زاده شدند.
«تولدت مبارک» برای ستاره ها: از «استن لی» تا «آنتونی هاپکینز»

مارول کمیکس تبدیل به یکی از محبوب ترین سریال های کمیک شد و استن لی در سال 1972 به سمت سردبیری و ریاست نشر ارتقا یافت. بعد از آن او به ساحل غربی آمریکا نقل مکان کرد تا در پروژه های ساخت فیلم مارول شرکت داشته باشد و در نهایت رئیس هیئت مدیره بازنشسته مارول شد. استن لی با آنکه چندین بار علیه مارول شکایت کرد، ولی شاهد آن بود که چطور مارول تبدیل به کمپانی تولیدکننده فیلم های موفق و پرفروشی در صنعت سرگرمی مانند «مرد آهنی»، سری فیلم های «مردان ایکس»، «ثور» و «انتقامجویان» شد. جالب اینجاست که در اغلب فیلم های مارول، او حضوری کوتاه دارد. دارایی خالص استن لی 50 میلیون دلار برآورد شده است.

جود لاو 44 ساله شد

دیوید جود هیورث لا (Jude Law)، زاده ۲۹ دسامبر ۱۹۷۲، بازیگر انگلیسی است که دو نامزدی اسکار، دو نامزدی SAG، سه نامزدی گلدن گلوب و دو نامزدی بفتا بدست آورده و یک بار جایزه بفتا را از آن خود کرده است. در سال ۲۰۰۷ وی جایزه سزار افتخاری را به دست آورد و از سوی دولت فرانسه به عنوان شوالیه محفل هنرها و ادبیات نامیده شد.
«تولدت مبارک» برای ستاره ها: از «استن لی» تا «آنتونی هاپکینز»

وی با نقش آفرینی در فیلم سینمایی «آقای ریپلی بااستعداد» (۱۹۹۹) ساخته آنتونی مینگلا، توجه بین المللی را جلب کرد و جایزه بفتای بهترین بازیگر مرد در نقش مکمل را بدست آورد و نامزدی جایزه گلدن گلوب و جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد در نقش مکمل شد. در سال ۲۰۰۴، وی نامزدی جایزه اسکار، جایزه گلدن گلوب و جایزه بفتا را برای فیلم حماسی جنگی «کوهستان سرد» (۲۰۰۳) ساخته آنتونی مینگلا بدست آورد. فیلم های مهم دیگر او عبارتند از «گاتاکا» (۱۹۹۷)، «دشمن پشت دروازه ها» (۲۰۰۱)، «هوش مصنوعی» (۲۰۰۱)، «جاده ای به سوی تباهی» (۲۰۰۲)، «الفی» (۲۰۰۴)، «نزدیکتر» (۲۰۰۴)، «تعطیلات» (۲۰۰۶)، «شیوع» (۲۰۱۱)، «هوگو» (۲۰۱۱)، «آنا کارنینا» (۲۰۱۲)، «عوارض جانبی» (۲۰۱۳) و «هتل بزرگ بوداپست» (۲۰۱۴). وی نقش دکتر واتسون را در فیلم سینمایی «شرلوک هولمز» ساخته گای ریچی در سال ۲۰۰۹ و همچنین «شرلوک هولمز: بازی سایه ها» (۲۰۱۱) ایفا کرد.

لا در نقش آفرینی روی صحنه تئاتر نیز موفق است و نامزدی های سه جایزه لورنس اولیویه و دو نامزدی جایزه تونی نیز بدست آورده است. او در نمایش های برادوی و وست اند هم حضور داشته است. برای سال 2016 وی دو پروژه «نابغه» و سریال تلویزیونی «پاپ جوان» را داشت و در سال 2017 شاهد اکران فیلم سینمایی «شاه آرتور: افسانه شمشیر» با بازی او خواهیم بود.
«تولدت مبارک» برای ستاره ها: از «استن لی» تا «آنتونی هاپکینز»

سر صحنه فیلمبرداری فیلم «خرید» بود که جود با سیدی فراست آشنا شد و آنها در سپتامبر 1997 ازدواج کردند و در اکتبر 2003 جدا شدند. ولی سه فرزند به نام های رافرتی متولد 1996، آیریس متولد 2000 و رودی متولد 2002 دارند. در سال 2015 رافرتی از سوی مجله GQ یکی از 50 نفر از خوش پوش ترین مردان انگلستان نامیده شد. وی مدتی با سیه‌نا میلر نامزد بود که در سال 2006 به خاطر خیانت به او از هم جدا شدند. وی در سال 2009 از سامانتا برک، مدل آمریکایی، صاحب دختری شد که نامش را سوفیا گذاشتند. در سال 2014 لا اعلام کرد که منتظر تولد فرزند پنجمش از کاترین هاردینگ است که در ماس 2015 به دنیا آمد و نامش را ایدا گذاشتند. دارایی خالص جود لا 45 میلیون دلار برآورد شده است.
«تولدت مبارک» برای ستاره ها: از «استن لی» تا «آنتونی هاپکینز»

تایگر وودز ۴۱ ساله شد

اِلدریک تونت "تایگر" وودز (Tiger Woods) زاده 30 دسامبر، گلف‌باز حرفه ای آمریکایی است که موفق ترین گلف‌باز تمام ادوار نیز هست. وی چندین سال است که یکی از پردرآمدترین ورزشکاران دنیا نیز هست. وودز پس از دو سال بازی آماتور در کالج، در سن 20 سالگی اواخر تابستان 1996 گلف حرفه ای را آغاز کرد. تا آوریل 1997 اولین جایزه بزرگش یعنی مسترز 1997 را برد و با برد تورنمنت با 12 ضربه رکوردشکنی کرد و 486 هزار دلار به جیب زد. در ژوئن 1997 بود که برای اولین بار در رتبه بندی جهانی، جایگاه اول را بدست آورد. در سال های 2000 به بعد وودز تبدیل به نیروی غالب در زمین گلف شد و از اوت 1999 تا سپتامبر 2004، به مدت 264 هفته و از ژوئن 2005 تا اکتبر 2010 به مدت 281 رتبه اول دنیا را حفظ کرد.
«تولدت مبارک» برای ستاره ها: از «استن لی» تا «آنتونی هاپکینز»

از دسامبر 2009 تا اوایل آوریل 2010، وی گلف حرفه ای را مدتی کنار گذاشت تا روی زندگی اش تمرکز کند و این درست بعد از اعتراف به خیانت به همسرش بود، ولی در نهایت او و همسرش الین نوردگرن از هم جدا شدند. زنان متعددی از سوی رسانه های مختلف اعلام کردند که وودز با آنها رابطه خارج از ازدواج داشته است. بعد از این ماجراها وودز از فرم افتاد و رتبه او به تدریج تا نوامبر 2011 به رتبه 58 سقوط کرد. پس از بردن جایزه آرنولد پالمر در مارس 2013 وی دوباره به رتبه اول صعود کرد و تا مه 2014 این رتبه را حفظ کرد. در آوریل 2014 و سپتامبر 2015 عمل جراحی بر روی پشت او انجام شد و پس از آن وی در تقلا بود تا دوباره روی فرم برگردد. در مارس 2015 رتبه او به 104 سقوط کرده بود. در مه 2016 برای اولین بار در طول حرفه گلفش، رتبه وودز از 500 نفر اول دنیا هم پایینتر افتاد.
«تولدت مبارک» برای ستاره ها: از «استن لی» تا «آنتونی هاپکینز»

تایگر وودز تا به امروز رکوردهای زیادی در گلف شکسته است. وی بیشترین تعداد هفته متوالی رتبه اولی دنیا و بیشترین تعداد هفته کلی رتبه اولی را در دنیا دارد. او یازده بار جایزه بازیکن سال PGA را گرفته است و همچنین جایزه بایرون نلسون را گرفته و رکورد پیشگامی در لیست پولی ده فصل متفاوت را دارد. وی 14 قهرمانی گلف حرفه ای را دارد و 79 بار تور PGA را برنده شده که رتبه دوم را پس از سم اسنید با 82 برد، از این لحاظ دارد. او بیشترین برد را در بازی های گلف و بیشترین برد تور PGA را نسبت به هر گلف‌باز فعال دیگری دارد. وی جوانترین بازیکنی بود که گرند اسلم حرفه خود را بدست آورد و جوانترین و سریع ترین بازیکنی بود که 50 برد تورنمنت را در تور داشت. وودز همچنین دومین گلف‌بازی است (پس از نیکلاوس) که سه بار گرند اسلم حرفه خود را به دست آورده است. تایگر وودز و روری مک‌ایلروی تنها گلف‌بازانی هستند که هر دو مدال سیلور و مدال طلای قهرمانی اوپن را از آن خود کرده اند.

در نوامبر ۲۰۰۳ وودز با الین نوردگرن، مدل سابق سوئدی و دختر باربرو هولمبرگ (وزیر مهاجرت سابق سوئد) و توماس نوردگرن (گزارشگر رادیویی) نامزد کرد. آنها در قهرمانی اوپن ۲۰۰۱ توسط جسپر پارنویک، گلف‌باز سوئدی، با هم آشنا شده بودند. این دو در سال ۲۰۰۴ در باربادوس ازدواج کردند. در سال ۲۰۰۶ این زوج ملکی ۳۹ میلیون دلاری در ژوپیتر آیلند فلوریدا خریدند و شروع به ساخت خانه ای به مساحت ۱۰ هزار فوت مربعی کردند که وودز پس از طلاقشان به آنجا نقل مکان کرد. اولین فرزندشان در سال ۲۰۰۷ به دنیا آمد که نامش را سم آلکسیس گذاشتند و پسرشان چارلی اکسل در سال ۲۰۰۹ متولد شد.
«تولدت مبارک» برای ستاره ها: از «استن لی» تا «آنتونی هاپکینز»

در سال ۱۹۹۹ وودز عمل جراحی چشم روی چشمم انجام داد. قبل از عمل بینایی او منفی ۱۱ بود. او این عمل جراحی را کمک بزرگی به پیشرفت حرفه اش قلمداد کرد و آن را بهتر از عینک طبی و لنز دانست. پس از عمل جراحی وی بلافاصله بازی های زیادی را برد. در سال ۲۰۰۷ نیز بار دیگر عمل جراحی بر روی چشمش انجام داد زیرا بینایی اش دوباره رو به ضعیف شدن گذاشته بود. در مارس ۲۰۱۳، وودز اعلام کرد که با لیندزی وون، اسکی‌باز برنده مدال طلای المپیک دوست شده و رابطه ای آغاز کرده که البته این رابطه در مه ۲۰۱۵ به پایان رسید. دارایی خالص تایگر وودز ۷۴۰ میلیون دلار برآورد شده است.

لُبران جیمز ۳۲ ساله شد

لُبران رِیمون جیمز (LeBron James) زاده 30 دسامبر 1984، بسکتبالیست حرفه ای آمریکایی تیم کلیولند کاوالیرز در ان بی ای (اتحادیه ملی بسکتبال) است که تابحال سه بار قهرمانی ان بی ای را در سال های 2012، 2013 و 2016، چهار بار جایزه باارزش ترین بازیکن ان بی ای در سال های 2009، 2010، 2012 و 2013، سه جایزه فینال ام وی پی، دو مدال طلای المپیک در سال های 2008 و 2012، یک عنوان امتیازگیری ان بی اس در سال 2008 و جایزه تازه کار سال ان بی اس در سال 2004 را بدست آورده است. وی همچنین 12 بار برای تیم تمام ستاره ان بی ای انتخاب شده است.
«تولدت مبارک» برای ستاره ها: از «استن لی» تا «آنتونی هاپکینز»

جیمز چهارمین گلزن تاریخ لیگ ان بی ای با آمار بالای ۲۷ امتیاز در هر بازی، پس از کریم عبدالجبار، مایکل جردن و ویلت چمبرلین است. لبران به عنوان یکی از بهترین بازیکن‌های تاریخ بسکتبال به شمار می‌آید. وی دو متر و سه سانت (شش فوت و هشت اینچ) قد دارد و در پست تهاجمی یا اسمال فوروارد استفاده می‌شود. از دیدگاه تحلیلگران لیگ وی به عنوان کاربردی‌ترین و تأثیرگذار ترین بازیکن لیگ معرفی شده‌ است. جیمز یکی از سه بازیکن تاریخ ان بی ای به شمار می‌رود که توانسته در اولین فصل حضور خود در لیگ آمار (۲۰ امتیاز و ۵ ریباند و ۵ پاس گل) را در هر بازی بدست آورد.
«تولدت مبارک» برای ستاره ها: از «استن لی» تا «آنتونی هاپکینز»

او تنها بازیکن ان بی ای به شمار می‌رود که در یک دیدار موفق به کسب ۴۳ امتیاز و ۱۳ ریباند و ۱۵ پاس گل و ۲ توپ ربایی و ۴ بلاک شوت (در بازی با دنور) شده ‌است. او در سال ۲۰۱۰ با قراردادی ۶ ساله به ارزش ۱۱۰ میلیون دلار از تیم کلیولند به میامی هیت منتقل شد تا در کنار دوین وید و کریس باش (که آن‌ها نیز قرارداد شش ساله دارند) بازی کند. در سال ۲۰۱۴ لبران به تیم زادگاه خود یعنی کلیولند کاوالیرز بازگشت تا در کنار کوین لاو و اروینگ این تیم را به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی تبدیل کند.

خارج از زمین بسکتبال، جیمز ثروت و شهرت قابل توجهی از طریق قراردادهای تبلیغاتی به دست آورده است. زندگی شخصی او نیز به شدت زیر ذره بین رسانه ها قرار دارد و او به عنوان یکی از محبوب ترین و بانفوذترین ورزشکاران آمریکا محسوب می شود. از او در کتاب ها، مستندها و تبلیغات تلویزیونی بیشماری یاد شده است. لبران در مراسم جوایز ESPY، اس ان ال (زنده در شنبه شب) مجری گری کرده و در فیلم سینمایی «فاجعه» (۲۰۱۵) نقش آفرینی نموده است. دارایی خالص لبران جیمز حدود ۴۰۰ میلیون دلار برآورد شده است.
«تولدت مبارک» برای ستاره ها: از «استن لی» تا «آنتونی هاپکینز»

آنتونی هاپکینز 78 ساله شد

سِر فیلیپ آنتونی هاپکینز (Anthony Hopkins) زاده ۳۱ دسامبر ۱۹۳۷، بازیگر ولزی فیلم، تئاتر و تلویزیون است. پس از فارغ التحصیلی از کالج رویال موسیقی و درام ولز در سال ۱۹۵۷، وی در آکادمی رویال هنرهای دراماتیک لندن تحصیل کرد و پس از آن لورنس اولیویه او را کشف کرد و از او دعوت کرد تا در تئاتر ملی رویال به او بپیوندد. در سال ۱۹۶۸ آنتونی در فیلم «شیر در زمستان» نقش پادشاه ریچارد شیردل را بازی کرد.
«تولدت مبارک» برای ستاره ها: از «استن لی» تا «آنتونی هاپکینز»

هاپکینز که یکی از درخشان ترین ستاره های زنده سینما شناخته می شود، به خاطر نقش آفرینی در فیلم «سکوت بره ها» در نقش هانیبال لکتر مشهور است که برای آن جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را برد و در دنباله «هانیبال» و پیش درآمد «اژدهای سرخ» نیز بازی کرده است. فیلم های مهم دیگر هاپکینز عبارتند از: «نقاب زورو»، «بونتی»، «با جو بلک آشنا شوید»، «مرد فیل‌نما»، «جادو»، «چهارراه چیرینگ شماره ۸۴»، «دراکولای برام استوکر»، «افسانه های خزان»، «ثور»، «بازمانده روز»، «آمیستاد»، «نیکسون»، «سریعترین ایندین دنیا»، «غریزه» و «شکست». در سال ۲۰۱۶ وی در سریال تلویزیونی تحسین شده «وست‌ورلد» محصول شبکه اچ بی او، بازی کرد. برای سال ۲۰۱۷ وی دو فیلم «تبدیل شوندگان» آخرین شوالیه» و «ثور: راگناروک» را در نوبت اکران دارد.
«تولدت مبارک» برای ستاره ها: از «استن لی» تا «آنتونی هاپکینز»

علاوه بر جایزه اسکار، هاپکینز سه جایزه بفتا، دو جایزه امی و جایزه سسیل بی. دیمیل را نیز از آن خود کرده است. در سال ۱۹۹۳، ملکه الیزابت دوم به خاطر خدمات هاپکینز به هنر، لقب شوالیه به او اعطا نمود. در سال ۲۰۰۳ نیز او ستاره ای در پیاده روی مشاهیر هالیوود بدست آورد و در سال ۲۰۰۸ عضو آکادمی هنرهای فیلم و تلویزیون انگلستان شد.
«تولدت مبارک» برای ستاره ها: از «استن لی» تا «آنتونی هاپکینز»

وی تابحال سه بار ازدواج کرده که دو همسر اولش پترونلا بارکر و جنیفر لینتون بودند. او از ازدواج اولش دختری به نام ابیگیل متولد ۱۹۶۸ دارد که خواننده و بازیگر شده است. در سال ۲۰۰۳ وی با استلا آرویاو ازدواج کرد. هاپکینز به الکل اعتیاد داشت که آن را ترک کرد و از کریسمس ۱۹۷۵ تابحال پاک مانده است. وی گفته که اعتقاد و ایمان به خدا کمک بزرگی به او کرده تا الکل را ترک کند. وی الحاد و آتئیسم را مورد انتقاد قرار داده و در سال ۲۰۱۱ در این باره گفته بود: «بی خدا بودن باید مثل زندگی کردن در سلولی بسته بدون پنجره باشد.» در مصاحبه ای با لری کینگ در سال ۲۰۱۶، هاپکینز خود را اگنوستیک توصیف کرد. وی سیگار را با استفاده از متد آلن کار ترک کرد و در سال ۲۰۰۸ برنامه کاهش وزن را آغاز کرد و تا سال ۲۰۱۰ هشتاد پوند (۳۶ کیلوگرم) وزن کم کرد. دارایی خالص آنتونی هاپکینز ۱۶۰ میلیون دلار برآورد شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      عالیییی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج